טל יעקובסון, מנכ"ל פריון<br>קרדיט: יח"צ
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון קרדיט: יח"צ

תפריון נטוורקס (סימול: PERI), המספקת פתרונות טכנולוגיים לחיבור בין מפרסמים לצרכנים בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי המרכזיים, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני של 2024, שהסתיים ב-30 ביוני 2024.

הכנסות החברה ברבעון רשמו ירידה של 39% ביחס לתקופה המקבילה והסתכמו ב- 108.7 מיליון דולר. הרווח הנקי Non-GAAP ירד ב- 68% והסתכם ב- 13.4 מיליון דולר. החברה עברה להפסד נקי על בסיס GAAP של 6.2 מיליון דולר ביחס לרווח של 21.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

פריון מאשררת את תחזיותיה ל-2024, וצופה הכנסות של 490-510 מיליון דולר השנה. ה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם ב-48-52 מיליון דולר, ושיעור ה-EBITDA המתואם בניכוי עלויות המדיה צפוי להסתכם ב-23% מההכנסות בטווח האמצע.

כפי שהודיעה החברה ב-8 באפריל השנה, דירקטוריון פריון אישר הרחבת התוכנית לרכישה חוזרת של מניות מ-50 מיליון דולר ועד 75 מיליון דולר. במהלך הרבעון השני ביצעה פריון רכישה חוזרת של 2 מיליון מניות בסכום כולל של כ-20 מיליון דולר.

טל יעקובסון, מנכ"ל פריון : "אנו נמצאים בעמדה אסטרטגית מושלמת לתת מענה לאתגר מהותי בשוק הפרסום הדיגיטלי העולמי, המגלגל קרוב ל 700 מיליארד דולר*. מפרסמים כיום פועלים בסביבה עמוסת פלטפורמות וערוצים ללא כל חיבור מהותי ביניהם. מפרסמים עומדים בפני אתגר משמעותי לזהות, לחבר, להגיש ולמדוד מסרים שיווקיים בכל הערוצים האפשריים בצורה יעילה ומסונכרנת, על מנת למקסם את תוצאות הפרסום. אנחנו בונים את הטכנולוגיות שלנו בכדי לתת מענה לאתגר זה״.

ברבעון האחרון הרחבנו את הטכנולוגיה שלנו גם ליוטיוב CTV, שהיא כיום פלטפורמת ה-CTV השנייה בגודלה בארה״ב. הטכנולוגיה שלנו, המסייעת למותגים להגיע לקהלי היעד שלהם, אפשרה לנו להוסיף לרשימת לקוחותינו מותגים מהשורה הראשונה בעולם, בהם Walgreens, Ford, Burger King, and Direct Energy״.

יעקובסון הוסיף: ״רכישת Hivestack בדצמבר 2023 כבר מוכיחה את עצמה בצורה משמעותית, ומשרתת היטב את האסטרטגיה קצרת וארוכת הטווח שלנו. ברבעון השני צמחה פעילות הטכנולוגיה לפרסום הדיגיטלי החוץ ביתי שלנו ב-41%״.

כמו כן, פריון שמחה להודיע על מינוי משמעותי בהנהלה, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה. החל מה-1 באוגוסט 2024, סמנכ"ל הכספים הנוכחי מזה שבע שנים, מעוז סגרון, אשר הפך במהלך השנים לאחד מאבני היסוד של החברה, יקודם לתפקיד Chief Operating Officer . במסגרת תפקידו ינהל את כל היבטי האופרציה בארגון ויוביל תהליכי חיבור וסינרגיה אסטרטגיים בתוך החברה, אשר יקדמו את החברה לשלב הצמיחה הבא שלה.

יעקובסון : "אני שמח על הקידום של מעוז והרחבת סמכויותיו בחברה בתפקיד ה-COO. כיום פריון נכנסת לשווקים חדשים עם פתרונות טכנולוגיים מגוונים, ותפקידו של מעוז הופך למרכזי בהכנת החברה לשלבי הצמיחה הבאים שלה. מעוז מביא איתו ניסיון ניהולי מוכח של כ-20 שנות נסיון, מתוכן שבע שנים בפריון בהן היה לו חלק מהותי בהצלחתה."

את מקומו של סגרון כסמנכ״ל כספים ימלא אלעד צוברי, המשמש כיום סגן-נשיא בכיר לכספים בחברה. יעקובסון: "בשש השנים האחרונות, אלעד קיבל אחריות שהלכה וגדלה במחלקת הכספים בחברה. יש לי בטחון מלא ביכולותיו של אלעד להוביל את האסטרטגיות הפיננסיות של החברה."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש