מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג’נסן הואנג, פתח לפנות בוקר את תערוכת CES בלאס וגאס עם שורת הכרזות על טכנולוגיות ומוצרים חדשים של החברה, מה שסיפק רוח גבית למנייתה של החברה שעלתה אמש בניו יורק בכ-3.5% ונושקת למחיר של 150 דולר למניה.
אנבידיה הכריזה על Project DIGITS: מחשב-על שולחני עבור מפתחים, חוקרים, סטודנטים ומדעני נתונים - Project DIGITS הוא מחשב-על שולחני המבוסס בפעם הראשונה על מערכת שבבים בארכיטקטורת Grace Blackwell – המשלבת בין CPU ל-GPU שפותחו על ידי אנבידיה. הם מחוברים האחד לשני בחיבור NVLink-C2C (Chip to Chip).
- המחשב כולל את הסופר-שבב NVIDIA GB10, 128GB של זיכרון LPDDR5x משותף (CPU ו-GPU) ועד 4 טרה-בייט של אחסון NVMe.
- באמצעות חיבור סטנדרטי לשקע החשמל, ניתן להשתמש במחשב להרצה ו-Fine Tuning של מודלים בגודל של עד 200 מיליארד פרמטרים.
- הודות לטכנולוגיית ConnectX – שפותחה בישראל ומוטמעת בו – ניתן לחבר בין שני מחשבי Project DIGITS למחשב-על אחד המריץ מודלים של עד 405 מיליארד פרמטרים.
אנבידיה הכריזה על NVIDIA Cosmos: פלטפורמה חדשה למודלי עולם (World Foundation Models).
- הפלטפורמה תשלב מודלי בינה מלאכותית פורצי דרך ש"מבינים" את התכונות הפיזיות של העולם האמיתי, ויאפשרו לקצר את זמני הפיתוח של מערכות בינה מלאכותית פיזית – כמו מכוניות אוטונומיות ורובוטים.
- Cosmos מגיעה במודל של רישיון פתוח (Open Model License), כך שמפתחים יכולים להתאים את מודלי העולם לצרכיהם, עם מערכי נתונים שונים כגון הקלטות וידאו של נסיעות רכב אוטונומי או לוגים של רובוטים המנווטים במחסן, בהתאם לדרישות האפליקציה.
אנבידיה הציגה את משפחת המודלים NVIDIA Llama Nemotron לפיתוח סוכני בינה מלאכותית (Agentic AI).
- המודלים החדשים בסדרה, שמגיעים בשלושה גדלים – Nano, Super ו-Ultra, נועדו לאפשר לארגונים לבנות מערך של סוכני בינה מלאכותית המסוגלים לקחת משימות מורכבות.
טויוטה, אורורה ו-Continental מצטרפות לרשימת השותפים של אנבידיה בפיתוח הדור הבא לציי רכבים אוטונומיים באמצעות NVIDIA DRIVE.
- הדור הבא של רכבי טויוטה יבוסס על גבי טכנולוגיות NVIDIA DRIVE: ממערכת ההפעלה (DriveOS) ועד לחומרה המניעה את הרכב (NVIDIA DRIVE AGX).
- לראשונה, צופה אנבידיה כי הכנסותיה מתחום הרכב האוטונומי יגיעו ל-5 מיליארד דולר בשנת הכספים 2026
- פלטפורמת הרכב האוטונומי של אנבידיה עברה את הערכות הבטיחות בתקן התעשייתי של TÜV SÜD ו-TÜV Rheinland, שניים מהארגונים המובילים בתעשייה לבטיחות ואבטחת סייבר עבור רכבים. אנבידיה היא החברה היחידה שמחזקיה בשלושת תקני הבטיחות הללו לרכב אוטונומי.
- אנבידיה מודיעה על שיתוף פעולה חדש עם Continental ו-Aurora להטמעת טכנולוגיות NVIDIA DRIVE בפיתוח משאיות אוטונומיות ברמה 4 הצפויות להיכנס לייצור מסחרי ב-2027.