סימילרווב, שפיתחה פלטפורמה למדידה וחיזוי של העולם הדיגיטלי, מסכמת את שנת 2021 ברבעון שיא עם ביצועים מצוינים. החברה, אשר נסחרת תחת הסימול SMWB, הכריזה כי ההכנסות ברבעון צמחו ב-51% ל-40.2 מיליון דולר – הרבה מעבר לתחזיות השוק. בנוסף, התרחש גידול של 28% במספר הלקוחות של החברה – לכ-3,500, והן מעלייה של 18% בהכנסה הממוצעת מכל לקוח - לכ-48 אלף דולר.
סך ההכנסות של החברה בשנת 2021 צמחו ב-47% ל-137.7 מיליון דולר - גידול משמעותי בקצב הצמיחה בהשוואה לצמיחה של 32% בשנת 2020. סך ה-ARR הגיע ל-165 מיליון דולר והחברה הגדילה את אחוז ה-ARR הכולל שנחתם לחוזים רב-שנתיים ב-8% אחוזים - מ-25% ל-33%.
אור עופר, בוגר בויאר - מייסד ומנכ"ל סימילרווב: "במובנים רבים, 2021 הייתה שנת מפנה עבורנו ואנו חווים גידול פנומנלי בביקוש למוצרים שלנו. לאור תנאים אלו, נמשיך להשקיע בצמיחת החברה ובבסיס הלקוחות שלנו.
זיהינו בשנה זו שהלקוחות שלנו מעורבים יותר ומחויבים יותר מאי פעם למוצרים שלנו.
זאת ועוד, הגדלנו באופן משמעותי את הערך ללקוחותינו, ולראייה מדד ה- NRR הגיע לשיא של כל הזמנים - כאשר ה-NRR הכללי של החברה הגיע ל-113% ואילו ה-NRR עבור פלח הלקוחות המשלמים מעל 100,000 דולר הגיע ל-125%, שניהם גידול של 12% בהשוואה לשנה שעברה.
זאת המהות של Similarweb - אנחנו מספקים ללקוחותינו דאטה ותובנות הנותנות להם יתרון בשווקים שלהם ומובילות אותן לצמוח.
אנחנו מאמינים שהמשימה החשובה ביותר של כל מנכ"ל כיום היא להניע צמיחה, והיום, הזדמנויות הצמיחה הגדולות ביותר מגיעות מהעולם הדיגיטלי - מקום ללא גבולות, שבו אפשר להגיע ולמכור כמעט באופן מיידי לקהלים בקנה מידה עולמי. בעולם החדש הזה, שבו פוטנציאל הצמיחה הוא כמעט בלתי מוגבל, הדאטה הוא המלך".
בכל הנוגע ללקוחות, הצמיחה המשמעותית ביותר של החברה בשנת 2021 הגיעה מפלח הלקוחות הגדול והאסטרטגי ביותר שלה, כלומר חברות המייצרות יותר מ-$100,000 ב-ARR. מספר הלקוחות האלו עלה ב-45%, וביחד הם מייצגים כעת יותר מ-51% מה-ARR של החברה. בסך הכל, שיעור גיוס הלקוחות החדשים של החברה יותר מהוכפל לעומת 2020. מדובר על לקוחות כגון פיאט קרייזלר, אינטל, 3M Mondelez, Doordash, Tesco, CVS Health ורבים נוספים.
כמו כן, החברה הודיעה היום כי נחתם הסכם לשיתוף פעולה עם חברת המחקר, App Annie, מובילת שוק בתובנות על אפליקציות. ההסכם יאפשר לחברה לספק מבט מדויק ומקיף עוד יותר על העולם הדיגיטלי - הצעה חסרת תקדים שתעצים את התובנות והיתרון התחרותי שתספק החברה ללקוחותיה.
עסקה זו מצטרפת לשתי רכישות נוספות שנעשו בשנה האחרונה: Similartech ו- Embee Mobile. שתי עסקאות אלו מדגימות את המגמה המתמשכת של החברה לשפר את הערך שלה ללקוחותיה.
שנת 2021 הייתה גם שנת שיא בצמיחת החברה וגדילתה בכל הקשור לכח אדם. בשנה זו החברה חצתה את רף ה-1000 עובדים. בנוסף, החברה פתחה משרדים חדשים במינכן ובצפון וירג’יניה.
החברה סיימה את הרבעון הרביעי של שנת 2021 עם 128.9 מיליון דולר במזומנים ושווי מזומנים וללא חובות. בחברה מאמינים כי יתרת המזומנים, יחד עם מסגרת האשראי שלה בסך 75 מיליון דולר, המסתכמים יחד ב-204 מיליון דולר, מספקים לה די והותר נזילות לביצוע תוכניות הצמיחה שלה עד שתגיע לתזרים מזומנים חיובי בשנת 2024.
תחזית לשנת 2022 - צמיחה של מעל 40%
עבור הרבעון הראשון של שנת 2022, החברה צופה הכנסות כוללות בטווח של 41.1 מיליון דולר עד 41.5 מיליון דולר, המייצגיםצמיחה של 40% בהשוואה לשנת 2021.
צפי ההכנסות לשנת 2022 עומד בטווח שבין 193 מיליון דולר ל- 194 מיליון דולר, המייצגים צמיחה של 41% בהשוואה לשנת 2020.