שיווק ופרסום

בנק הפועלים עם זכייה כפולה במצעד הפרסומות של YouTube

בנק הפועלים זכה במקום הראשון עם הקמפיין למרכז לצמיחה פיננסית (גיתם BBDO), ובמקום השני עם קמפיין ביט (אדלר חומסקי)

מערכת ספונסר 24/04/2018 16:43

א+א-

בנק הפועלים זכה במקום הראשון והשני במדד הפרסומות של YouTube לחודש מרץ. זו הפעם הראשונה בה זוכה מותג יחיד – בנק הפועלים בשני המקומות הראשונים עם שני קמפיינים שונים.

 

במקום הראשון ממוקם כאמור המותג בנק הפועלים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הבנק השיק את המרכז לצמיחה פיננסית, עם פרסומת קריאטיבית לסיטואציות פיננסיות מורכבות מהחיים שחווים הישראלים בכל צומת בחיים החל מהילדות ועד הבגרות והמחשת חשיבות רכישת ידע פיננסי, תוך שימוש בסיטואציות שכל ישראלי יכול להזדהות עימן.

 

במקום השני ממוקמת פרסומת נוספת של בנק הפועלים ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey, לאיסוף כסף בקבוצות באפליקציית ביט bit בכיכובו של כוכב הילדים טל מוסרי, בסדרת סרטונים העושות שימוש בסיפור עזיבתו מערוץ הילדים וכינוי "הבוגד" שנבדק לו מאז עזיבתו את הערוץ.

 

אסף אזולאי הודה למשרדי הפרסום ולצוות גוגל ישראל על השותפות עם הבנק, "ובעיקר תודה לגולשים, ללקוחות וכלל הישראלים על האמון, ועל שמוכיחים שיש עניין רב בנושאים של התנהלות פיננסית יום-יומית, ורצון שבנק הפועלים ימשיך להוביל נושאים אלו. נמשיך להנגיש את המידע בכלים חדשניים ובתוכן מעניין".

 

ליאור נוי, מנהל פעילות שוק מקומי בגוגל: "75 אחוז מהישראלים נעזרים ביוטיוב בכדי ללמוד בעצמם דברים חדשים. בבנק הפועלים הוכיחו כי החיבור בין הגולשים המתעניינים בתוכן איכותי ומלמד ופרסומות שמייצרות ערך לצופה מצליח בכל פעם מחדש".

 

במקום השלישי זכה שוקולד ספלנדיד מבית שטראוס עלית, במקום הרביעי זכתה הפרסומת של מותג הקוסמטיקה החדש של סופר-פארם MILLUCA ואת החמישייה הראשונה סגרה הפרסומת של ויזה כאל.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה