פריון נטוורק המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי תוכן וטלוויזיות חכמות, השיקה היום קמפיין תחת הכותרת ״המדריך המלא להגנת הפרטיות שלך באינטרנט״, בבימויו של מקס ג׳וזף. ג׳וזף היה מיוצרי MTV’s Catfish, Max’s 15 Minutes of Shame של HBO, וכן סרטונים ויראליים שזכו להצלחה.
הסרטון מתאר את טכנולוגיית SORT של פריון , הפתרון הראשון ללא עוגיות המבטיח שמירה על הפרטיות ואנונימיות מוחלטת. טכנולוגיה זו, המאפשרת לצרכנים להחליט איזו מודעה בטוחה להקלקה, מבוססת על מיון צרכנים לקבוצות שונות בעלות מכנה משותף - בהתאם למגוון נתונים המתעדכנים כל הזמן ומכל המכשירים. השימוש ב-SORT הוכח כיעיל גם למותגים ולמפרסמים, ויחס ההקלקות בו יותר מכפול בהשוואה לשימוש בעוגיות צד שלישי, בכל הפורמטים.
התחזית ל-2022: הכנסות של 620-640 מיליון דולר
פריון הותירה את תחזיותיה ל-2022. הכנסות החברה צפויות להסתכם ב-620-640 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית של כ-32%. ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול בכ-44% ל-98-102 מיליון דולר, ושיעור ה-EBITDA המתואם מסך ההכנסות בניכוי עלויות המדיה צפוי לגדול מ-37% לכ-40%.