חברת מאנדיי פרסמה היום (ב’) דוחות טובים לרבעון השלישי של השנה, עם המשך צמיחה של 33% בהכנסות ל-251 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
אלא שהמניה בשוק יורדת בכ-20% בצל התחזית הפושרת שפרסמה החברה לרבעון הרביעי אחרי שהמשקיעים התרגלו למספרים גבוהים יותר, והמניה צונחת בכ-20% בוול סטריט.
הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 32.2 מיליון דולר לעומת 24.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2023; שיעור הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 13%, בדומה לרבעון השלישי של 2023.
לרבעון הבא הרביעי של השנה החברה צופה רווח תפעולי Non-GAAP בסך 29 עד 31 מיליון דולר ושיעור רווח תפעולי של 11% עד 12% - בדומה לרבעון השלישי של השנה. עוד צופה מאנדיי הכנסות בסך כולל של 260 עד 262 מיליון דולר, המהוות גידול של 28% עד 29% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה, החברה רשמה ברבעון השלישי רווח נקי בסיסי ומדולל למניה על בסיס Non-GAAP של 0.90 דולר ו-0.85 דולר, בהתאמה, לעומת רווח נקי בסיסי ומדולל למניה על בסיס Non-GAAP של 0.68 דולר ו-0.64 דולר, בהתאמה, ברבעון השלישי של 2023.
תזרים המזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת עמד על 86.6 מיליון דולר, עם תזרים מזומנים חופשי בסך 82.4 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת בסך 66.6 מיליון דולר ותזרים מזומנים חופשי בסך 64.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2023.
עדכונים עסקיים עיקריים
• שיעור ה-Net Dollar Retention היה 111%.
• שיעור ה-Net Dollar Retention של לקוחות עם יותר מ-10 משתמשים היה 114%.
• שיעור ה-Net Dollar Retention ללקוחות עם ARR של יותר מ-50,000 דולר היה 115%.
• שיעור ה-Net Dollar Retention ללקוחות עם ARR של יותר מ-100,000 דולר היה 115%.
• מספר הלקוחות המשלמים עם יותר מ-10 משתמשים עמד על 58,760, גידול של 13% לעומת 52,015 לקוחות נכון ל-30 בספטמבר, 2023.
• מספר הלקוחות המשלמים עם ARR של יותר מ-50,000 דולר עמד על 2,907, גידול של 40% לעומת 2,077 לקוחות נכון ל-30 בספטמבר, 2023.
• מספר הלקוחות המשלמים עם ARR של יותר מ-100,000 דולר עמד על 1,080, גידול של 44% לעומת 749 לקוחות נכון ל-30 בספטמבר, 2023.
• מאנדיי חצתה את רף מיליארד דולר בARR - עשור בלבד לאחר השקת החברה ושמונה שנים לאחר שהגיעה למיליון דולר ב ARR.
• הלקוח השני בגודלו - חברת טכנולוגיה בינלאומית - יותר מהכפיל את מספר המשתמשים שלו מ- 25,000 ל-60,000.
שינויים בהנהלת החברה
עדי דר מונה למנהל התפעול הראשי (COO). "עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהנעה צמיחת ארוכת טווח בחברות טכנולוגיה גלובליות מובילות, עדי מביא עימו ידע עשיר לצוות ההנהלה", מסרה מאנדיי. טרם הצטרפותו לחברה, שימש עדי כמנכ"ל חברת ELOP, חברת בת של אלביט מערכות בתחום האלקטרו-אופטיקה, שם הוביל בהצלחה את החברה להישגים משמעותיים וצמיחה. עדי הוא גם המייסד של Cyberbit , חברת אבטחת סייבר מובילה, מה שממחיש את יכולתו להוביל חדשנות ולהקים מיזמים מצליחים מהיסוד. עדי הצטרף לחברה לפני מספר חודשים וכבר השפיע עליה בצורה משמעותית, תוך שהוא תורם מהמומחיות שלו במצוינות תפעולית והנהגה אסטרטגית.
"אנחנו נרגשים מאוד לצרף אלינו את עדי", אמרו רועי מן וערן זינמן, מייסדים ומנכ"לים משותפים של מאנדיי. "ההבנה העמוקה שלו בטכנולוגיה ותפעול, לצד היסטוריית ההצלחות המוכחת שלו, יהוו תוספת משמעותית עבורנו ככל שנמשיך לשפר את הפלטפורמה שלנו ולהרחיב את הפעילות שלנו בעולם".
יוני אושרוב יסיים את תפקידו כסמנכ"ל ההכנסות (CRO)
יוני אושרוב, סמנכ"ל ההכנסות (CRO) של מאנדיי, הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו בסוף דצמבר 2024. יוני הצטרף לחברה בשנת 2017 כסמנכ"ל המכירות והשיווק הגלובלי. לאורך השנים הרחיב את תחומי האחריות שלו כך שהקיפו את כל היבטי שיווק המוצר, Partnerships, ו-Customer Success , טרם קידומו לתפקיד ה-CRO, בשנת 2022. יוני היה גורם מכריע בהקמת ערוצי המכירות, Customer Success ו-Channel Partners של החברה, שהפכו למנועים מרכזיים באסטרטגיית השיווק של מאנדיי ללקוחות. במהלך כהונתו, היווה יוני גורם מרכזי בצמיחת החברה, וסייע בהגדלת ה-ARR מ-10 מיליון דולר ליותר ממיליארד דולר.
"אנחנו אסירי תודה על תרומתו המשמעותית של יוני במהלך תקופת עבודתו במאנדיי", אמרו רועי מן וערן זינמן, מייסדים ומנכ"לים משותפים של מאנדיי. "ההנהגה והחזון של יוני עיצבו באופן משמעותי את הצמיחה וההצלחה שלנו. אנחנו מצטערים על עזיבתו ומאחלים ליוני הצלחה רבה במיזמים העתידיים שלו ומצפים להמשיך ולפתח את החברה על הבסיס החזק שיצר."
"אני מודה מאוד על התקופה שלי במאנדיי וגאה במה שהשגנו יחד", אמר יוני אושרוב. "הייתה לי הזכות לעבוד לצד צוות מוכשר ביותר ולתרום לחזון המשותף שלנו. עם המעבר לפרק הבא בקריירה שלי, אני נרגש לראות כיצד מאנדיי תמשיך לשגשג ולחדש. אני מצפה להישאר מחובר ולעודד את ההצלחה המתמשכת של הארגון."
החברה מנהלת כעת הליך איתור גלובלי במטרה למצוא מחליף ליוני, שימשיך לשמש כיועץ למנכ"לים עד שימונה סמנכ"ל הכנסות חדש.