אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת<br>קרדיט: פזית אסולין
אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת קרדיט: פזית אסולין

סאני תקשורת, מקבוצת לפידות קפיטל, היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג מובייל בישראל, פרסמה הבוקר (ה’) את תוצאות הרבעון השני ומראה גידול בהכנסות וברווחיות בצל התנודתיות בשוק הסלולר במצב המקרו המשתנה.

הכנסות החברה ברבעון השני לשנת 2024 גדלו ב-28.8% והסתכמו בכ-250.6 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-194.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת בעיקר מגידול במכירת המכשירים ובנוסף גידול במכירות החלפים, והאביזרים המשלימים.

סה"כ ההכנסות בששת החודשים הראשונים של שנת 2024 גדלו ב 32.2% והסתכמו לסך של כ-574.2 מיליון שקל בהשוואה לסך של כ-434.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר העלייה נבעה מגידול במכירות מכשירים וחלפים.

הרווח הגולמי ברבעון השני לשנת 2024 הסתכם ב-30.7 מיליון שקל (כ-12.2% מסך ההכנסות) בהשוואה לרווח גולמי של 20.7 מיליון שקל (כ-10.7% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע מגידול בהכנסות ובתמהיל המוצרים שנמכרו.

הרווח הגולמי בששת החודשים הראשונים של שנת 2024 הסתכם לסך של כ-69.3 מיליון שקל (12.1% מההכנסות) בהשוואה לסך של כ-54.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד( 12.5% מההכנסות).
הגידול ברווח הגולמי נבע מהגידול בהכנסות.

ה-EBITDA ברבעון השני לשנת 2024 הסתכם בכ-16.7 מיליון שקל כ-6.7% מסך ההכנסות, לעומת EBITDA בסך 8.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד כ-4.2% מסך ההכנסות.

ה EBITDA בששת החודשים הראשונים של שנת 2024 גדל ב-40.9% והסתכם לסך של כ-40.9 מיליון שקל בהשוואה לסך של כ-29.0 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ב EBITDA נובע בעיקר מהעלייה בהכנסות.

הרווח הנקי ברבעון השני גדל ב 46% והסתכם ב-8.5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 5.8 מיליון שקל אשתקד. עיקר העלייה ברווח הנקי נבעה מהגידול בהכנסות וברווח התפעולי.

הרווח הנקי בששת החודשים הראשונים של שנת 2024 הסתכם לסך של כ-27 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי בסך של כ-16 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר העלייה ברווח הנקי נבעה מגידול בהכנסות החברה ומהכנסות מימון בהשוואה להוצאות מימון בתקופה המקבילה אשתקד.

ההון עצמי הסתכם בסוף הרבעון השני לשנת 2024 בסך של כ-244.9 מיליון שקל (כ-50.0% מסך המאזן) לעומת הון עצמי של 280.1 מיליון שקל (כ-56.4% מסך המאזן) בדוח השנתי של שנת 2023. הקיטון נובע מדיבידנד שחולק כהפחתת הון בשנת 2023.

אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת: "החברה הצליחה במהלך הרבעון להגיע לרף הכנסות של כ-251 מיליון שקל גידול של כמעט 30% וגידול של כ 46% ברווח הנקי בעיקר הודות להמשך השקה מוצלחת של מכשיר הדגל של סמסונג שאומץ בהתלהבות ע"י הצרכנים ותמחור שמתאים לתקופת אי-הודאות בשוק הישראלי. בצל האי-ודאות הכלכלית הגלובלית, התנודתיות בשער הדולר, סביבת ריבית גבוהה, סביבה מאתגרת בשוק הישראלי, ושינויים בסביבה העסקית של שוק מוצרי הצריכה הטכנולוגיים, סאני תקשורת ממשיכה למקד את מאמציה בשמירה על היקף מכירות גבוה והצטיינות תפעולית, על מנת למתן את ההשפעות המאקרו-כלכליות, ייקור התשומות והמימון. סאני תמשיך להציע ללקוחותיה את השירות הטוב והמקצועי ביותר כערך ליבה בפעילות החברה".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש