שיווק ופרסום

פרטנר TV תשדר את כל 5 ערוצי הספורט בחינם לאורך 2018

לדברי החברה, המהלך מתאפשר בזכות קצב הגיוס הגבוה משמעותית מכל התחזיות המוקדמות, זאת בהמשך להודעה על כך שכבר החודש יהיו 50 אלף לקוחות מחוברים

מערכת ספונסר 21/01/2018 09:47

א+א- 1

 פרטנר מודיעה היום על הארכת ההטבה שמאפשרת ללקוחות הטלוויזיה של החברה לצפות בכל 5 ערוצי הספורט מבית RGE ללא תוספת תשלום, לכל שנת 2018, עבור כלל הלקוחות. המהלך מתאפשר בזכות קצב הגיוס הגבוה משמעותית מכל התחזיות המוקדמות, ומגיע בהמשך להודעה על כך שכבר החודש (ינואר), יהיו 50 אלף לקוחות מחוברים לפרטנר TV.

 

ערוצי הספורט של RGE כולל ערוצי הפרימיום, יהיו פתוחים ללא עלות נוספת לעשרות אלפי הלקוחות הקיימים וכן למאות שמצטרפים מדי יום.

 

החודשים הקרובים צפויים להיות עשירים במיוחד באירועי ספורט מרכזיים, שישודרו בפרטנר TV. כבר בחודש הבא, בפברואר, צפויים המפגשים המסקרנים בשמינית הגמר בין ריאל מדריד לפאריס סן-ז’רמן ובין צ’לסי לברצלונה, המשחקים ביורוליג שיכריעו האם מכבי ת"א תעפיל השנה לשלב ההצלבה, משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורגל, האולסטאר ב-NBA, ועוד ועוד.

 

ערוצי הספורט של RGE משדרים יותר מ-3,000 שידורים ישירים בשנה, ביניהם המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל, משחקי ליגת האלופות, מכבי ת"א ביורוליג, ליגת העל בכדורסל, הליגה האיטלקית, הליגה הצרפתית, NBA, גביע המדינה בכדורגל ובכדורסל, טורניר וימבלדון, מרוצי פורמולה 1, ועוד. זאת, בנוסף לתכניות האולפן של ערוץ הספורט, בהם מהדורת חדשות הספורט, יציע העיתונות, שער השבת, ועוד.

 

בפרטנר TV עשרות ערוצים, תכנים מגוונים, ויכולות טכנולוגיות מתקדמות לממשק ולשלט, והמחיר ממשיך להיות האטרקטיבי בשוק – 69 שקלים לחודש לטלוויזיה, והחל מ-129 שקלים בחודש לטריפל.

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "אנחנו מתרגשים מהשינוי שמתרחש לנגד עיננו, ולמעבר של עשרות אלפי לקוחות לפרטנר TV, בקצב מהיר מכל התחזיות שלנו. ההגעה לאבן דרך משמעותית של 50 אלף לקוחות כבר בחודש ינואר, מאפשרת לנו להרחיב את ההטבה על ערוצי הספורט גם לשנת 2018 כולה, ובכך לאפשר ללקוחותינו הקיימים ולמצטרפים ליהנות מתוכן עשיר ומגוון, מהממשק המתקדם ביותר, וממחיר אטרקטיבי ועוד יותר משתלם".

 

בנבנישתי הוסיף כי "לאחר שנים רבות של עליות מחירים בטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, כניסתה של פרטנר TV לשוק לפני קצת יותר מחמישה חודשים, הביאה לראשונה לשינוי צרכני. עשרות אלפים הסתערו על מוקדי השימור של הכבלים והלוויין, שמצידם לא ממש הפנימו שהמציאות השתנתה, והמשיכו להציע לצרכן מבצעים שונים תוך שמירה על רמות מחירים גבוהות של מאות שקלים עבור טלוויזיה בלבד. אבל הצרכן הישראלי חכם, ואנחנו רואים שוב ושוב שבכל פעם שיש שיח על מחיר ותמורה, יש עלייה בשיחות הנכנסות במוקדי ההצטרפות לפרטנר TV."

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    עד שלא יגיעו להסכם עם צ'ארלטון

    צופי הספורט האדוקים לא ימהרו לשם. נקווה שיכניסו את החבילות האלה. בערוצי הספורט ללא ספורט אין כלום כמעט. מלבד ברבורי שכל.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    liron1006 21/01/2018 10:02