שיווק ופרסום

מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ”לית שיווק ואסטרטגיה בדלתא

תחליף בתפקיד את גלית בר-און, שביקשה לעזוב; בשנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית לקוחות במשרד הפרסום אדלר חומסקי וניהלה את תקציבי הפרסום של דלתא ישראל ולקוחות נוספים

מערכת ספונסר 27/11/2016 11:14

א+א-

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל, הודיע היום על מינויה של מור פסו אבלגון לסמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של החברה. פסו אבלגון תחליף בתפקידה את גלית בר-און, אשר בקשה לעזוב את תפקידה.

 

פסו אבלגון, בת 33 (נשואה+1), מונתה לסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של דלתא ישראל הכוללת את רשת חנויות FIX ומותג דלתא הנמכר בכ- 162 סניפים ברחבי הארץ. בשנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית לקוחות במשרד הפרסום אדלר חומסקי וניהלה את תקציבי הפרסום של דלתא ישראל ולקוחות נוספים ביניהם שטראוס מים, בזק בינלאומי, חברת החשמל ושופרסל. לפני כן הייתה חלק מצוות ההנהלה של pela ozen ויוטרן (שלימים התמזגה לתוך אדלר חומסקי) והתמחתה בסושיאל מדיה, פרסום בדיגיטל, אונליין מרקטינג ותוכן.

 

פסו אבלגון בוגרת לימודי תקשורת ומדיה באוניברסיטת ניו-יורק (UNYP) והיא בעלת למעלה מ-11 שנות ניסיון בתחום הפרסום והשיווק. לפסו אבלגון ניסיון רב בהובלת תהליכים אסטרטגיים, תדמיתיים ומכרתיים של המותגים המובילים במשק תוך שותפות מלאה משלב קבלת ההחלטות ועד הוצאתן לפועל.

 

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל: "אני מברך על הצטרפותה של מור לדלתא ומאחל לה הצלחה רבה".

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה