פריון נטוורק המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, מגדילה את היקף הגיוס המתוכנן מ-100 מיליון דולר ל-156.5 מיליון דולר באמצעות הנפקת 7,280,080 מניות רגילות נוספות, במחיר של 21.50 דולר למניה.
בנוסף, לחתמים ניתנה זכות לרכוש עד 1,092,012 מניות רגילות נוספות 30 יום מיום ההנפקה, בתנאים זהים. ההנפקה צפויה להיסגר ב-13 בדצמבר, בכפוף לעמידה בתנאי הגיוס.
מניותיה של פריון נסחרות בבורסת נאסד"ק תחת הסימול PERI ובבורסת ת"א תחת הסימול PERI.TA. פריון מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס להגדלת ההון החוזר, מימון הצמיחה בפעילויותיה, כולל מימוש הזדמנויות למיזוגים ורכישות של חברות המספקות מוצרים, שירותים וטכנולוגיות המשלימות לפעילויותיה; ולמטרות אחרות הקשורות לפעילותה.