רוני על-דור, מנכ"ל ונשיא סאפיינס<br>קרדיט: גל חרמוני
רוני על-דור, מנכ"ל ונשיא סאפיינס קרדיט: גל חרמוני

סאפיינס הדואלית (סימול: SPNS) פרסמה היום (ה’) את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה, בהמשך להסכם שנחתם באוגוסט האחרון למכירתה לקבוצת הפרייבט אקוויטי Advent.

הכנסות החברה (Non-GAAP) צמחו בכ-11.2% לכ-152.3 מיליון דולר, לעומת כ-137.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעוןהסתכם בכ-25.5 מיליון דולר, לעומת כ-25.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עמד על כ-16.7%, בהשוואה לכ-18.3% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ-20.5 מיליון דולר (0.36 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-21.1 מיליון דולר (כ-0.37 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

בחודש אוגוסט האחרון, חברת סאפיינס חתמה על הסכם סופי לרכישתה על ידי Advent, קבוצת השקעות פרייבט אקוויטי גלובלית, תמורת 43.50 דולר למניה רגילה, בעסקת מזומן המשקפת לסאפיינס שווי של כ-2.5 מיליארד דולר. סאפיינס לא תקיים שיחת משקיעים לסיכום הרבעון השלישי של שנת 2025.

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "ברבעון השלישי של שנת 2025, המשכנו ביישום המהלכים האסטרטגיים - חתמנו על עסקאות חדשות וחיזקנו את קשרי הלקוחות ברמה הגלובאלית. ההכנסות ברבעון צמחו בכ-11.2%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-152 מיליון דולר. ברבעון זה צמחנו בכל הטריטוריות הגיאוגרפיות, בדגש על צמיחה דו-ספרתית בצפון אמריקה ובאזור Rest of the World , המשקף את עוצמת הביקושים וההצלחה ביישום האסטרטגיה שלנו. ההכנסות החוזרות מלקוחות קיימים (ARR) הסתכמו בכ-220 מיליון - גידול של 26.7% בהשוואה לשנה שעברה, מתוכן 17.5% אורגני ו-9.2% תרומה של הרכישות האחרונות. הרווח התפעולי של סאפיינס ברבעון הסתכם בכ-25 מיליון דולר והרווחיות התפעולית עמדה על 16.7%. פלטפורמת הביטוח שלנו מאפשרת לחברות הביטוח להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית, להשיג צמיחה מתמשכת בפעילות, לשפר את היעיליות התפעולית ולאמץ טכנולוגיות AI מתקדמות. אנחנו מחויבים לשמירה על חדשנות טכנולוגית בפלטפורמת הביטוח שלנו, להאיץ את המעבר של לקוחותינו לענן ולהתרחב ברמה הגלובאלית – כל אלה ישמשו כגורמים מרכזיים להמשך הצלחתנו. ההצלחה המתמשכת שלנו הן ברכישת לקוחות חדשים והן בהתרחבות בלקוחות הקיימים בצפון אמריקה וב-EMEA, מבטאת את הערך האסטרטגי שלנו עבור חברות הביטוח בבואן להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש