מצ"ב דוחות הרבעון השלישי לשנת 2021 של חברת Fiverr:
- פייבר מציגה תוצאות חזקות בכל הפרמטרים: הכנסות הרבעון השלישי צמחו ב-42% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אותה הובילה צמיחה של 33% בכמות הקונים הפעילים ביחס לשנה שעברה, עלייה של 20% Y/Y בהוצאה הממוצעת של הקונים הפעילים ושיפור מתמשך ב-Take Rate, המעיד על החוזק והאיתנות בפעילות ובמודל העסקי של החברה.
- רכישות של Stoke Talent ושל CreativeLive: ברבעון הרביעי ביצעה פייבר שתי רכישות חשובות המקדמות את החזון ארוך הטווח של החברה לעתיד שוק העבודה, לפיו אנו מעצימים עסקים ליישם אסטרטגיית עבודה עם נותני שירותים ומומחים במגוון ערוצים ( Multi-channel), ותומכים בפרילנסרים בכל האספקטים המאפשרים להם לקיים את אורח החיים הרצוי להם.
- השקת Fiverr Workspace: החברה השלימה את השלב הראשון של האינטגרציה והמיתוג מחדש של AND.CO אל תוך Fiverr Workspace, שמטרתו היא לספק פתרונות Back office לפרילנסרים ועסקים קטנים (All In One) לניהול העסק שלהם.
- השקת קמפיין מותג חדש: החברה השיקה קמפיין מותג חדש, "Something from Nothing" בטלוויזיה ובדיגיטל בארה"ב, בריטניה, אוסטרליה וגרמניה.
- החברה פרסמה את דו"ח ה-ESG הראשון שלה: דו"ח ה-ESG (דו"ח אחריות תאגידית) מתאר לראשונה כיצד Fiverr מתכוונת להעצים את קהילת הקונים והמוכרים שלה באמצעות טכנולוגיה וליצור אימפקט חברתי, כלכלי וסביבתי חיובי.
- מצפים לסיום חזק של השנה: Fiverr מצפה להמשך המומנטום העסקי ומעדכנת את תחזיותיה ל-2021 לצמיחה של 54-56% בהכנסות.