מרצדס ואנבידיה יפתחו יחד מערכת מחשוב לנהיגה אוטומטית

בין היתר יפותחו יישומי בינה מלאכותית, עדכוני תוכנה ונהיגה אוטונומית וכן פונקציות חנייה אוטומטית; מאפיין מרכזי יהיה היכולת לתכנת נהיגה אוטומטית במסלולים קבועים מכתובת לכתובת

חדשות ספונסר 24/06/2020 09:28

א+א-

שילוב כוחות הוכרז אמש (ג’) בין חברת אנבידיה, הפועלת בתחום הבינה המלאכותית והמעבדים הגראפיים לחברת מרצדס בנץ, מהיצרניות הגדולות בעולם של מכוניות נוסעים. שתי החברות הודיעו היום כי ישתפו פעולה ביצירת מערכת מחשוב ותשתית בינה מלאכותית לכלי רכב.

 

פירות הפיתוח המשותף ישקו החל מ-2024 יושקו בצי מכוניות הדור הבא של מרצדס-בנץ ויאפשרו בהן פונקציות שונות של נהיגה אוטומטית, הניתנות לשדרוג.

 

הארכיטקטורה החדשה תהיה מוגדרת תוכנה ותתבסס על NVIDIA DRIVETM. היא תסופק כחלק מהסטנדרט בכל כלי הרכב של הדור הבא של מרצדס-בנץ ותאפשר פונקציונליות נהיגה אוטומטית. מאפיין מרכזי יהיה היכולת לתכנת נהיגה אוטומטית במסלולים קבועים מכתובת לכתובת. בנוסף, המכוניות יצוידו באפליקציות עתידיות רבות של בטיחות ונוחות. הלקוחות יוכלו לרכוש ולהוסיף יכולות ואפליקציות תוכנה, בעוד עדכוני תוכנה יסופקו over the air במהלך חיי המכונית.

 

ג’נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, אמר, "אנו נרגשים לעבוד עם מרצדס-בנץ, השותפה המושלמת בשבילנו לאור העבר החדשני שלה וקשרינו הטכניים האמיצים. מהדיונים הנרחבים שערכנו עם אולה וצוותו, ברור שיש לנו חזון משותף למכונית העתיד.

 

יחדיו, נחולל מהפכה בחוויית הבעלות על מכונית, נהפוך את תוכנת המכונית לניתנת לתכנות ושדרוג מתמידים באמצעות עדכוני over the air. כל מכונית עתידית של מרצדס-בנץ עם מערכת NVIDIA DRIVE תלווה בצוות של מהנדסי בינה מלאכותית ותוכנה מומחים אשר ימשיכו ויפתחו, ילטשו וישפרו את המכונית בהתמדה לאורך חייה."

 

אולה קלניוס, יו"ר הדירקטוריון של דיימלר AG ומנהל מרצדס-בנץ, אמר: "הפלטפורמה העתידית שעליה אנו מכריזים היום תהפוך למערכת מרכזית יעילה ומוגדרת תוכנה בכלי הרכב העתידיים של מרצדס-בנץ. ארכיטקטורת מחשוב הבינה המלאכותית של אנבידיה תסייע לנו לייעל את המסע לקראת נהיגה אוטונומית. היכולות והשדרוגים החדשים יורדו היישר מהענן וישפרו את הבטיחות, יגדילו את הערך ויגבירו את ההנאה אשר כל לקוחות מרצדס-בנץ שואבים מהנהיגה במכוניות שלנו."

 

אנבידיה ומרצדס-בנץ יפתחו יחדיו יישומי AI ונהיגה אוטונומית (AV) הכוללים בתקן SAE רמה 2, וכן פונקציות חנייה אוטומטית (עד רמה 4). היכולות המתוחכמות של המערכת החדשה יתמקדו בבטיחות מעל הכל. ככל שהטכנולוגיה והרגולציה ימשיכו ויתפתחו, ניתן יהיה לעדכן את המכוניות בפונקציות נהיגה אוטומטיות חדשות, כמו גם במאפייני בטיחות ונוחות חדשים.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה