שיווק ופרסום

אלגומייזר: טכנולוגיית הוידאו שנרכשה ע”י החברה נוסתה בהצלחה בתכנית ריאליטי

חברת Viewbix אשר פיתחה ומשווקת טכנולוגיית וידאו אינטרקטיבית ונרכשה לאחרונה על ידי החברה, סיימה בהצלחה פיילוט טכנולוגי בתשלום

מערכת ספונסר 17/10/2018 10:47

א+א-

 אלגומייזר מדווחת על שימוש בטכנולוגיית הוידאו שנרכשה בידי החברה בתכנית ריאליטי מפורסמת; חברת Viewbix אשר פיתחה ומשווקת טכנולוגיית וידאו אינטרקטיבית ונרכשה לאחרונה על ידי החברה, סיימה בהצלחה פיילוט טכנולוגי בתשלום, לעונת שידורים של תכנית ריאליטי מפורסמת. במסגרת הפיילוט נעשה שימוש
בטכנולוגיית הוידאו האינטרקטיבי של Viewbix.

 

Viewbix נמצאת בשלבי מו"מ להיקף ההתקשרות עם אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל, אשר ביקש הצעת מחיר להטמעת הטכנולוגיה בעונות נוספות של התכנית ואף לתכניות נוספות המשודרות בערוץ.
להערכת החברה היקף שיתוף הפעולה יוסיף להכנסות הקבוצה מאות אלפי שקלים בשנה, מרשיונות
שימוש בתוכנה.

 


כזכור, Viewbix פיתחה ומשווקת פלטפורמת וידאו אינטראקטיבית הכוללת יכולות אינטרקטיביות מתקדמות ומכילה, בנוסף, חבילת ניתוח נתונים המאפשרת לחברות להשיא את יכולתן להניב החזר השקעה משמעותי, לאסוף מידע פרטני ולנתח ולהבין את האפקטיביות הן של וידאו חי והן של וידאו מוקלט.

 


פתרון הוידאו האינטראקטיבי בשידור חי, אשר הושק לאחרונה על ידי Viewbix נוסה כאמור, בהצלחה בתוכנית ריאליטי, מהמפורסמות בעולם, באחת מתחנות הטלויזיה המובילות. השימוש בטכנולוגיה של Viewbix הציג עלייה של מעל ל- %500 בביצועי הוידאו לעומת סרטונים רגילים ללא אינטראקציה מוטמעת.

 


בנוסף לזאת, בהיותה של Viewbix חלוצה במרחב הווידאו האינטראקטיבי ואחרי מדידה וניתוח של מיליוני אינטראקציות של משתמשים, ניתן לומר כי השימוש היעיל ביותר של וידאו אינטראקטיבי הוא בשילוב עם חבילת ניתוח עשירה שמנתחת בצורה חכמה את התנהגות המשתמש וממנפת את הנתונים כדי לייצר שינויים בזמן אמת, לאלמנטים אינטראקטיביים בסרטון ולמקסם את היעדים העסקיים תוך שינוי חווית המשתמש.

 


כיום, השימוש בטכנולוגיה של Viewbix מקיף מספר רב של קטגוריות עסקיות ובתוכן: שירותים
פיננסיים, קמעונאות, חינוך ומגזר הטכנולוגיה ומראים עלייה של מעל %50 באפקטיביות הסרטונים
תוך יתרון של אגירת נתונים, ושימוש בפתרון ניתוח נתונים בזמן אמת של Viewbix.

 

שילוב זה של מודולי התוכנה של Viewbix מוכיח עצמו שוב ושוב. בשבוע שעבר פורסם בעיתונות כי חברת Walmart משקיעה בסטארט-אפ ישראלי כ- 250 מיליון דולר בטכנולוגיית וידאו אינטרקטיבית. הודעה זו מאמתת את חשיבותה ואת השפעתה של טכנולוגיית הוידאו האינטראקטיבית על השוק. למעשה, השקעה זו לא רק מספקת תזכורת נוספת לגבי חשיבות שוק הווידאו אלא במיוחד את ערכו של הוידאו האינטראקטיבי. בשנה האחרונה, התפתח שוק הוידאו בצורה משמעותית; לפי חברת המחקר eMarketer ,בשנת 2018 יחול גידול של כ- %30 בהוצאה על פרסום בוידאו, אשר יהווה כ- %25 מסך ההוצאה הדיגיטלית על פרסום בארה"ב.

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה