חברת מאסיבית טכנולוגיות, שהוקמה בשנת 2013 על ידי צוות מומחים בהובלתו של גרשון מילר, מספקת פתרונות הדפסה בתלת מימד (3D) בנפח גדול לשווקי הרכב, הספנות, הרכבות, הריהוט והפרסום.
מכירותיה בשנת 2022 הסתכמו בכ-12.1 מיליון דולר, עלייה של כ-44% לעומת מכירות של כ-8.4 מיליון דולר בשנת 2021. החברה מכרה 29 מדפסות לעומת 22 מדפסות בשנת 2021, וצופה כי 2023 תהיה שנת מפתח.
בין לקוחותיה אפשר למנות את חברת טויוטא (TOYOTA), שרכשה מדפסת מאסיבית 5000 לצורך עיצוב וייצור דגמים של מכוניות; NovationTech, שרכשה את מאסיבית 10000 ומייצרת חלקים ללקוחות מתחום הרכב ביניהם פרארי ולמבורגיני ועוד.
עולם המדפסות תלת ממד קיים מעל 30 שנה אך הפריצה בעולם הייצור עוד לא התממשה. מאסיבית מבקשת להתגבר על העולם המסורתי הישן בהדפסת תלת ממד דיגיטלית שתשנה את התעשייה. ארז צימרמן, מנכ"ל החברה, מספר בראיון לספונסר TV על חזון של החברה להתגבר על השיטות המסורתית והמיושנות לייצור דיגיטלי ב-3D.
צפו בראיון: