קרן שתוי, מנכלית קבוצת הולמס פלייס<br>קרדיט: יח"צ
קרן שתוי, מנכלית קבוצת הולמס פלייס קרדיט: יח"צ

חברת הולמס פלייס פרסמה הבוקר (ג’) את הדוחות לרבעון השני של השנה, אותו סיכמה בגידול בהכנסות על רקע עלייה במספר המועדונות ומספר המנויים הממוצע, וגם מהעלייה במחיר המנוי. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 15 מיליון שקל.

בשורה העליונה, הכנסותיה של הולמס פלייס עלו מ-125.5 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד, ל-135 מיליון שקל ברבעון השני השנה. הרווח הגולמי הסתכם ב-36.9 מיליון שקל לעומת 36.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח מפעולות רגילות עלה קלות מ-24 מיליון שקל ל-24.62 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המימון עלו מ-11.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ל-13.7 מיליון שקל ברבעון השני השנה.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי ירד מ-11 מיליון שקל ל-9.8 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד בצל העלייה בהוצאות המימון. ה-EBITDA הסתכמה ב-54.4 מיליון שקל ברבעון השני לעומת 51.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסה הממוצעת למנוי עלתה

במחצית הראשונה של השנה מספר המנויים הממוצע בתחום פעילות מועדוני הבריאות והעושר נותר ללא שינוי מהותי (102.7 אלף), ובתחום מועדוני אייקון (Low Cost) מספר המנויים עלה מ-69.4 אלף ל-77.1 אלף במחצית הראשונה השנה לעומת המחצית המקבילה אשתקד. מספר המוניים שהוסברו מפעילות הולמס פלייס ל-Low Cost היתה 1,374.

ההכנסה הממוצעת למנוי הולמס פלייס עלתה מ-279.22 שקל לחודש (ללא מע"מ) במחצית ל-313.06 שקל. בפעילות אייקון ההכנסה הממוצעת נותרה של 160 שקל לחודש מבמחצית. שיעור הנטישה בפעילות הולמס פלייס ירדה מ-4.6% ל-4.1% במחצית, ובפעילות אייקון עלה מ-5.7% ל-6%. בסך הכל שיעור הנטישה הכולל במחצית ירד מ-5.05% ל-4.93%.

החברה מציינת כי להעלאת המע"מ הצפויה החל מ-2025 ב-1% עשויה להיות השפעה שלילית של 5 מיליון שקל בשנה, אלא אם החברה תתאים את העלייה למיר המניוי או את התאמת ההוצאות.

קרן שתוי, מנכ״לית הולמס פלייס: "הולמס פלייס ממשיכה שנה חזקה עם רבעון שיא נוסף, על רקע התחזקות מגמת הצמיחה, המשך פתיחת מועדנים חדשים והשבחת חווית הלקוחות. נתונים אלו הן פועל יוצא של חוזק הקבוצה, מימוש האסטרטגיה וזיהוי נכון של מגמות בשוק. התחזקות הקבוצה באה לידי ביטוי בעלייה במספר המנויים לשיא חדש, גידול של כ-10% בהכנסה הממוצעת ממנוי, המשך צמיחה בשרותים נוספים כגון פיאלטיס מכשירים ובעיקר בתוצאות הטובות שאנו מציגים היום. בשלהי הרבעון השני של 2024, פתחנו את מועדון פמילי אשדוד שהגיע לתפוסה מלאה בפרק הזמן המהיר ביותר שידעה הקבוצה אי פעם. בנוסף, עד סוף השנה אנו עתידים לפתוח את מועדון פמילי חדרה ועוד 3-5 מועדוני אייקון. הקבוצה ממשיכה לפעול לאיתור מיקומים נוספים ולפתיחת מועדונים חדשים ולהגדיל את מספר מועדוני פילאטיס המכשירים בתוך מועדני הקבוצה וצופים המשך גידול גם בתחום זה. הקבוצה השקיעה מתחילת השנה כ-15 מיליון שקל בשיפור חווית הלקוחות במועדונים הקיימים, מתוך מטרה לשפר את חווית הלקוח ולשמור על מותג ״הולמס פלייס״ כמותג הפרימיום המוביל בישראל, ולחזק את הבידול של החברה מול המתחרים".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 1