אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ הינה חברת התעופה הגדולה בישראל. החברה מפעילה טיסות לאירופה, אסיה, אפריקה וצפון אמריקה. לחברה צי של 40 מטוסים (25 מהם בבעלותה) ועוד 6 שנמצאים בהזמנה מחברת בואינג האמריקנית. עד לשנת 2003 החברה הייתה בבעלות המדינה אך ביוני 2003 הונפקה לראשונה לציבור בבורסה בת"א. כיום החברה נסחרת במדד ת"א 100 לפי שווי שוק של 1.43 מיליארד ₪ וזה לאחר שעלתה 340% בשנת 2015. בעלי העניין העיקריים בחברה הם חברת כנפיים בבעלות משפחת בורוביץ, ופנחס גינצבורג.
הבוקר פרסמה החברה את דוחותיה לרבעון השני של השנה, החברה דיווחה על רווח נקי של 35 מיליון דולר, גידול של 102% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה בו הרוויחה 17 מיליון דולר.
מניות החברה פתחו את המסחר בעליות שערים בתגובה לדוחות ובמחזור מסחר ער.

מניית אל על, גרף חודשי; מקור: בורסהגרף
מהבחינה הטכנית בגרף חודשי ארוך של 12 שנה ניתן לראות את השיא שנקבע בתחילת השנה סביב 337 נקודות, שיא שבלם את המניה בשנת 2004 ו 2006, כך שמבחינה זו המניה יצא לתיקון מאזור שיא כל הזמנים וחזרה אליו בתחילת השנה לאחר לא מעט שנים של שפל.

מניית אל על, גרף יומי; מקור: sponserChart
בגרף היומי ניתן להבחין באזור זה וברמת התנגדות שנוצרה בהמשך השנה סביב רמה של 310/315 נקודות. אזור התנגדות קשה אשר בלם את המניה ושלח אותה שוב לרמות התמיכה של חודש פברואר.
אם ברמות השפל השנה המניה הגיעה לרמה של 240 נקודות וכעת לאחר דוחות טובים חזרנו שוב לאזור ההתנגדות נראה שסך הכל קיימת אפשרות יציאה נוחה מאוד למימוש מלא או חלקי למי שמעריך שלא נראה שיאים חדשים בקרוב.
נעילה מעל אזור ההתנגדות בצורה ברורה, רצוי לקראת סיום השבוע תהיה חיובית עם פוטנציאל לפגישה עם השיא מתחילת השנה ומהעבר הרחוק.
בהצלחה לסוחרים ולמשקיעים
מקומות אחרונים בקורס ניתוח טכני מחזור ספטמבר >>