פריון נטוורק המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות, אתרי תוכן וטלוויזיות חכמות, פרסמה היום תוצאות מקדמיות לרבעון הראשון של השנה. הכנסות החברה צפויות להסתכם בכ-125 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-39% לעומת הרבעון המקביל.
ה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון צפוי לזנק בכ-150% לעומת הרבעון המקביל ולהסתכם בכ-22 מיליון דולר. ואילו שיעור ה- EBITDAהמתואם מסך ההכנסות בניכוי עלויות המדיה צפוי לגדול לכ-42%, לעומת 25% ברבעון המקביל.