גיוס הון

פריון השלימה גיוס של 66 מיליון דולר בהנפקת מניות

החתמים מימשו את מלוא האופציה שניתנה להם לרכישת מניות נוספות; כספי הגיוס ישמשו להגדלת ההון החוזר ולמימוש הזדמנויות למיזוגים ורכישות

חדשות ספונסר 24/01/2021 09:39

א+א-

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, הודיעה היום על השלמת גיוס של 66 מיליון דולר בהנפקת מניות רגילות. זאת, לאחר מימוש מלוא האופציה שניתנה לחתמים לרכישת 748,500 מניות נוספות.

 

בסך הכל הנפיקה פריון 5,738,500 מניות במחיר של 11.5 דולר למניה, בהתאם לתשקיף המדף שהגישה לרשות ני"ע האמריקאית (SEC). הסכום שגויס כולל עמלות חיתום והוצאות הקשורות להנפקה.

 

החתמים הראשיים שליוו את ההנפקה כוללים את בתי ההשקעות אופנהיימר וסטיפל, ובתי ההשקעות רות’ קפיטל ו-Lake Street שימשו כחתמי משנה. בית ההשקעות נידהאם שימש כיועץ לחברה בהנפקה.

 

פריון מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס להגדלת ההון החוזר; מימון הצמיחה בפעילויותיה, כולל מימוש הזדמנויות למיזוגים ורכישות של חברות המספקות מוצרים, שירותים וטכנולוגיות המשלימות לפעילויותיה, ולמטרות אחרות הקשורות לפעילותה.

 

"פריון מבססת נכס ייחודי בעולם המדיה הדיגיטלית", אמר יו"ר דירקטוריון פריון, אייל קפלן. "ההנפקה המוצלחת שהשלמנו זכתה לביקושי יתר, ומעידה על אמון המשקיעים באסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו ועל מחויבותנו למצוינות תפעולית וכספית. אנו מודים לבעלי המניות על האמון שנתנו בנו, ונמשיך לעבוד בהתמדה עבורם, עבור עובדינו ועבור לקוחותינו".

 

בשבוע שעבר פרסמה החברה תוצאות מקדמיות לרבעון הרביעי ולשנת 2020 כולה וכעת היא צופה  הכנסות של 110-115 מיליון דולר ברבעון הרביעי, והכנסות של 320-325 מיליון דולר ב-2020. זאת, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 100-105 מיליון דולר ברבעון הרביעי, והכנסות של 310-315 מיליון דולר ב-2020.

 

בשורה התחתונה, צופה החברה לסיים את הרבעון הרביעי עם רווח של 17-19 סנט למניה, ואת 2020 כולה עם רווח של 22-24 סנט למניה על בסיס GAAP. ואילו הרווח המתואם למניה צפוי להסתכם ב-35-36 סנט ברבעון הרביעי, וב-80-82 סנט ב-2020 כולה.

 

חדשות ספונסר

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה