מעיין בק מרום, אנליסטית בכירה בלאומי פרטנרס, מגיבה לפרסום תוצאות רשת רמי לוי: "רמי לוי פירסמה דו"חות מצוינים בשנה כולה, בזכות הקורונה, עם תוצאות שיא ברבעון הרביעי. בשנת 2020 כולה, המכירות גדלו ב-9% והמכירות בחנויות הזהות ב-6%. החברה סיימה את השנה עם שיעור רוח תפעולי של 4.4% לעומת 3.3% בשנה קודמת, כאשר במחצית השנייה של השנה הצליחה לבצע התייעלות תפעולית בסעיפי ההוצאות שהיו גבוהים במשך למעלה משנה, בעקבות המעבר למרלו"ג החדש. למעשה, את הרבעון הרביעי של השנה סיימה רמי לוי בשיעור שיא של רווח תפעולי, 5.4% ושיעור גידול של 10% בחנויות הזהות, ביצועים הנובעים ככל הנראה משילוב של הסגר הממושך, עיתוי חגים ’טוב’ ברבעון לעומת הרבעון המקביל אשתקד וההתייעלות התפעולית שביצעה החברה.
"אנו מניחים כי החברה תדע לשמר את ההתייעלות התפעולית בסעיפי ההוצאות שהצליחה לצמצם וכי היא צפויה לשמור על רווח תפעולי בשיעור של 4%. פעילות האונליין של החברה עומדת על כ-9% מהמכירות, כאשר רווחיות המכירות באונליין היא נמוכה מעט יותר מפעילות הליבה, וצפויה להישאר כזו, כל עוד נתח משמעותי ממנה לא יעבור להתבצע באמצעים רובוטיים. אנו מעדכנים את מחיר היעד ל-248.6 ומעלים את ההמלצה מ"החזק" ל’קניה".