פיני מנדל, מנכ"ל קוויקליזארד<br>קרדיט: יח"צ
פיני מנדל, מנכ"ל קוויקליזארד קרדיט: יח"צ

חברת קוויקליז ארד, שרק בשבוע שעבר חתמה על עסקה עם ענקית הפרסום פובליסיס הצרפתית, דיווחה הבוקר (ד’) על התקשרות בהסכם שירותים בהיקף של 11.55 מיליון שקל ל-3 שנים עם תאגיד קמעונאי בריטי המפעיל רשתות בפריסה רחבה בתחומי חנויות הכל-בו, המזון והאופנה.

קוויקליזארד תספק לרשת הבריטית ששמה לא נמסר בדיווח רישיון לשימוש בפלטפורמה שלה Dynamic pricing SAAS וכן חבילת שירותים נלווים החל מה-1 בינואר הקרוב. בכך הרשת הבריטית הופכת ללקוח העיקרי של החברה.

הפלטפורמה של קוויקליז ארד, שהושקה ב-2018, היא פלטפורמת תמחור המבוססת בינה מלאכותית, ומיועדת לקמעונאים (retailers) ומותגים (D2C Brands). קוויקליזארד מאפשרת לקמעונאים ומותגים לנהל את אסטרטגיית התמחור שלהם על גבי פלטפורמה אחת ומספקת את הכלים הטכנולוגים, הניתוחים והתובנות הדרושים להרחבת צמיחה עסקית והשגת גידול ברווחיות.

הפלטפורמה של קוויקליזארד תומכת באסטרטגיית תמחור רב ערוצית (multi channel), פתוחה לחלוטין באופן שניתן ליישם בה כל אסטרטגיה ותורמת לצמיחה של עסקים במגוון רב של תחומים לרבות: מוצרי אלקטרוניקה, טיפוח ויופי, ריהוט ועיצוב הבית, מוצרי ספורט, אופנה, מוצרי בעלי חיים, מזון ומשקאות וכן תחומי התעופה והתיירות.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש