קרן שתוי, מנכלית קבוצת הולמס פלייס<br>קרדיט: יח"צ
קרן שתוי, מנכלית קבוצת הולמס פלייס קרדיט: יח"צ

קבוצת הולמס פלייס, המפעילה מועדוני כושר ובריאות, פרסמה הבוקר (ב’) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה, אותו סיימה עם עלייה במספר המנויים, ובסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה עם עלייה בהכנסה הממוצעת למנוי ועלייה בהיקף המנויים.

נכון להיום הולמס פלייס מפעילה 68 מועדוני בריאות וכושר בפריסה ארצית, ומספר המנויים עלה ל-193 אלף בתום הרבעון השלישי השנה, לעומת כ-179 אלף מנויים בתום התקופה המקבילה.

בשורה העליונה, הכנסות החברה לרבעון השלישי צמחו ב-9.6% בהשוואה לתקופה המקבילה והסתכמו לכ-147.2 מיליון שקל לעומת הכנסות של 134.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות במגזר הולמס עמדו על כ-109 מיליון שקל ובמגזר אייקון על כ-39.3 מיליון שקל - עלייה של 9.3% ושל 10.7% בהשוואה לנתוני התקופה המקבילה, בהתאמה.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-29.5 מיליון שקל - עלייה של 13.8% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל לשנת 2023, שהסתכמו בכ- 26 מיליון שקל.

הרווח התפעולי עלה ב-9.7% לעומת הרבעון המקביל והסתכם בכ-16.7 מיליון שקל לעומת 15.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה. שיעור הרווחיות התפעולית עומד על 11.3%, ללא שינוי לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי עלה לכ-13.6 מיליון שקל בהשוואה לכ-11.8 מיליון שקל ברבעון השלישי של לשנת 2023, צמיחה של כ-14.7%. ה-EBITDA לרבעון השלישי של שנת 2024, הסתכם בכ- 24.8 מיליון שקל לעומת כ-22.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - צמיחה של כ-11%.

הרווח הנקי התזרימי לרבעון השני של לשנת 2024, הסתכם בכ-16 מיליון שקל בהשוואה לכ-15.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה לשנת 2023, כזכור, נתון זה מייצג את ה- EBITDA בניכוי תשלומי מסים על הכנסה, הוצאות מימון והשקעות בקיים ששולמו במזומן בעיקר מהשקעות במועדונים הוותיקים של החברה לרווחת המנויים.

ב-9 החודשים הראשונים של השנה ההכנסה הממוצעת למנוי עלתה מ-243.1 שקל בחודש ל-247.7 שקל לחודש. שיעור הנטישה לתקופה ירד מ-5.24% ל-5.05%, והתקופה הממוצעת למנוי התקצרה מ-3.62 שנים ל-3.59.

קרן שתוי, מנכ״לית הולמס פלייס, אמרה: "ברבעון השלישי המשכנו להציג תוצאות מרשימות. הצמיחה בכמות המנויים והעלייה של כ-2% בהכנסה הממוצעת למנוי, מעידות על המשך הביקוש הגבוה ושביעות הרצון מהשירות והחוויה שאנו מספקים, וכן, מהוות נקודת ציון חשובה בדרך להשגת יעד ה-EBITDA שהצבנו לשנת 2027.

"כחלק מהמשך תנופת הצמיחה, פתחנו לאחרונה מועדונים חדשים, ביניהם מועדון אייקון בקריית ביאליק שנפתח בהצלחה יתרה למרות המצב המתוח בצפון. בנוסף, התחלנו במכירת פרה-סייל למועדוני אייקון נוספים בהוד השרון, חדרה וקריית גת, מועדונים אלה צפויים להיפתח עוד השנה. במקביל, השקנו לאחרונה מערכת מכירות און-ליין חדשה שמפשטת את תהליך חווית הלקוח ורכישת השרותים הנוספים במגזר הולמס פלייס. אנחנו רואים תגובות חיוביות ביותר למהלך זה ונרחיב את המוצרים בחנות האון-ליין בהמשך השנה.

"בתחילת חודש דצמבר אנו עתידים לפתוח את המכירה המוקדמת להולמס פלייס פמילי חדרה. המועדון כולל את כל הטוב שיש למועדוני הפמילי שלנו להציע – חדר כושר ענק, חדרי סטודיו, בריכות, סאונה, ג’קוזי ועוד ועוד. המועדון הינו חלק מרכזי במתחם לייפסטייל, בילוי ופנאי חדש בחדרה הכולל מגוון מסעדות, בתי קפה ומסחר שגם הם בבעלות החברה ובשותפות עם צמח המרמן. לצד שיפור הקיים ופתיחת מועדונים חדשים, אנו מפתחים תחומים נוספים ומשיקים לעולם התוכן שלנו: פעילות פילאטיס המכשירים שלנו ממשיכה לצמוח ביציבות עם מעל ל-30 חדרי סטודיו פילאטיס בפריסה ארצית הממצבים אותנו כשחקן מוביל בתחום זה".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש