*הכנסות והזמנות: השגנו הכנסות שיא ברבעון הרביעי בגובה 695 מיליון דולר, עלייה של 13% במונחים של שנה לשנה, וההזמנות הרבעוניות הטובות ביותר אי פעם בגובה של 727 מיליון דולר, עלייה של 4% משנה לשנה. ההכנסות ממשחקים מקוונים או מתשלומי משתמשים עמדו על 534 מיליון דולר, עלייה של 7% בהשוואה לשנה שעברה, וההזמנות בתשלום של משתמשים הגיעו ל-555 מיליון דולר, ירידה של 5% במונחים של שנה לשנה. ההכנסות מפרסום ושאר היבטים הגיעו לשיא רבעוני של 161 מיליון דולר, עלייה של 37% משנה לשנה, והזמנות פרסום והזמנות אחרות היו הטובות ביותר בכל הזמנים עם 171 מיליון דולר, עלייה של 46% משנה לשנה.

*מדדי קהל: ממוצע המשתמשים הפעילים היומיים במובייל (DAU) היה 37 מיליון, עלייה של 3% משנה לשנה, וממוצע המשתמשים הפעילים החודשי במובייל (MAU) הגיע ל-184 מיליון, עלייה של 38% משנה לשנה. ממוצע ההזמנות לנייד למשתמש מובייל פעיל יומית (ABPUעמד על 0.204 דולר, והוא ירד ב-1% במונחי שנה לשנה.

*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות הייתה 260 מיליון דולר או 37% מההכנסות, בהשוואה ל-41% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. עלות ההכנסה Non-GAAP הייתה 194 מיליון דולר או 27% מההזמנות, ירידה מ-28% מההזמנות ברבעון המקביל אשתקד. ההוצאות התפעוליות לפי GAAP הסתכמו ב-437 מיליון דולר, המהווים 63% מההכנסות ושיפור מ-64% ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות תפעול Non-GAAP של 357 מיליון דולר היוו 49% מההזמנות, לעומת 47% ברבעון המקביל אשתקד.

*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי הסתכם ב-67 מיליון דולר, בהשוואה ל-53 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וה-EBITDA המתואם עמד על 147 מיליון דולר, עלייה של 57 מיליון דולר בהשוואה משנה לשנה. ייצרנו תזרים מזומנים תפעולי של 158 מיליון דולר, ירידה של 48 מיליון דולר משנה לשנה.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש