שיווק ופרסום

בזק מציעה את השעון החכם של אפל במחיר הזול בישראל

החברה תמכור ללקוחות שירות הבית החכם את ה-iWatch (38 מ"מ) בכ-1,076 שקל. דגם נוסף של iWatch (42 מ"מ) יוצע ב-1,436 שקל

מערכת ספונסר 13/12/2016 12:49

א+א-

לראשונה בישראל: ניתן לנהל את הבית החכם גם מהשעון החכם. השירות מתאפשר באמצעות הטמעת שירות הבית החכם של בזק גם על גבי שעונים חכמים בעלי מערכת הפעלה של iOS, במטרה לפשט את השליטה והבקרה על התרחישים בבית.

 

במסגרת המהלך מציעה בזק את השעון החכם של Apple, ה-iWatch (38 מ"מ) בעלות של 29.90 בחודש, בפריסה של 36 תשלומים, סה"כ כ-1076 שקלים, המחיר הזול בישראל. בזק מציעה דגם נוסף של iWatch (42 מ"מ) בעלות של 39.90 שקלים לחודש, בפריסה של 36 חודשים, סה"כ כ-1436 שקלים, גם הוא במחיר משתלם. המבצע רק ללקוחות הבית החכם של בזק והוא בתוקף מהיום ועד לתאריך ה-12.1.17, או עד גמר המלאי.

 

במסגרת השירות החדש יוכלו לקוחות הבית החכם של בזק לנהל את הבית באמצעות השעון ומכל מקום. למעשה על ידי המהלך הנוכחי בזק מעמיקה את הדריסה שלה בעולם ה-IOT, זאת על ידי ביצוע אינטגרציה בין השעון החכם לבית החכם.

 

את החיבור בין עולם הבית החכם לעולם ה-IOT, עשתה בזק, באמצעות פלטפורמת IFTTT (IF THIS THAN THAT), המחברת בין האפליקציות השונות שיש לכל אחד מאתנו, ואשר באמצעותה ניתן ליצור תרחישים לניהול הבית החכם. כך למשל, אם על פי אפליקציית מזג האוויר הטמפרטורה בחוץ נמוכה, אזי שהמזגן בבית החכם יידלק בהתאם.

 

לקראת השקת השירות החדש, ביצעה בזק סקר בנושא לבוש חכם, כאשר מתוך הסקר עולה כי ל- 6% מהנשאלים כבר יש שעון חכם (בגילאים 18-34), ואילו 54% מהנשאלים שוקלים לקנות אחד עוד השנה. עוד עולה מהסקר כי 57% מהציבור חושב שסמארטפון זה סטנדרט שלכולם יש, בעוד ששעון חכם זה הדבר הבא. הסקר בוצע על ידי מכון המחקר הגל החדש מקבוצת נילסן בקרב 500 איש המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת (18+) בישראל.

 

בזק הכריזה לפני כשנה על כניסה לתחום ה-IOT (האינטרנט של הדברים), כאשר במסגרת ההכרזה השיקה לראשונה את הבית החכם. בשנה שחלפה המשיכה בזק לבחון את המוצר ושקדה על אפשרויות לפיתוחים שונים, זאת תוך שיתוף הלקוחות ובדיקת הצרכים והשירותים המועדפים עליהם. מערכת הבית החכם של בזק מאפשרת ללקוחות לשלוט ולהגדיר כל אחד מהשירותים במערכת הניהול, על פי דפוסי שימוש אישיים. המערכת יודעת לעדכן את הלקוח על ההתרחשויות בבית כפי שהוגדרו מראש, והיא יכולה לעשות זאת בדרך המועדפת על הלקוח: עדכוני Push באפליקציה, שיחת טלפון, הודעת sms או דואר אלקטרוני ומהיום גם באמצעות השעון החכם. השירות נתמך בשירותי ענן מאובטחים והמידע שהלקוח אוסף בזמן הפעלת השירות (הקלטות וידאו, התראות וכיוב’), מקודד ואינו ניתן לזיהוי ע"י גורם אחר, זולת הלקוח עצמו.

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה