שיווק ופרסום

פרטנר מציגה: תשלום חודשי קבוע - וסמארטפון חדש בכל שנה

החברה משיקה את מסלולי SmartUp המציעים תשלום קבוע עבור שימוש במכשירים ואחריות קבועה לכל תקופת השימוש, כתחליף לקנייה ובעלות על הסמארטפון

מערכת ספונסר 13/12/2016 11:08

א+א-

 פרטנר חשפה היום (ג’) את מסלולי SmartUp שיושקו החל ממחר עבור לקוחות כלל החברות, ויציעו מודל של תשלום קבוע עבור שימוש במכשירים מתקדמים ואחריות קבועה לכל תקופת השימוש, כתחליף לקנייה ובעלות על הסמארטפון. התכנית מתייחסת לציוד קצה בלבד, ואינה תלויה בהשתייכות לשירותי הסלולר של פרטנר.

 

תכנית SmartUp כוללת שישה מסלולים של תשלום חודשי קבוע על שימוש בסמארטפון, החל מ-49.90 שקלים (סה"כ 598 ש"ח בשנה), בהתאם לקטגוריית המכשירים שנבחרה. לאחר שנה של שימוש, ניתן להחזיר את המכשיר ולהחליף אותו בדגם מתקדם יותר באותה קטגוריה, להמשיך להשתמש באותו המכשיר ולשדרג אותו בהמשך, או להפסיק את המסלול (ואתו גם את התשלום החודשי). החלפת המכשיר מחייבת החזרת מכשיר תקין בבלאי סביר. במקרים של סדק או שבר במסך, על הלקוח לתקן בטרם יחליף מכשיר, אך אין מגבלה לתיקון במעבדות פרטנר. לקוחות SmartUp נהנים מאחריות על המכשיר, כמפורט בתקנון המבצע כל עוד הם,משלמים עליו דמי שימוש חודשיים גם אם בחרו שלא להחליף למכשיר חדש.

 

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבה פרטית קמעונאית בקבוצת פרטנר: "בישראל נמכרים מדי שנה 3 מיליון מכשירי סמארטפון, בהיקף מוערך של 4 מיליארד שקלים. על אף התחושה שכולם קונים בחו"ל, נתח השוק של רצפת המכירה בישראל לא השתנה בשנים האחרונות, והוא נותר יציב על כ- 76% מסך המכירות. שיטת המכירה של מכשירים סלולריים בישראל לא השתנתה מאז הופרדו מכירת שירותי סלולר מציוד הקצה, דבר שאומנם הביא לחופש ניידות בין חברות, אך גם הפך את ההוצאה על מכשיר חכם ל"כבדה", ללא מנגנון של קיזוז חודשי של העלות.

 

"מודל הקנייה לשלוש שנים, התאים לעולם של מכשירים פשוטים שתומכים בשיחות ובהודעות SMS, אך לא למציאות של חידושים טכנולוגיים, שירותים דיגיטליים חדשים, ומערכות הפעלה חזקות יותר שמושקות בכל כמה חודשים. נתונים פנימיים של פרטנר המבוססים על קניות חוזרות של לקוחות, וכן סקרים שקיימנו בשבועות האחרונים, הראו שלמרות שמרביתנו מתכננים לקנות מכשיר באלפי שקלים שיחזיק לנו למשך שנתיים-שלוש, אנחנו רוצים, נאלצים, מוצאים עצמנו מחליפים מכשיר בכל שנה-שנה וחצי. היצרניות משיקות עשרות מכשירים בשנה, והצרכן, שחי בחרדת החמצה תמידית, Fear of Missing Out (FOMO), משלם ביוקר על הבעלות על המכשיר."

 

שיינפלד הוסיף, כי "מגמת המעבר מבעלות לצריכת שירותים, היא טרנד חוצה-תעשיות, שמתאים במיוחד לעולם הטכנולוגי בו אין לנו סיכוי לחזות את קצב החידושים, ואין לנו שום סיבה להתחייב למכשיר ספציפי. במסלולי SmartUp אנחנו מאפשרים לכל לקוח, בלי שום קשר לחברה שאליה הוא משתייך כמנוי שירותי סלולר, להשתמש בסמארטפון כשירות בתשלום חודשי, ולהתחדש בכל שנה בדגם מתקדם יותר.

 

"זו קטגוריה חדשה בתחום מכירת הסמארטפונים, והיא מלווה באחריות, בטכנולוגיה מתקדמת, ובסופו של דבר, בצרכנות נבונה יותר שעל פני כמה שנים וכמה מכשירים, חוסכת כסף וייסורי מצפון. בנינו את המסלולים כך שבהשוואה בין תשלום חודשי קבוע במסלולי SmartUp , לבין מודל קניית מכשיר מקביל בכל שנה-שנה וחצי בשוק הפתוח, לקוח SmartUp יחסוך כסף, ייהנה מאחריות כל עוד הוא במסלול, ויהיה חופשי מהצורך "למשוך" את המכשיר הקודם עד שיפסיק לתפקד באופן מוחלט לפני המעבר למכשיר הבא".

 

אז איך זה עובד? בוחרים מכשיר, ובכך גם קובעים את התשלום החודשי הקבוע לשנה הקרובה. התכנית כוללת 5 מסלולים, במחירים של 49.90 ש"ח - 149.90 ש"ח, כאשר בכל קטגוריה מספר דגמים של היצרניות המובילות.

 

לאחר שנה, ניתן להחליף מכשיר חדש ומתקדם יותר מאותה קטגורית תשלום, להחליף לקטגוריה אחרת, להמשיך להשתמש באותו המכשיר ולשדרג אותו במועד אחר, או להחזיר את המכשיר במצב תקין לפרטנר, ולהפסיק לשלם דמי שימוש חודשיים.

 

מכשיר תקין הוא מכשיר עובד, עם בלאי סביר. במידה ונגרם נזק שאינו כלול באחריות, כגון סדק או שבר במסך, יש לתקן לפני החזרת המכשיר, בכל מעבדה שבה הלקוח יבחר לעשות זאת (לא מוגבל למעבדות פרטנר).

 

חשוב לשים לב כי על הלקוח להחזיר את המכשיר תקין לפרטנר, ולכן, במקרה של אובדן או נזק בלתי הפיך, הלקוח ישלים מסלול של 36 תשלומים. במידה והלקוח בוחר להישאר עם אותו המכשיר במשך 36 חודשים, כלומר, לא לשדרג למכשיר חדש, התשלומים מפסיקים בתום התקופה והמכשיר יעבור לבעלותו.

 

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה