חברת תדיראן יוצאת במהלך מיתוג מחדש ומשיקה לוגו ושפה פרסומית חדשה. המיתוג מחדש של תדיראן הינו מהלך משלים להתרחבותה עם החזרה לשוק הבינלאומי שהוכרזה לאחרונה ומטרתו היא למצב את תדיראן כחברה גלובאלית ולהציגה כ-Alternative Premium.
לטובת המהלך, תדיראן שכרה את שירותיה של אחת מחברות המיתוג הטובות בעולם – Commission הבריטית שמטפלת במותגי על כמו: LOUIS Vuitton, DKNY , Rimoha, Close 19 ועוד, אשר הייתה אחראית גם על תהליך המיתוג של הפעילות הבינלאומית של תדיראן שהושקה בחודש מרץ האחרון בתערוכת Mostra Convegno במילאנו, איטליה.
קמפיין הפרסום של תדיראן תחת המיתוג החדש יושק בימים אלה ויתמקד בערכי המותג: אמינות ואיכות כפי שנתפסים ברמה הגבוה ביותר בקרב מתקיני מיזוג אוויר בישראל.