אלקטריאון החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיית "כביש חכם" ממשיכה לדווח על הפסדים אשר די ברורים עקב כך שמדובר בחברת מו"פ אך עם זאת ההפסדים לאורך השנים רק גדלים והסעיפים המהותיים להם חיכו המשקיעים כגון: הכנסות אשר יתורגמו ללקוחות משלמים עדיין ממאנים להופיע למורת רוחם של המשקיעים.
ההפסד בשנת 2019 היה 13 מיליון ש"ח
ההפסד בשנת 2020 היה 23 מיליון ש"ח
ההפסד בשנת 2021 עלה בחדות ל- 57.5 מיליון ש"ח.
לא סתם רוב המוסדיים לא ששים להשקיע בחברה למעט אלטשולר, החברה נסחרת בשווי 1.5 מיליארד ש"ח ועם כל הכבוד לטכנולוגיה ככול הנראה לא הוכחה ברמת השקעה מאסיבית מצד הפיילוטים אשר נעשים בסכומים קטנים כאשר גם הם רובם מענקים לפיילוטים, זאת למרות הוצאות שיווק של 14 מיליון ש"ח.
חברת אלקטריאון הישראלית, ספקית טכנולוגיית הטעינה האלחוטית לרכבים חשמליים EV, מדווחת היום 3 לאפריל 2022 כי מנהל התחבורה השבדי ימשיך להשקיע בפרויקט הפיילוט באי גוטלנד. כידוע, אלקטריאון מפעילה באי השוודי כביש חשמלי אלחוטי, הראשון מסוגו בעולם שמטעין משאית כבדה ואוטובוס חשמליים - תוך כדי נסיעה. מטרת ההארכה היא בחינת הדור החדש של טכנולוגיית החברה הכולל ביצועים משופרים לרבות הגדלת יכולת העברת האנרגיה של המקלטים פרי פיתוחה ל 30 קילוואט, הדגמת יכולות ניהול הכביש והרכבים דרך הענן כולל יכולות חיוב, שעל פי המסתמן - יהוו דרישה מהותית במכרזי המשך בשבדיה.
אורן עזר, מנכ"ל אלקטריאון: "אנחנו גאים לסכם את שנת 21 בעשייה משמעותית, לא רק עבור אלקטריאון, אלא למען עולם סביבתי המבוסס על אנרגיה נקיה. ביצענו קפיצת מדרגה ביכולות הטכנולוגיה והייצור שלנו, זכינו בפרויקטים מהותיים כולל שיתופי פעולה חדשים עם גופים מובילים, כל זאת במקביל לעניין הגובר מצד ממשלות בעולם בפתרון הכביש החשמלי כבעל פוטנציאל לקידום חישמול ציי רכב מסחריים ברחבי העולם ".