*הכנסות והזמנות: השגנו הכנסות שיא ברבעון הרביעי בגובה 695 מיליון דולר, עלייה של 13% במונחים של שנה לשנה, וההזמנות הרבעוניות הטובות ביותר אי פעם בגובה של 727 מיליון דולר, עלייה של 4% משנה לשנה. ההכנסות ממשחקים מקוונים או מתשלומי משתמשים עמדו על 534 מיליון דולר, עלייה של 7% בהשוואה לשנה שעברה, וההזמנות בתשלום של משתמשים הגיעו ל-555 מיליון דולר, ירידה של 5% במונחים של שנה לשנה. ההכנסות מפרסום ושאר היבטים הגיעו לשיא רבעוני של 161 מיליון דולר, עלייה של 37% משנה לשנה, והזמנות פרסום והזמנות אחרות היו הטובות ביותר בכל הזמנים עם 171 מיליון דולר, עלייה של 46% משנה לשנה.
*מדדי קהל: ממוצע המשתמשים הפעילים היומיים במובייל (DAU) היה 37 מיליון, עלייה של 3% משנה לשנה, וממוצע המשתמשים הפעילים החודשי במובייל (MAU) הגיע ל-184 מיליון, עלייה של 38% משנה לשנה. ממוצע ההזמנות לנייד למשתמש מובייל פעיל יומית (ABPUעמד על 0.204 דולר, והוא ירד ב-1% במונחי שנה לשנה.
*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות הייתה 260 מיליון דולר או 37% מההכנסות, בהשוואה ל-41% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. עלות ההכנסה Non-GAAP הייתה 194 מיליון דולר או 27% מההזמנות, ירידה מ-28% מההזמנות ברבעון המקביל אשתקד. ההוצאות התפעוליות לפי GAAP הסתכמו ב-437 מיליון דולר, המהווים 63% מההכנסות ושיפור מ-64% ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות תפעול Non-GAAP של 357 מיליון דולר היוו 49% מההזמנות, לעומת 47% ברבעון המקביל אשתקד.
*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי הסתכם ב-67 מיליון דולר, בהשוואה ל-53 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וה-EBITDA המתואם עמד על 147 מיליון דולר, עלייה של 57 מיליון דולר בהשוואה משנה לשנה. ייצרנו תזרים מזומנים תפעולי של 158 מיליון דולר, ירידה של 48 מיליון דולר משנה לשנה.