חדשות וול סטריט ושווקי העולם

NVIDIA ו-VOLVO יפתחו פלטפורמת AI למשאיות אוטונומיות

המערכת תאפשר נהיגה אוטונומית מלאה של כלי רכב מסחריים בכבישים ציבוריים; בעזרת המשאיות האוטונומיות ניתן להפחית את עלויות הלוגיסטיקה בארה"ב ב -45% בשנה בהיקפים של בין 85 ל-125 מיליארד דולר

חדשות ספונסר 18/06/2019 14:24

א+א- 2

חברת הבינה המלאכותית והמעבדים הגראפיים NVIDIA מודיעה היום (ג’) כי קבוצת וולבו בחרה בה וחתמה על הסכם שיתוף פעולה לפיתוח מערכת קבלת ההחלטות לכלי רכב מסחריים אוטונומיים, באמצעות שימוש בפלטפורמת הבינה המלאכותית מקצה לקצה DRIVE NVIDIA, המיועדת לאימון, סימולציה ומחשוב ברכב, אשר תאפשר נהיגה אוטונומית מלאה של כלי רכב מסחריים בכבישים ציבוריים ובכבישים מהירים.

 

וולבו היא היצרנית השנייה בגודלה בעולם של כלי רכב מסחריים והשת"פ בין שתי החברות מיועד לשנות את האופן בו יפעלו התחבורה הציבורית, ציי משאיות מסחריות, ציי משאיות לאיסוף ומחזור אשפה, כלי רכב הפועלים בתעשיית הספנות והובלת המכולות, בענף הנדל"ן, הכרייה, הייעור ועוד. על ידי החדרת הבינה המלאכותית לתעשיות אלה, יכולות קבוצת VOLVO ו-NVIDIA ליצור כלי רכב חדשים ולאפשר שירותים פרודוקטיביים הרבה יותר מאלה שקיימים כיום.

 

צוותי המהנדסים של שתי החברות שיעבדו מגוטנברג שבשבדיה ומהסיליקון וואלי בארה"ב, ייבנו יחד באמצעות פלטפורמת הבינה המלאכותית לכלי רכב של NVIDIA, DRIVE AGX Pegasus, תוך שימוש בתוכנת הסטאק המלאה DRIVE AV, עבור עיבוד של מידע המגיע מחיישן שפועל 360 מעלות ומאפשר תפיסה מרחבית, לוקליזציה על גבי מפות ותכנון נתיבים. הצוותים גם יבדקו ויאמתו את המערכות האלה באמצעות פלטפורמת הסימולציות של NVIDIA - DRIVE-in-the -loop.

 

"הלקוחות שלנו דורשים מאיתנו את זה עכשיו", אמר מנכ"ל קבוצת וולבו, מרטין לונדסטדט. "שותפות היא המנהיגות החדשה, ויחסים ארוכי טווח עם NVIDIA נחתמו היום".

 

"כל מה שזז בעולם יהיה מופעל באוטומציה או אוטומציה חלקית, ולכן הטכנולוגיה הזו היא בסיסית ויסודית", אמר מייסד ומנכ"ל NVIDIA ג’נסן הואנג. "יחד, אנחנו הולכים לשנות את העתיד."

 

המעבר לקניות אונליין מגביר את הלחצים על מערכת התחבורה העולמית. כבר היום, יותר מ -35 מיליון חבילות ברחבי העולם מועברות מדי יום, כאשר נתון זה גדל ב-28% אחוזים בשנה. עד 2040, שירותי האספקה יצטרכו לנסוע עוד 78 מיליארד קילומטרים מדי שנה ברחבי העולם כדי להתמודד עם העברות של הסחורה הזמינה באינטרנט, כך על פי חברת הייעוץ KPMG.

 

משאיות אוטונומיות מגיעות בדיוק בזמן כדי לענות על דרישה זו. הן יכולות לפעול 24 שעות ביממה, לשפר את זמני האספקה, ועם ההתייעלות ניתן להפחית את עלויות הלוגיסטיקה בארה"ב ב -45% בשנה בהיקפים של בין 85 ל -125 מיליארד דולר, לפי מומחים מקינזי.

כתבות נוספות

2 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    אולי כן ואולי לא... אבל... |38|

    על זה בדיוק כתבתי רק אתמול. רובכם מחפשים בפורסייט את מובילאיי אבל יש כאן תחום רחב ושונה לחלוטין שמתפתח היום בשני קווים מקבילים כי השוק מהסס ולא החליט עדין מה עדיף: LiDAR רדאר יקר מאד פר יחידה ועד שלא יצליחו להוזילו משמעותית לא יוכל להיות מסחרי, או מצלמות כמו בטסלה שם יש שילוב של מצלמות ורדאר פשוט יותר. הנה ציטוט שלי מאתמול: "יש עוד הרבה אפשרויות בשוק להטמעת מוצר מבוסס אלגוריטם על שני סוגי המצלמות: מצלמה רגילה ומצלמת אינפרא טרמית. אמנה מספר תחומים: תעשיית הרכב החצי אוטונומי והאוטונומי מהתחום הראשוני (יצרני רכב מוכרים). תעשיית הרכב החצי אוטונומי והאוטונומי מהתחום המשני (פיתוח של כלים אחרים יעודיים). תחום המשאיות והשינוע. תחום הרכבות. תחומים צבאיים - תפקודים שונים בכלים מבצעיים עתידיים. תחומי החקלאות וצמ"ה. תחום המנופים לבניה - ממליץ לראות אתר של חברת intsite-ai הישראלית. ועוד... יש מקום להצלחה בתחומים שונים ומגוונים. ביומיים האחרונים יש איסוף למניה בשערים 61-64 תוך התעלמות מהארביטרז' השלילי וספר הפקודות רק מחכה לסוג של הודעה חיובית. נראה מה יוליד העתיד. סבלנות." הצלחות |64|
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    boltrade 18/06/2019 14:58

  2. 2
    זה הקפיץ פורסייט.אולי מצפים

    שתשתתף
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    erder 18/06/2019 14:40