חברת תדיראן יוצאת במהלך מיתוג מחדש ומשיקה לוגו ושפה פרסומית חדשה. המיתוג מחדש של תדיראן הינו מהלך משלים להתרחבותה עם החזרה לשוק הבינלאומי שהוכרזה לאחרונה ומטרתו היא למצב את תדיראן כחברה גלובאלית ולהציגה כ-Alternative Premium.

 

לטובת המהלך, תדיראן שכרה את שירותיה של אחת מחברות המיתוג הטובות בעולם – Commission הבריטית שמטפלת במותגי על כמו: LOUIS Vuitton, DKNY , Rimoha, Close 19 ועוד, אשר הייתה אחראית גם על תהליך המיתוג של הפעילות הבינלאומית של תדיראן שהושקה בחודש מרץ האחרון בתערוכת Mostra Convegno במילאנו, איטליה.

 

קמפיין הפרסום של תדיראן תחת המיתוג החדש יושק בימים אלה ויתמקד בערכי המותג: אמינות ואיכות כפי שנתפסים ברמה הגבוה ביותר בקרב מתקיני מיזוג אוויר בישראל.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 4
    כמו כל דבר בחיים, גם לזה צריך להתרגל

    אני דווקא חושב שהמיתוג החדש הרבה יותר מעניין מהקודם.

    • עומרי
    • 15/07/2018 18:19
  • 3
    הלוגו החדש לא יפה לטעמי

    הלכו על הצבעים השחורים כמו הלוגו החדש של אוניברסיטת תל אביב... עצוב וקודר

    • תום
    • 05/06/2018 08:13