שיווק ופרסום

צביקה ביידא מונה לסמנכ”ל לקוחות ושירות בשופרסל

ביידא מילא שורת תפקידים בכירים ברשת ב-5 השנים האחרונות, כשבתפקידו האחרון שימש כראש אגף לקוחות וקשרי חוץ

מערכת ספונסר 15/11/2016 16:50

א+א-

 שופרסל הודיעה על מינויו של צביקה ביידא לתפקיד סמנכ"ל לקוחות ושירות בחברה. ביידא (36), הנו מוסמך (תואר שני) במשפט מסחרי, בתואר משולב של אוניברסיטת תל-אביב ואוניברסיטת ברקלי, קליפורניה ובוגר תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים (מימון) מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

 

ביידא מילא שורת תפקידים בכירים בשופרסל בחמש השנים האחרונות, כשבתפקידו האחרון שימש כראש אגף לקוחות וקשרי חוץ. במסגרת תפקידו ניהל ביידא את תחום קשרי הלקוחות בחברה על ערוציו השונים והוביל את יישום אסטרטגיית החברה למיקוד בלקוח ולשיפור חווית הלקוח הרב-ערוצית. קודם לכן שימש ביידא כעוזר אישי למנכ"ל שופרסל במשך כ- 4 שנים ובתפקידו זה, נטל חלק פעיל בתהליכים ופרויקטים מרכזיים ואסטרטגיים בחברה. טרם הצטרפותו לשופרסל שימש צביקה כחוקר (עו"ד) ברשות ניירות ערך במשך מספר שנים.

 

ביידא מונה לתפקיד בעקבות החלטה אסטרטגית שקיבלה החברה לנהל את תחום הקשר עם הלקוח כתחום ניהולי נפרד ועצמאי, מתוך מטרה לשפר את חווית הלקוח ולהבין את צרכיו בצורה מיטבית ובאופן שיוביל את החברה להחלטות עסקיות התואמות את צרכי הצרכן החדש ולתרום להמשך הובלתה של החברה בשוק המשתנה.

 

מנכ"ל החברה איציק אברכהן איחל לביידא הצלחה רבה בתפקידו ואמר כי הוא בטוח שבזכות יכולותיו וניסיונו יידע לעמוד באתגרים המשמעותיים הניצבים בפתח ולהוביל את אגף לקוחות ושירות להישגים משמעותיים ובכך לתרום להמשך צמיחת החברה ולהצלחתה.

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה