קרדיט: לנס הפקות.
קרדיט: לנס הפקות.

Torii, הפלטפורמה המובילה לניהול SaaS באופן אוטומטי, הכריזה על גיוס של 50 מיליון דולר במסגרת סבב B בהובלת Tiger Global Management. סבב גיוס זה מביא את Torii לסך כולל של 65 מיליון דולר שגייסה עד כה.

 

סבב הגיוס הנוכחי מגיע בעקבות צמיחה היפר מואצת שהציגה Torii עם גידול שנתי של יותר מ- 300% בהיקף המכירות, הודות ללקוחות כגון: Instacart, Athletic Greens וכן חברות טכנולוגיה ישראליות רבות, ביניהן: Palo Alto Networks, Monday.com, Appsflyer, Fiverr, Payoneer, ועוד. מצבת העובדים צמחה במקביל ב-600%.

 

מלבד  Tiger Globalהשתתפו בסבב הגיוס גם המשקיעים הקודמים Wing Venture Capital, Global Founders Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- Scopus Ventures.

 

סבב הגיוס של Torii ישמש על מנת להרחיב את צוותי המכירות והשיווק בארה"ב, ואת צוותי הפיתוח וניהול המוצר בישראל, שכולם ממוקדם בחזון הייחודי של Torii: ליצור תוכנה אחת לניהול כל התוכנות. תחומי ההשקעה המרכזיים בעקבות סבב הגיוס יכללו: מיקסום ערך הנתונים של Torii, העלאת הרף בתעשיית פתרונות לניהול אוטומטי של תוכנות ה-SaaS, בנייה על האינטגרציה הרחבה של בפתרון של Torii  ויצירת אקוסיסטם סביב הפלטפורמה והרחבת תרחישי השימוש ב- Torii עבור צוותים שונים בתוך הארגון.

 

Torii הביאה לשוק הבינלאומי גישה שונה לחלוטין לניהול תוכנות ענן, אשר סללה את הדרך לאימוץ מהיר של הפלטפורמה בקרב חברות בשוק. בשונה מכלי ניהול SaaS מסורתיים, Torii מאפשרת לחבר את הפעילות העסקית כולה אל תוכנות הענן, תוך שמירה על סנכרון מושלם בניהול היישומים – גם כאשר הפתרונות הטכניים מתרחבים באופן מבוזר לרוחב הארגון. לא רק שלקוחות Torii יכולים לאתר ולזהות בקלות את כל תוכנות ה- SaaS שלהם, הם גם יכולים לבצע פעולות שיתרמו לעסקים שלהם, במהירות ובאופן אוטומטי.

 

בין היתר, פעולות אלה מאפשרות למנוע בזבוז של מיליוני דולרים ברישיונות מיותרים, להפחית מאות שעות של הפעלה ידנית ולהגן על מידע רגיש הזורם במאות יישומי SaaS חיצוניים – מוכרים ושאינם מוכרים.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש