אלקטרה צריכה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם שיפור בכל מגזרי הפעילות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר מגזר קמעונאות מזון נהנה מהסבת הסניפים לרשת קרפור, לצד עלייה במכירות בחנויות זהות בהמשך לתוכנית ההתייעלות.
הכנסות החברה ממכירות עלו מ-1.8 מיליארד שקל ברבעון המקביל ל-1.97 מיליארד שקל ברבעון השלישי של השנה. הרווח הגולמי עלה מ-514 מיליון שקל ל-579 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה.
החברה עברה לרווח תפעולי - לפני הכנסות (הוצאות) אחרות, נטו, והכנסות (הוצ’) הרה ארגון, של 91 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 71.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. אלקטרה צריכה רשמה הכנסות אחרות של 11.7 מיליון שקל לעומת הוצאות של 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.
ה-EBITDA עלה לכ-186 מיליון שקל, לעומת 160 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-16% שעיקרה ממגזר קמעונאות מזון שתרם כ-97 מיליון שקל ל-EBITDA.
קארפור הכירה לראשונה ברווח
קארפור שנרכשה והסבת הסניפים ברבעונים הקודמים הניבו לה הפסדים, בשעה טובה עברה לרווח של 817 אלף שקל לאחר הסבת הסניפים. המכירות בחנויות זהות ברבעון גדלו בשיעור של כ-6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והמכירות למ"ר בחנויות זהות עלו בשיעור דומה ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של אלקטרה צריכה זינק מ-9.86 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד ל-30.2 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה.