פריון נטוורק המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי תוכן וטלוויזיות חכמות, השיקה היום קמפיין תחת הכותרת ״המדריך המלא להגנת הפרטיות שלך באינטרנט״, בבימויו של מקס ג׳וזף. ג׳וזף היה מיוצרי MTV’s Catfish, Max’s 15 Minutes of Shame של HBO, וכן סרטונים ויראליים שזכו להצלחה.

הסרטון מתאר את טכנולוגיית SORT של פריון , הפתרון הראשון ללא עוגיות המבטיח שמירה על הפרטיות ואנונימיות מוחלטת. טכנולוגיה זו, המאפשרת לצרכנים להחליט איזו מודעה בטוחה להקלקה, מבוססת על מיון צרכנים לקבוצות שונות בעלות מכנה משותף - בהתאם למגוון נתונים המתעדכנים כל הזמן ומכל המכשירים. השימוש ב-SORT הוכח כיעיל גם למותגים ולמפרסמים, ויחס ההקלקות בו יותר מכפול בהשוואה לשימוש בעוגיות צד שלישי, בכל הפורמטים.

התחזית ל-2022: הכנסות של 620-640 מיליון דולר

פריון הותירה את תחזיותיה ל-2022. הכנסות החברה צפויות להסתכם ב-620-640 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית של כ-32%. ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול בכ-44% ל-98-102 מיליון דולר, ושיעור ה-EBITDA המתואם מסך ההכנסות בניכוי עלויות המדיה צפוי לגדול מ-37% לכ-40%.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 1
    פריון-דוגמא כשל שוק בעיקר בגלל|8||10||30|

    פריון הנה דוגמא קלסית של כשל שוק ולהבנתי בעיקר בגלל השגעונות האמריקאים. הם מסוגלים לרסק מנייה של חברה מצויינת מהסיבות שלהם וללא קשר למצב העיסקי והכלכלי של אותה חברה. החלטתי שאני מנתק מגע עם השקעות בחו"ל ובדואליות בגלל ההתנהגות של סוחרים בנסד"ק. את פריון אמכור רק כשתגיע ליעד הרצוי בעיניי, והדרך לשם עוד ארוכה מאד.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • ymsyms
    • 29/06/2022 15:46