שיווק ופרסום

נייס בקמפיין פרסומי דיגיטלי בכיכובו של השף גורדון רמזי

רמזי יככב בסדרה של 6 סרטונים הומוריסטיים תחת המסר: Don’t Compromise. מטרת הקמפיין היא לקדם את פלטפורמת הענן הייחודית של החברה, CXone

מערכת ספונסר 12/09/2018 17:15

א+א-

 נייס הישראלית, חברת פתרונות התוכנה בענן המובילה בעולם, יוצאת לראשונה בתולדותיה בקמפיין פרסומי דיגיטלי רחב היקף, בכיכובו של לא אחר מהסלבריטי-שף המוכר בעולם: גורדון רמזי. רמזי יככב בסדרה של 6 סרטונים הומוריסטיים תחת המסר: Don’t Compromise. מטרת הקמפיין היא לקדם את פלטפורמת הענן הייחודית של החברה, CXone והוא מיועד לשוק האמריקאי, הבריטי והאוסטרלי. הקמפיין יעלה גם בישראל.

 

ברק עילם, מנכ"ל נייס, מסר: "גורדון רמזי הוא יחיד במינו: השף ששינה את חוקי המשחק בעולם הקולינריה והצליח להטביע חותמו כמי שלא יתפשר על פחות ממושלם. כך, גם פלטפורמת CXone שלנו היא ייחודית ומיועדת לארגונים שלא מוכנים להתפשר ומעוניינים בפתרון הטוב ביותר, לכן החיבור בין השניים היה אך מתבקש".

 

לינק לסרטון הראשון שיעלה במסגרת הקמפיין: https://youtu.be/AU6vyICVDrc
לינק למיניסייט של כל הקמפיין: https://www.nice.com/websites/CXone/index.html

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה