שבתאי אדלרסברג, מנכל ונשיא אודיוקודס<br>קרדיט: תמר מצפי
שבתאי אדלרסברג, מנכל ונשיא אודיוקודס קרדיט: תמר מצפי

אודיוקודס הדואלית (סימול: AUDC) פרסמה היום (ד’) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי בו רשמה החברה ירידה במרבית הפרמטרים.

ההכנסות ברבעון השלישי ירדו ל-60.2 מיליון דולר, לעומת 61.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2023.

ה-EBITDA ברבעון השלישי של שנת 2024 הסתכם ב-5.9 מיליון דולר, לעומת 6.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2023.

ה-EBITDA על בסיס Non-GAAP ברבעון השלישי של שנת 2024 הסתכמו ב-7.9 מיליון דולר, לעומת 10.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2023.

הרווח הנקי הסתכם ברבעון השלישי של שנת 2024 ב-2.7 מיליון דולר או 9 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 4.3 מיליון דולר או 14 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של שנת 2023.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ברבעון השלישי ב-4.9 מיליון דולר, או 16 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 8.3 מיליון דולר או 25 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של שנת 2023.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP אינו כולל: (1) הוצאות בגין תשלום מבוסס מניות; (2) הפחתת נכסים בלתי מוחשיים; (3) הוצאות בגין תשלומים דחויים, בהקשר לרכישת Callverso Ltd; (4) הוצאות או הכנסות מימון בגין הפרשי שער בהקשר לשערוך נכסים והתחייבויות במטבעות שאינם דולר; (5) השפעות מס בהקשר להתאמות Non-GAAP; (6) הוצאות שכירות שלא במזומן שנרשמו ברבעון הראשון לשנת 2024, על אף שמדובר בתקופת שכירות חינם במסגרת חוזה השכירות עבור המטה החדש של החברה. התאמה בין הרווח הנקי GAAP ו-Non-GAAP מופיעה בטבלאות הדוחות הכספיים המצורפות להודעה לעיתונות זו.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ל-7.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2024. נכון ליום 30 בספטמבר 2024, היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח קצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך בהיקף של 88.4 מיליון דולר, לעומת 106.7 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2023. הירידה בהיקף מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח קצר, בטוחות סחירות לטווח ארוך וקצר והשקעות פיננסיות לטווח ארוך נבעה מהשימוש במזומן להמשך רכישת מניותיה הרגילות של החברה במסגרת תכנית רכישת המניות שלה, מתשלום דיבידנד ברבעון הראשון והשלישי של שנת 2024 ומרכישות רכוש קבוע עבור שיפורים במושכר של מטה החברה החדש בישראל בקיזוז, בחלקו, ממזומן מפעילות שוטפת.

"אני שמח לדווח שיישמנו בהצלחה ברבעון השלישי את תוכניות העבודה בהתאם לסדרי העדיפויות האסטרטגיים שלנו, במטרה להשגת יעד ארוך הטווח שלנו להוביל את שוק שירותי ה- Voice בשווקי התקשורת האחודה (UCaaS) וחווית הלקוח (CX). המשכנו בתהליך השינוי להפוך לחברת תוכנה ושירותים בענן עם תמהיל מכירות הולך וגדל המבוסס על הכנסות חוזרות, בהשוואה לחברה המתבססת על הכנסות חד פעמיות מעסקי ה-legacy המסורתיים", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס.

"ההכנסות משירותים ברבעון השלישי צמחו ב-6.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והיוו כ-53.9% מסך הכנסות החברה, השיעור הגבוה ביותר עד כה. ההכנסות החזקות שלנו משירותים נובעות ממנועי הצמיחה העיקריים שלנו: שירותי Live מנוהלים (כולל Live Teams ו-Live CX) ופתרונות ה- Conversational AI. שירותי Live Teams צמחו ב-21% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והיוו כ-44% מסך המכירות לסביבת מייקרוסופט וזאת בהשוואה לכ-37% לפני כשנה. בתחום ה-Conversational AI, הערך הכספי הדולרי של ההסכמים שנחתמו ברבעון השלישי גדל בכ-50% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

"ההצלחה שלנו בבניית שירותי Live מנוהלים והמעבר למודל מכירה של הכנסות חוזרות, באים לידי ביטוי בצמיחה שנתית חזקה ב-ARR של 40%, כאשר ה-ARR הגיע ל-60 מיליון דולר, בהשוואה ל-48 מיליון דולר בסוף 2023. הצלחה זו היא תוצאה של האמון שבנינו לאורך שנים עם שותפים עסקיים ולקוחות ארגוניים גדולים בשוק ניהול שירותי Voice. אין הוכחה טובה יותר מהשותפות הרב שנתית עם AT&T בצפון אמריקה, וזאת לאור המומחיות שלנו באספקת שירותי Voice connectivity מאובטח המסייעת ללקוחותיה העסקיים להטמיע את Microsoft Teams. שותפות מוצלחת זו תרמה לנו הכנסות חוזרות שנתיות של מיליוני דולרים במהלך השנים האחרונות.

"באשר לעסקי ה-Conversational AI, המומנטום העסקי החזק ממשיך, הודות למגמת עליה ארוכת טווח של שילוב AI ביישומי התקשורת האחודה (UCaaS) וביישומי חווית הלקוח (CX). בהתאם לכך, אנו רואים עליה משמעותית בצבר ההזמנות בכלל שירותי ה-Conversational AI שלנו, לרבות ב- Voca CIC (פתרון ה-AI שלנו לשוק ה-CX למוקדי שירות המבוסס על Microsoft Teams), בפתרונות הקלטה SaaS כדוגמת Meeting Insights וב-Voice AI Connect.

"לסיכום, עמדנו בסדרי העדיפויות העסקיים שלנו ברבעון, כאשר החוזקה בעסקי שירותי Live מגדיל את צבר ההזמנות שלנו בתחומי פעילויות הליבה שלנו בסביבת מייקרוסופט, בסביבת ה-CX וב-Conversational AI. אנו מאמינים כי מגמה זו מצביעה על שיפור בביצועים ובצמיחה בהכנסות עם כניסתנו לשנת 2025 ואף מעבר לה", סיכם אדלרסברג.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש