שלומי ויוסי אמיר<br>קרדיט: פרשמרקט
שלומי ויוסי אמיר קרדיט: פרשמרקט

המהלכים של האחים אמיר ברשת שופרסל מניבים פירות כאשר הקבוצה רושמת עלייה חדה ברווח הנקי ברבעון ןהשני של השנה.

הכנסות הקבוצה ברבעון השני הסתכמו בכ-3.996 מיליארד שקל בהשוואה לכ-3.703 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. המכירות בחנויות זהות של שופרסל עלו ב-8.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-1.138 מיליארד שקל המהווה כ-28.5% מההכנסות בהשוואה לכ-983 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו כ-26.5% מההכנסות. הגידול בשיעור הרווח הגולמי נבע בעיקר מגידול בהכנסות לצד קיטון בעלויות שונות הקשורות לעלות ההכנסות.

הרווח התפעולי לפני הכנסות אחרות ברבעון השני הסתכם בכ-262 מיליון שקל המהווה כ-6.6% מהכנסות הקבוצה, בהשוואה לכ-152 מיליון שקל, שהיוו כ-4.1% מהכנסות הקבוצה ברבעון המקביל אשתקד.

אחרי הכנסות אחרות הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-287 מיליון שקל המהווה כ-7.2% מהכנסות הקבוצה, בהשוואה לכ-173 מיליון שקל, שהיוו כ-4.7% מהכנסות הקבוצה ברבעון המקביל אשתקד.

גידול ב-EBITDA לרבעון השני: הסתכם בכ-516 מיליון שקל בהשוואה לכ-391 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ומהווים כ-12.8% מסך הכנסות הקבוצה בהשוואה לכ-10.6% מההכנסות ברבעון המקביל ב-2023.

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-169 מיליון שקל, המהווים כ-4.2% מההכנסות, בהשוואה לכ-73 מיליון שקל שהיוו כ-2.0% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בעלייה של 131%.

עלייה בהכנסות מגזר הקמעונאות ברבעון השני: הסתכמו בכ-3,686 מיליון שקל בהשוואה לכ-3,422 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של כ-7.7% שנבע בעיקרו מגידול בחנויות זהות ומהשפעת חג הפסח. המכירות בחנויות ומרכזי השילוח של שופרסל ברבעון השני השנה גדלו בכ-8.1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ובחישוב לפי מכירות למ"ר נרשם גידול של כ-12.7% שנבעו מגידול במכירות ומצמצום שטחי מסחר.

עלייה ברווח התפעולי לפני הכנסות אחרות במגזר הקמעונאות ברבעון השני: הסתכם ב-218 מיליון שקל ובשיעור של כ-5.9% מסך ההכנסות, בהשוואה לכ-118 מיליון שקל ובשיעור של כ-3.4% מסך הכנסות בתקופה המקבילה אשתקד.

עלייה בהכנסות מגזר Be ברבעון השני: הסתכמו בכ-285 מיליון שקל, בהשוואה לכ-257 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-10.9% אשר נבע בעיקר מהעמקת פעילות מסחרית והרחבת שיתופי פעולה שיווקיים. המכירות בחנויות זהות של Be גדלו ב-10.8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי לפני הכנסות אחרות במגזר Be ברבעון השני הסתכם בכ-4 מיליון שקל השנה, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד, וכולל הפחתות שקשורות במהלך המיתוג מחדש של הרשת.

עלייה בהכנסות מגזר הנדל"ן ברבעון השני: הסתכמו בכ-66 מיליון שקל בהשוואה לכ-63 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עלייה ברווח התפעולי לפני הכנסות אחרות במגזר הנדל"ן ברבעון השני: הסתכם בכ-56 מיליון שקל ובשיעור של כ-84.8% מסך ההכנסות, בהשוואה לכ-49 מיליון שקל ובשיעור של כ-77.8% מסך ההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד, גידול שנבע מגידול במצבת השטחים להשכרה, מהשפעת עליית המדד ומביטול הוצאות בגין תשלום מבוסס מניות.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש