מנייתה של חברת פלרם, המפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה של לוחות תרמופלסטיים ומוצרים מוגמרים, מטפסת בכ-7% בבורסה בתל אביב לשיא כל הזמנים, וזאת בהמשך לדוחות הרבעוניים שפרסמה החברה ביום חמישי האחרון.
בכך משלימה מנייתה של פלרם, שנסחרת בבורסה לפי שווי חברה של 1.26 מיליארד שקל, תשואה של 45% השנה.
לפלרם ארבעה תחומי פעילות: פוליקרבונט, PVC, ייצור ומכירה של מוצרים להרכבה עצמית לסביבת הבית - Canopia, ופור יו - ייצור ומכירה של עמדות מכירה (POP) ועמדות תצוגה לתחומים שונים. הסביבה העסקית בה פועלת הקבוצה מאופיינת בשישה פלחי שוק עיקריים: סביבת הבית, שילוט ופרסום, בנייה תעשייתית, מבני ציבור, מבנים חקלאיים ועיבוד תעשייתי.
את הרבעון הראשון השנה סיימה עם עלייה של 6% בהכנסות לעומת הרבעון המקבי אשתקד ל-435 מיליון שקל. העלייה נובעת מגידול כמותי במכירות הפוליקרבונט ופור יו שקוזז במכירות Canopia. הירידה במחירי המכירה בין היתר משינוי תמהיל המכירות בשיעור של כ-4% מהמאוחד, התקזזה מול עליה בשע"ח.
הרווח הגולמי עלה מ-121 מיליון שקל ל-175 מיליון שקל. שיעור הרווח הגולמי עלה בכ-11% ל-40% וזאת כתוצאה מירידה בשיעור התצרוכת. העלייה החדה הקפיצה את הרווח התפעולי מ-25 מיליון שקל ל-70 מיליון שקל ברבעון הראשון השנה. בשורה התחתונה, הרווח הנקי של פלרם קפץ מ-22 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לרווח נקי של 61 מיליון שקל ברבעון הראשון השנה.