חברת דריו הלת’ הפועלת בתחום שירותי בריאות דיגיטליים, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת wayForward, פלטפורמת בריאות דיגיטלית לטיפול ותמיכה רגשית הכוללת מנוע חכם (AI) שעוזר בתהליך אבחון והתאמת טיפול, כלים לטיפול עצמי באמצעות טיפול קוגנטיבי התנהגותי (cbt) וטיפול על ידי קאוצ׳רים מומחים בתחום.

 

הפלטפורמה של wayForward ממלאת מחסור שכיח מאוד בכיסוי הבריאותי עבור אנשים אשר זקוקים לטיפול ותמיכה רגשית-נפשית על מגוון הטיפולים שבה. כיום מאפשרת הפלטפורמה טיפולים רגשיים לכ-20 אלף מנויים וכ-20 לקוחות עסקיים אשר משלמים עבור השירות לעובדיהם.

 

ביחד עם הפתרון של wayForward לטיפול רגשי ונפשי, דריו הלת’ מספקת את אחד הפתרונות המקיפים ביותר בשוק המכסה מספר רב של מחלות ומצבים רפואיים הכוללים סוכרת, יתר לחץ דם, טרום-סוכרת, בעיות בשלד ובשרירים ובריאות רגשית נפשית.

 

בעקבות הרכישה תכסה הפלטפורמה של דריו שישה מתוך שבעת תחומי ההטבות אשר מעסיקים שואפים לספק לעובדיהן, כך על פי סקר של חברת Mercer. בנוסף, לכ-20% מהאוכלוסייה יש צורך בתמיכה וטיפול רגשיים מדי שנה. לפיכך, הרכישה משפרת את הטיפול המשולב שהפלטפורמה של דריו הלת’ יכולה לספק ותגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות שעשויים להיות כשירים לשירותים של דריו.

 

wayForward זכתה בתחרויות חדשנות של Anthem ו-Blue Cross BlueShield of Illinois. הפלטפורמה הדגימה באמצעות מחקרים שנערכו על-ידי צדדים שלישיים, שיעורי שימוש ותוצאות קליניות גבוהות של המשתמשים, לרבות הפחתת חרדה ב-48% והפחתת של 59% בדיכאון. שתי החברות כבר משתפות פעולה מזה זמן ולכן הסינרגיה בין החברות היא מיידית ותמנף את ארגון המכירות והשיווק של דריו ואת ארגון פיתוח התוכנה של wayForward בהודו.

 

הרכישה נעשתה בתמורה ל-30 מיליון דולר, מתוכם כ-25 מיליון דולר ישולמו עם השלמת הרכישה וכ-5 מיליון דולר בתשלום עתידי המותנה בכך שמכירות המוצר יעלו על יעד מסוים שקבעה החברה לשנת 2022.

 

"אנו נרגשים להצטרף לדריו. אנו מאמינים ששילוב הפלטפורמה שלנו בפתרונות רחבי ההיקף של דריו למחלות כרוניות יאפשרו לנו לספק מוצר מוביל בתעשייה עם תוצאות קליניות וחווית שימוש טובה ויעילה למשתמשים. הניסיון של הצוות ותשתית המכירות והשיווק הקיימת יסייעו בהאצת המכירות, הפחתת עלות רכישת הלקוחות ומקסום ערך הפלטפורמה שלנו," אמר ריטביק סינג, מנכ"ל ומייסד שותף של wayForward.

 

"חשוב מכך, הפלטפורמה המשולבת תועיל למטופלים שייהנו מהאפשרות לנצל פתרון משולב ואפקטיבי למחלות כרוניות רבות בחוויה דיגיטלית מעשירה, נוחה ויעילה."

 

בנוסף פרסמה היום דריו הלת’ את תוצאותיה לרבעון הראשון, בו הסתכמו ההכנסות בכ-3.6 מיליון דולר, גידול של 73% מהרבעון הרביעי של 2020, וגידול של 116% מכ-1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות נבעו בעיקר ממכירות המכשירים והשירותים של דריו הלת’ וכן מאיחוד ההכנסות עם Upright החל מ-2 בפברואר, 2021.

 

ההפסד הנקי של החברה ברבעון הסתכם בכ-15 מיליון דולר, גידול של 5.1 מיליון דולר או 51.3% לעומת הפסד נקי של כ-9.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 

"ברבעון הראשון סיפקנו תוצאות פיננסיות ותפעוליות יוצאות דופן, שנבעו הן מצמיחה אורגנית והן מרכישת Upright Technologies החל מה-2 בפברואר," אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו. "עם יתרת מזומנים בסך של כ-81 מיליון דולר בתום הרבעון הראשון של 2021, אנו נמצאים בעמדה פיננסית איתנה להאצת הצמיחה".

 

"שלושת ערוצי הצמיחה שלנו – פניה לשוק ה- B2B2C, המעבר למודל עסקי של תוכנה כשירות ((SaaS בעל שולי רווח גבוהים וההתרחבות למחלות כרוניות נוספות – משרתים אותנו היטב ואנו מעוררים עניין ברור בשוק," אמר ריק אנדרסון, נשיא ומנכ"ל צפון אמריקה.

 

"במהלך הרבעון השגנו שלושה חוזים חדשים, בהם שני מעסיקים המבטחים את עובדיהם. היקף ההסכמים שלנו שווה כעת יותר מ-700 מיליון דולר וממשיך לצמוח, במיוחד בקרב מגזר המעסיקים. אנו מאמינים שנתונים אלה מעידים לא רק על ההיקף והבידול של פלטפורמת שירותי הבריאות הדיגיטלית שלנו אלא גם על רמת המקצועיות הגבוהה של הצוות שלנו ואיכות תשתית התמיכה שהקמתנו בארה"ב."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש