סייברארק (נאסד"ק: CYBR) מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני של 2022. סך ההכנסות הגיע ל-142.3 מיליון דולר, סכום העובר את טווח התחזית שלנו תוך האצה לשיעור צמיחה שנתי של 21%. ההפסד הנקי על בסיס GAAP עמד על 42 מיליון דולר. הפסד non GAAP עמד על

חלק המינויים ב-ARR הסתכם ב-255 מיליון דולר, גידול של 133 אחוזים מ-30 ביוני 2021. המשך הצמיחה האיתנה ב ARR ממינויים ממחיש את התאוצה המתמשכת במנוע המינויים שלנו.

סך ההכנסות הגיע ל-142.3 מיליון דולר, סכום העובר את טווח התחזית שלנו תוך האצה לשיעור צמיחה שנתי של %21.

ההאצה בהכנסות וב-ARR ממחישה שהמעבר שלנו למודל מינויים, שהושלמה ברבעון הראשון של 2022, מספק לסייברארק וללקוחותינו ערך מחולל שינוי (טרנספורמטיבי).

באירוע Impact 2022 שערכנו, הדגמנו את עומק הפתרון, הגיוון והפער התחרותי של פלטפורמת אבטחת הזהויות שלנו עם הכרזה על מוצרים חדשים לניהול זהויות, אבטחת פריבילגיות בענן וניהול סודות (Secrets Management).

רשמנו רבעון חזק נוסף של עסקאות חדשות עם קרוב ל 250 לקוחות חדשים במהלך הרבעון. גיוס של 130 עובדים חדשים במהלך הרבעון הביא את מספר עובדי החברה בעולם למעל 2,400.

"הרבעון השני שלנו היה יוצא מהכלל, והמומנטום בדרישה לפלטפורמת אבטחת הזהויות (Identity SecurityPlatform) שלנו נמשך", אמר אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק. "ביקוש איתן, ביצועים מצוינים ומגמות חזקות בתעשייה הניעו את החוסן בהזמנות והובילו לגידול שנתי של 48 אחוזים בסך ה ARR ולצמיחה של 133 אחוזים ב ARR ממינויים, הנובעים מביקוש עז לפתרונות ה-SaaS שלנו. פלטפורמת אבטחת הזהויות שלנו, המתמקדת בבקרת הרשאות חכמה, זוכה לאהדה בקרב הלקוחות, הפונים לסייברארק כשותפה נאמנה לאבטחת כלל הזהויות שלהם – עובדים, משתמשים בעלי הרשאות גבוהות, ומכונות. האסטרטגיה שלנו להגדלת בסיס הלקוחות והרחבת המכירות ללקוחות קיימים הוכיחה את עצמה ברבעון חזק נוסף של עסקאות חדשות, עם קרוב ל-250 לקוחות חדשים וכן תנופה מוגברת במכירות נוספות וצולבות לבסיס הלקוחות הקיים. פלטפורמת אבטחת הזהויות והמודל העסקי שלנו של מכירת מנויים מגדילים משמעותית את הערך שאנו מספקים ללקוחותינו ומפיקים בעצמנו. על סמך ביצועי החברה במחצית הראשונה של 2022, אנו מעלים את תחזית סך ההכנסות וה ARR לשנה המלאה ויש לנו ביטחון מוגבר ביכולתנו לממש את הזדמנויות הצמיחה היציבה והמתמשכת שלנו עם תזרים מזומנים ורווחיות חזקים."

המעבר למינויים ורווחיות

משום שהחברה מגדילה את תמהיל מוצרי המנויים מסך ההזמנות, ההכנסות ימשיכו להיות מושפעות מהכרה בהכנסה מדורגת יותר ב-2022. אילו היינו מניחים שתמהיל הזמנות ה-SaaS והמינויים ברבעון השני של 2022 היה זהה לזה של הרבעון השני של 2021, אזי ההכנסות של סייברארק היו גבוהות יותר ברבעון השני של 2022 ב-16 מיליון דולר וסך ההכנסות היה גדל בכ-35 אחוזים משנה לשנה.

בנוסף, נתוני הרווח וההפסד עליהם אנו מדווחים ממשיכים להיות מושפעים מתקופת המעבר למינויים ומהרוח הנגדית של 16 מיליון דולר שנוצרה מההכרה המדורגת של ההכנסות, מה שבהתאמה מתבטא ברווח התפעולי. גישתנו לניהול ההוצאות לא השתנתה. אנו מפיקים תשואות מצוינות , לרבות צמיחה מהירה וחדשנות מואצת. ככל שהדינמיקות של תקופת המעבר למודל מינויים יחלפו, אנו מצפים להתפתח לחברת "Rule of 40" עם שיעורים חזקים של צמיחה, רווחיות ותזרים מזומנים.

מאחר והמעבר למודל מינויים משפיע על התוצאות שלנו ב-2022, המדדים העיקריים להערכת בריאותו של העסק בתקופת המעבר כוללים ARR והכנסות ממינויים.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש