שיווק ופרסום

בהשקעה של 16 מיליון ש”ח: קניון עזריאלי ת”א משיק מתחם מסעדות חדש

ה-food zone מתפרש על פני 1,500 מ"ר בשתי קומות ומציע תמהיל חדש ומגוון של מסעדות

מערכת ספונסר 07/06/2018 10:02

א+א-

מתחם האוכל בקניון עזריאלי תל אביב משנה את פניו והופך למתחם עכשווי שמציע הרבה יותר מאוכל מהיר. ה- food zone מתפרש על פני 1,500 מ"ר בשתי קומות, ומעניק חוויית אוכל שקטה עם אקוסטיקה רגועה ומערכת סאונד איכותית. מתחם האוכל בקניון אשר הוקם בשנת 1999 – עם פתיחת הקניון, זכה להצלחה רבה בתחום וכיום עודכן ושודרג בהשקעה של 16 מיליון שקלים. המתחם כיום מציע תמהיל חדש ומגוון של מסעדות עם חוויה בקונספט ייחודי שעוצב על ידי המעצב ירון טל.

 

האווירה במתחם היא של מסעדה אחת גדולה עם מגוון אפשרויות ישיבה: גבוהות, נמוכות ובודדות בתוך תאי ישיבה או סביב שולחנות, המאפשרים לכל סועד למצוא את המיקום והפוזיציה הנוחים והמתאימים לו ביותר. כמו כן, ברחבי המתחם מפוזרים שקעי חשמל ו-USB לטעינת מכשירים ניידים. החוויה במתחם לא מסתכמת רק ברכישת המנה אלא גם באוכל איכותי.

 

בנוסף מעניק קניון עזריאלי תל אביב שירות ייחודי באמצעות הזמנת אוכל דרך אפליקציית עזריאלי בה ניתן להזמין ולשלם. דרך אפליקציית עזריאלי יוכלו עובדי מגדלי עזריאלי ועזריאלי ומגדל שרונה ליהנות משירות חדשני של משלוחים אשר יגיעו עד אליהם למשרד או אפשרות לאיסוף לקחת ו/או לאכילה במקום ולחסוך את זמן ההמתנה ממגוון מסעדות המתחם. השירות בהמשך גם יושק בכלל מבקרי הקניון ואף לתושבי ת"א רבתי.

 

ירון טל, מעצב פנים: "האווירה בחלל השתנתה, הצלחנו ליצור שינוי במתחם ולהנעים את השהות בו וזאת באמצעים של טיפל בתאורה חמה וממוקדת, מערכת סאונד מתקדמת והשקטת האזור בטיפול אקוסטי מקיף, מערכת שילוט בסטנדרט אחיד לכל הדוכנים. מטרת העל בשדרוג הייתה ליצר חלל מזמין ושקט ונעים לשהות. עיצבנו מערכות ישיבה ייחודיות למקום –ספסלים וספות- פחי אשפה. החומרים במקום שימוש בעץ חמים אריחי בבטון תל ממדי וטראצו אפור ואחיד – צבעוניות שקטה ורגועה כך שהשארנו למסעדות את הפוקוס."

 

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א: "מתחם המסעדות מביא איתו משב רוח חדשני ונבנה כחלק משדרוג חווית הלקוח עבור באי הקניון וכחלק משינוי מערכתי שבו מתחמי האוכל הקיימים משתנים למסעדות איכותיות יותר. מבקרי המתחם יוכלו ליהנות מאוכל איכותי, עדכני וחוויתי בסטנדרט המוכר של קבוצת עזריאלי. אני גאה להזמין את כלל לקוחות הקניון ועובדי המגדלים לחוות את המתחם המחודש ולהתנסות בתמהיל המסעדות שמציע המתחם ומשירות ההזמנות החדשני דרך אפליקציית עזריאלי."

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה