כתבות נוספות
קרדיט: פלאש 90, הדר יואביאן
הבורסה חתמה את חול המועד פסח בירידות שערים במדדים המובילים... המשך     

גולשים כותבים
גולשים כותבים


”ליאור בוקר טוב שבוע טוב. ברצוני לשבח את האתר הנפלא שהקמת ראשית כל. רציתי לציין שני מנהלים שאני עוקב אחריהם בשקיקה רבה ופשוט נהנה מהם ללא דופי, האחד הוא אסף100 השני דינדין. אני כל כך נהנה לקרוא את שהם רושמים הן מבחינת ניתוחים והן מבחינת הרצון העז שלהם לעזור ולהדריך והכול ללא שום תגמול מצד הקוראים. הם שניהם וכל אחד לחוד נעימים, אדיבים,סובלניים וזאת אני כותב מבלי להכיר אף אחד מהם. סתם חשבתי על זה יום שישי ומצאתי לנכון לשלוח לך את זה. בתודה ויום טוב ”xxxx” מהפורום.”


”אהלן דובי, רציתי להודות בהזדמנות זו על קורס הניתוח טכני מטעם ספונסר שהועבר על ידי חיים. הקורס סיפק את הסחורה - מעשיר, תמציתי ופרקטי. יותר מכך, המרצה שלט בחומר, הקרין בקיאות, העביר את החומר בצורה מרתקת ותמיד יצר ציפייה לשיעור הבא – יישר כח לחיים! וכל הכבוד לספונסר.”


”אני מנוי לשירות האיתותים שלכם כבר שנתיים, ואוהב מאוד את אופי השירות. יש תמיד הרגשה של ”אבא בבית”. ההתנהלות היא נטולת פאניקה ומחושבת מאוד. אני מפיק הרבה מההערכות שלכם לגבי כיוון השוק וענפים ספציפיים. גם המייל שמגיע פעם בתקופה ומעדכן את הכוונות לגבי הפוזיציות הפתוחות ותוכנית העבודה לגבי כל אחת מהן, מבורך! כיל.”


”קורס אופציות של אתר ספונסר, היום סיימתי את קורס האופציות של אתר ספונסר, הקורס הועבר בשישה מפגשים בני 3 שעות כל אחד. היה פשוט מדהים! החומר הועבר בצורה מעולה ע”י המרצה, נדב גולדמן, ששולט בחומר בצורה שלא תיאמן ומוסיף לשיעורים הרבה ידע כללי חשוב בהבנת השוק, ניהול סיכונים ורעיונות יצירתיים לפוזיציות מרוויחות. הוא לא חסך בהדגשת הסיכונים , וגם הסיכויים, בעולם האופציות (ושוק ההון בכלל) והעביר את החומר בצורה נעימה, מקצועית והכי חשוב מובנת. אני יצאתי מהקורס בעל ידע רב והפכתי ממהמר לסוחר אמיתי. כל הכבוד, שווה כל לירה!”


”שלום דובי, הצטרפתי לאחרונה לשרות האיתותים של אתר ספונסר ואני מוצא לנכון לכתוב לך שאני מאוד נהנה מהסקירות שלך ,הן ברורות ומכסות את כל היריעה. באופן כללי רמת אתר ספונסר והתנהלותו בכל המישורים הם ברמה גבוהה מאוד, ועל כך תודה רבה. סוף שבוע נעים, גדי.”


”ערב טוב דובי, מאז שהגעת לשירות האיתותים חיכיתי לאיתותי השורט שלך - אני זוכר עוד מהיותך פעיל נמרץ בפורום המעו”ף בזמן מפולת 2008 שזה הצד החזק שלך :-) 3 איתותי השורט האחרונים שלך היו ענקיים! עם מיצועים/חיזוקים צמודים לסטופים והיום אף מימשתי ברווח נאה. סוף סוף, לאחר 4 שנות מסחר, התיק שלי ירוק בוהק יומיים ברציפות בשוק מתגרזן. הרבה הרבה תודה וים של הצלחה.”


”מוקדש לספונסר ולכל צוות האתר, אני חייב להתוודות כל בוקר שאני קם ופותח את המחשב הדבר הראשון שאני עושה זה להכנס לפורום ספונסר כדי לבדוק מה חדש בשוק ההון כלכלה ועוד בעולם לדעתי זאת פריבילגיה אדירה כמות המידע שעוברת פה באתר וכמות הידע המקצועי שמרוכז במקום אחד פשוט תענוג. בכל פורום יש את המנהלים ואת הידענים שלו שלא נופלים משום אנליסט או איש מקצוע בתחומו אם זה בביומד, בגז נפט או בפורום הישראלי פשוט מקצועניים מהדרג הראשון . בנוסף לכל זה אני חייב אבל חייב לציין לחיוב את דובי האיש פשוט עושה עבודת קודש מאחורי הקלעים ועוזר בכל נושא שאפשר פשוט תותח מעבר לידע המקצעי הנרחב הבן אדם פשוט נשמה טובה. לסיום אני חייב לציין את בית ההשקעות אקסלנס ואת הטבת העמלות והשירות הנפלא שהם מעניקים לגולשי ספונסר לדעתי כל אחד חייב לבדוק את מה שהם מציעים וחבל על כל יום שאתם מבזבזים בבנקים העמלות השירות והמענה המהיר שויים את הכל. לסיכום תודה רבה לספונסר על אתר מדהים שאין כדוגמתו בארץ ואולי אף בעולם! תודה, yosef_shlom”


”אהלן ליאור! למען האמת מאוד ריגש אותי לראות שהגבת למייל שלי פשוט כבוד הוא לי שאדם מקצוען כמוך עונה לכל אחד ואחד.
לא תאמין אבל הדבר הפך אצלי לאובססיה, כל יום שישי בלילה אני ממתינה להפצת הניתוח הטכני שלכם באתר ספונסר. כל שבוע מחדש אני נהנית לצפות בניתוחים הטכניים אשר מנוסחים ורשומים בשפה פשוטה לאדם מהישוב. אתם עושים עבודה ברוכה ושרות מדהים לאנשים כמוני שנעזרים בניתוחים אלו ככלי תומך החלטה להמשך מסחר בשוק ההון, כל שנותר לומר מילה קצרה אחת - תודה! בהצלחה בכל דרך שתבחר ושכל חלומותך יתגשמו.”


”החלטתי לשלוח במיוחד מייל כי רציתי לפרגן על הפורום הנפלא!!! כל כך כיף לקחת חלק בדבר המדהים שהקמת, אתה בטח רואה כניסות לאתר ממקומות רבים בעולם אז קח בחשבון שזה אני ועמיתים לעבודה שנהיו ”מכורים” לפורום גם מחו”ל ואני כמובן ממשיך להפיץ את האתר לכל מקום שאני מגיע! כל הכבוד ויישר כח! אורן,פריז.”


”אני חייב לכתוב לך שאתר ספונסר לדעתי הוא הדבר הכי טוב שקרה לשוק ההון ב-10 השנים האחרונות ואני לא מגזים, האתר בעשר רמות יותר ענייני, מקצועי ורציני מכלל האתרים האחרים שיש. באמת שכל המחמאות מגיעות לך כמי שהקים את האתר ולצוות הנפלא שלך! זאב.”


”לפעמים צריך לעצור ולהגיד תודה, בתוך כל ים הבקשות והעזרה אני עוצר רגע להגיד תודה.
אני באתר כ- 3 שבועות ועדיין קשה להאמין שיש אתר כזה.
ההענות לבקשות, העזרה המהירה, התגובות וההדרכה יקרות מפז. זה לא עניין של רווח והפסד זה עניין של אמפתיה והזדהות ואת זה המנתחים והמגיבים למיניהם מספקים. כיף לדעת שיש עוד אנשים כמוך שתוהים, מתלבטים שזקוקים להכוונה ושיש להם מקום לקבל אותה.
אז תודה על הזמן שאתם משקיעים, עם הדאגה לרמה הגבוהה בפורום..
תודה בעיקר למבצעי הניתוחים ולמנהלי הפורומים שממדגם מייצג כמעט ולא מפספסים אף בקשה ובאמת עוזרים מכל הלב.תודה רבה לכולם! giladrim”


”שמי דורון, ואני חבר באתר ספונסר כמעט מהקמתו תחת הכינוי tdoron, ולמה אני כותב לך מייל אתה שואל? אז ככה... פשוט רציתי להודות לך באופן אישי על כמות הידע הרב שרכשתי בשוק ההון באמצעות האתר הנפלא הזה שנקרא ספונסר, הסקירות... ההשקעה של החברים השונים... שירות האיתותים שאני מנוי אליו ומרוצה... ובאמצעות התוכנה לניתוח טכני שגרמה לי פשוט לפתוח ספרים וללמוד לנתח מניות לבד.
בנוסף, אחרי שנה ושלושה חודשים שאני עובד במוקד הטלפוני של אחד הבנקים הגשתי מועמדות לתפקיד בכיר יותר בחדר עסקאות של הבנק, ואתמול בערב נודע לי שקיבלתי את המינוי המיוחל!!!
אני כ”כ מאושר שאין לי מילים...!
פשוט רציתי שתדע שהרבה מהידע שרכשתי היום... והביטחון שיש לי... נבע מהעובדה שאני חבר באתר המדהים הזה... אני יודע שלכל שאלה שרק אשאל אני אקבל תשובה... ושלא פחדתי לעבור את כל הראיונות/מבחנים/פוליגרף ועוד... עד קבלת התפקיד!
אז שוב פעם תודה ענקית!!! שבת שלום, דורון.”


”ליאור היקר, כתבתי לך את זה בהתחלה בפורום אבל אני מעדיף לכתוב לך את זה גם באופן אישי, אתה בוודאי יודע מה הערך של החשיפה באתר שלך לשוק ההון בארץ וגם אני הבנתי את זה מזמן. לפני כ-8 חודשים קיבלתי הזדמנות מאוד מעניינת להתחיל וללמד ניתוח טכני בקורסים בצפון. כיום אני מרצה כמעט מדי שבוע, בין היתר בניתוח טכני, אסטרטגיות בשוק ההון ומט”ח. אני יודע שלחשיפה באתר שלך, היה חלק גדול בהזדמנות שקיבלתי. אז אלו הן הסיבות העיקריות שאין לי כמעט זמן פנוי לכתוב בפורום אבל לא נעלמתי ואני תמיד עוקב בפורום אחרי כתיבת החברים.הרגשתי צורך לספר לך את זה וגם להגיד לך תודה על הבמה הענקית שקיבלתי אצלך, בכבוד רב,עידן.”


”ליאור שלום. מזה כשנה שאני נגוע בחיידק שנקרא ”שוק ההון”. הגעתי לתחום במקרה, כאשר הבנתי שקרן ההשתלמות שהשתחררה לא יכולה לשכב בפק”מ ואז האינטרנט נכנס לחיי - חזק. התוודעתי אליך ולאתר ספונסר דרך הקפה ובחודשים האחרונים אני ממש מוקסם מאיכות הכתיבה והכותבים באתר. אני קורא, כמעט כל יום, את הסקירות של אבי יעקב וכל האחרים ונהנה מאוד (וגם לומד שזה לא פחות חשוב).
מאחר ואני משקיע בעיקר בתחום של קרנות נאמנות (בשלב זה) מכל הסוגים, כולל מנייתיות וממונפות מהארץ ומחו”ל, אני בעיקר מגיב באגף הקרנות אולם קורא בכל האתר את הסקירות המעניינות. היום שוטטתי באתרים/פורומים אחרים ו......חזרתי מהר לאתר שלך כי - אני מרגיש בבית!!
יש לך ולצוות אתר נהדר!! שמרו עליו כפי שהוא היום. שבת-שלום והמשך הצלחה. אורי.”


”השבוע, כהרגלי המלצתי לקרוב משפחה להיחשף לאתר ספונסר. בחור מאוד חכם בעל עסק גדול מאוד בתחום המחשבים שמבקש להיכנס לשוק ההון באופן עצמאי. נתתי לו כמה עיצות בסיסיות, אבל אמרתי לו בפירוש שלא יעז לעשות כלום לפני שייחשף לאתר ספונסר... הנהלת האתר, יודעת שאין לי תמלוגים מפעילות קידום האתר, ואני גם לא מבקשת כאלה. הסיבה שאני עושה זאת, היא העובדה שהוכחתי לעצמי במספרים, שמאז שנחשפתי לאתר צימצמתי את טווח הטעויות שלי בהשקעות בשוק באחוזים לא מבוטלים.
אוהבת אותכם ספונסר, המשיכו להיות בשטח. של.של.”


”אני מבקש להודות לספונסר למשפטן ולצוות הנהדר שמאייש את מגוון התפקידים באתר האיכותי המקצועי המעניין הפורה היעיל והמועיל... תודה לחברים ולחברות שעוזרים כל אחד בתחומו להעשיר לעדכן ליידע להזכיר להזהיר להעיר ולהאיר בתחומים אשר מעניינים וחשובים לנו...
תודה על הבמה הניתנת לנו... ותודה על האווירה האינטימית החמה וביתית לה אנו זוכים כאן... תודה על הכל , Vינטו”


”ספונסר אני שוקל לתבוע אותך, זה היום השלישי ברציפות שאני לא מצליח להתנתק מהכסא וללכת לחדר כושר, שלא לדבר על זה שהספק קריאת הספרים שלי ירד דרמתית. מה יהיה? איך נגמלים? אני מכור לאתר שלך! אני חוזר מהעבודה ודבר ראשון עוד לפני שאני בודק מה עשה התיק אני נכנס לכאן להתעדכן... לא יודע איך חוללת את הקסם הזה.. תאמין לי שאני לא מהטיפוסים שמתאהבים בקלות.. ובכל זאת נשאבתי לבית הזה בכל הווייתי ואני בטוח שאני לא היחיד.. הצלחת לבנות כאן משהו ייחודי שהוא מעבר לכסף ולשוק ההון.. בקיצור, חולה על האתר הזה! עוף החול.”


”לידידי היקר דורון, ברצוני להודות לך מקרב לב על העבודה, המאמץ והתרומה המכרעת שלך לאתר ולי בפרט. אני כזכור מנוי מיומו הראשון של שרות האיתותים שלכם וכמו תוכי מבצע מה שאתם אומרים והתשואה בהתאם. ממש נדהמתי מהתשואה של יתר החבר’ה באתר ואתה יודע מה הסיבה? אין להם משמעת!
אני כמעט בטוח שלא כל מנויי שרות האיתותים לא נכנסים ויוצאים בהתאם לאיתותים וממש חבל שכך. לידיעתך התשואה שלי השנה 40.8% בזכות שרות האיתותים שלכם, משמעת כבר אמרתי?
ולך ידידי מכל הלב תודה תודה תודה מצפה לעוד שנה טובה.וכשיסתיים המנוי שלי אל תשכח לשלוח לי תזכורת לחידושו שכן אין ספק שאמשיך.
שוב תודה וד”ש חם לליאור, משה.”


”למנהלי האתר באשר הם וזה כולל את כל מנהלי הפורומים משוק ההון דרך האמריקאי ודרך הכללי שלום לכם, אני רוצה להביע את הערכתי העמוקה אליכם הן בניהולם של הפורומים והן באיכות הכותבים, אומנם אישתי לא תהיה מרוצה אבל רק לידיעתכם מרגע הגיעי הביתה ועד לשעות הקטנות של הלילה אני שוהה במחיצתכם ונהנה ולומד ומקווה שבהמשך גם ארוויח אז שוב תודה לכם, ישר כוח וחיזקו ואימצו. דוד.”


”חברים אני חייב להתוודות, עד שהכרתי את האתר ספונסר הייתי משקיע עפ”י תחושות או שמועות בלבד או אפילו משיחות של חברים ואני קצת מתבייש לומר אבל הפסדתי מעל 140 אלף ש”ח!!! לפני שנה וחצי אולי קצת יותר התוודעתי לאתר ספונסר והתחלתי להבין וללמוד יותר, לקנות עפ”י תבנית מסודרת (וגם למכור-STOP LOSS)ולא לבצע את הטעויות שהייתי עושה בעבר. אני יכול לומר שאני מתחיל לראות רווחים, אומנם אני עדיין רחוק מלהחזיר את ההפסד אבל אני מאמין שאצליח לשחזר את הרוב. חברים אני פשוט רוצה לומר לכולכם תודה רבה!! ואני מודה לכם על כל המאמץ שאתם משקיעים. nebet.”


”ברצוני להביע את תודתי אליך (ספונסר) בשל הערתך לגבי האימרה ”הנועז יהיה מיליונר” . הערת לי אישית בעבר כי בדר”כ הנועז הופך להיות עני. (יש לי זכרון לא רע). ובכן, צדקת בגדול! זחיחות מסוכנת מאוד, בעיקר בתחום הנגזרים. לאחר הערתך צימצמתי את הסיכון, אולם לא מספיק. צמצום הסיכון הציל הרבה מאוד מכספי. כשמישהו צודק - צריך להוריד את הכובע בפניו. לבד מכך, אני רוצה להביע את הערכתי הרבה לפורומים המתנהלים באתרך ובפרט לפורום ”מעו”ף” המנוהל ביד רמה ע”י דובי. עלה והצלח, בכבוד רב. אלעד.”


”בהזדמנות זו ברצוני לציין שהקמתם את אחד האתרים המעולים אם לא הטוב ביותר ואני אומר זאת בתור אדם
שהוא לא טירון בשוק ההון. אני אישית נעזר המון בזכות אתר זה. יש לך צוות מיקצועי ומיומן וניתוחים מדויקים באחוזים מאוד מאוד גבוהים. לסיום, שתמשיך לחדש ובעיקר שתצליח היות שהצלחה שלך הוא הרווח שלנו. יואל.”


”ספונסר, אני רוצה להודות לך על הפורום הנפלא שלכם שאני פשוט מכור אליו. אתם לעניות דעתי מטפלים בגורמים העויינים שמגיעים לפורום בצורה הטובה ביותר האפשרית ואי אפשר להשוות אותכם לאף פורום כלכלי אחר. הידע והדעות בפורום שוות למשתמשים ולי הרבה כסף (נרצה או לא זו הסיבה שכולם סוחרים בגללה..). כל הכבוד, טורו.”


”אני רוצה לציין את הערכתי לכל צוות אתר ספונסר בכלל ולך ספונסר בפרט שממש עושים מאמצים שהאתר הזה לא יהיה כמו האתרים האחרים, אמנם אינני נמנה עם הכותבים באתר אך אני קורא ומבלה באתר באופן יום יומי ונהנה מכל רגע, אני מלווה אותך עוד מאתר דיבורסה לדעתי כבר כ- 4 שנים לפחות, אתם צוות מעולה ושומרים על הפורומים באמת ברמה גבוהה, ועל כך אני רוצה להגיד חיזקו ואימצו!!! עידו.”


”ל-ספונסר, לסוסון ים ולכל חברי הפורום. אני מלא הערצה והערכה לכל הכותבים. יישר כוח והמשיכו בדרך הזו. אני מאוד נהנה לגלוש באתר ולמלא חלק מהזמן הפנוי שלי כפנסיונר.תודה לכולם.”


”בשנת 2006 גיליתי את אתר ספונסר. כמה שעות לפני שנה חדשה אני רוצה להגיד תודה לכל חברי הפורום וכמובן להנהלה על פורום הכי הכי בשבילי, תודה לכולם למדתי ולומד המון בזמני החופשי כאן, כל יום, פורום מקצועי ידידותי לשימוש עם אנשים נפלאים, תודה לכולם, toxa”


”לצוות ספונסר, תודה רבה על תשומת הלב. אני נכנסת לאתר מדי יום ואף משתתפת מעט בפורום הקרנות. אני מנצלת הזדמנות זו כדי לברך אתכם על יום ההולדת השני של כולנו ומקווה שיהיו עוד רבים. בזכות האתר המעולה שלכם אני מצליחה להשקיע למרות בורותי, ולראות תוצאות. אני לומדת יום יום המון וכל זאת מתוך הקריאה והתשובות שאני מקבלת כשאני פונה אליכם, יישר כח ותודה שאתם קיימים, קסנדרה.”


”שלום לכול החברים/ות, התוודעתי לפורום ספונסר בערך לפני שנה, במהלך השנה הזאת הכרתי שלושה חברים שמהווים חלק ניכר מההצלחה שלי בבורסה בשנה האחרונה, ועל כך אני מודה להם בכול יום ויום. התשואה שלי ב-2006 לא היתה 100 אחוז ולא היו לי חלומות לתשואה של 120 אחוז ב-2007, מה שכן אני יודע שבשנת 2006 התיק שלי השיג תשואה של למעלה מ- 10 אחוז. ב-2007 בחישוב חצי שנתי כולל היום התיק שלי השיג תשואה של 8.2 אחוז, הרבה בזכות החברים שהכרתי דרך הפורום, וגם בזכות האוצר הגנוז באופציית החיפוש של פורום ספונסר. לטעמי התשואה היא מצוינת כאחד שאין לו מושג בטכני אבל לומד אותה לאט לאט.
לסיום ברצוני להודות לכול המנתחים/ות הטכניים שעושים עבודתם ללא תמורה ומרצונם החופשי לטובת כולנו... לספונסר, לגרגמל, נתי, סוסון ים, אורקל, יניב, אבי, שחף, רפול, סטנלי, אופק, עופר, יגאל, ולכול אלה ששכחתי מבקש את סליחתכם. עוד ברצוני להודות לכול מנהלי הפורומים למינהם שעושים עבודתם נאמנה ומקצועית. הרגשתי חובה לעלות את המכתב הזה כאות הערכה עמוקה לפורום המצויין,והמשובח. עלו והצליחו בכול אשר תפנו. בן.”


”תודה לפורום וחג שמח. תודה להנהלת הפורום שדואגת לשמור על הפורום ברמה גבוהה. תודה לצוות המנתחים- סוסון ים, ספונסר, avijakub, Deltot, דובי, Ylrcom, yanivp4, oferplace ועוד הרבה אחרים. תודה רבה לשרות האיתותים המעולה, אני מאוד שמח שהצטרפתי ביום שהתחילו את השרות ומאז כמעט שנתיים עברו ואני מרוצה מכל יום. תודה לכל האנשים הנפלאים בפורום זה – תמשיכו כך. david.”


”אין מילים, פשוט תיק מנצח! כל הכבוד! תשואה כזאת עושים רק מקצוענים, אני שואל את עצמי כל פעם מחדש, למה לכל הרוחות אני לא עוזב את כל התוכנות והשטויות ופשוט נצמד לאיתותים שלכם ומרוויח? מה אני צריך את כל הכאב ראש הזה שלא מביא תשואה כזו יפה. אם הייתי עושה קרוב ל 30% על הסכום שלי מתחילת השנה הייתי ממש מאושר. שפו!”


”למנהלי הפורומים !! ביום מיוחד זה אני חייב להודות לכולכם (גם לך אדוה) בשמי ובשם כל חברי האתר .. תודה תודה תודה !!! על המאמץ והטרחה, הנכונות והרצינות, הרצון והנתינה ועל הזמן והאנרגיות שאתם משקיעים בנו ! ובכל אחד ואחד מהפורומים המוצלחים שמרכיבים אתר נהדר ! בהזדמנות זו אני אומר תודה ענקית ואישית לכל אחד ואחת מכם ( אני חוזר על עצמי לא פ’סדר :) והפעם לאנשים שבעצם מרכיבים את האתר - חברי הפורומים ! אנשים פשוטים וטובים שאוהבים לעזור ולהעזר. תודה לכם כל אחד בחלקו, שעזרתם להביא את המקום הזה, שבמילים שלי זה יוצא משפחה מרווחת וצומחת למקום הפורח שאני מוצא את עצמי בכל יום.. אלו דברים מפי משקיע קטן (בינתיים) וצעיר שמת עליכם !! אז הכי חשוב... שיהיה לכולנו המון בהצלחה ! n.h.n”


”גיליתי את אתר ספונסר לפני כשנה ומאז הוא משמש לי כמורה דרך ללמוד על הבורסה ובעיקר כעזר רב ערך להשקעות שאני מבצע, ברצוני לציין כי איני מבצע כל פעולה ללא בדיקה האם יש לה גיבוי בספונסר וברצוני להדגיש כי הבטחון העצמי שלי בהשקעות הרבה יותר גדול כיום והדבר החשוב ביותר שהתוצאות משתקפות היטב בחשבון הבנק שלי. הדבר המשמח ביותר הוא שלפעמים מתקשר יועץ ההשקעות בבנק ומבקש ממני טיפים. על כל זה תבוא עליכם הברכה, מוטי”


”ספונסר, המשפטן וenergy ערב טוב,
אמנם אני לא מכיר אתכם בכלל (נו טוב, את sponser קצת מהמיילים), אבל אני חייב לציין שהשירות שלכם הוא מ-ע-ו-ל-ה!
שלא תחשבו שאני כותב את המייל בגלל שהצטרפתי לשירות האיתותים והיום היה ירוק. ממש לא. גם אם הבורסה הייתה היום אדומה הייתי שולח את המייל. אני מדבר על השירות בכלל. ההיענות, הסבלנות, הסובלנות, ההשקעה וכו’. דוגמאות לא חסרות - המיילים שנשלחים השכם וערב וזוכים לתשובות, שיחת הטלפון שוידאה SMS שקיבלתי היום, מייל שמסביר את הניתוח, סיכום היום שמגיע מיד לאחר שהיום מסתיים ועוד ועוד..
כאחד שעובד בתחום השירותים, מי כמוני יודע כמה חשוב לקבל פידבקים (חיוביים או שליליים) על העבודה, ולראות שיש תמורה להשקעה. ואין ספק שאתם משקיעים והרבה. לאנשים, ובייחוד לאנשים המתעסקים בכספים, יש נטייה לכמת הכל, אבל לא תמיד הכל כסף ואחוזים. לעתים מילה טובה משפיעה הרבה יותר טוב מ-100 ש”ח או מ-100K ש”ח. ולא תמיד אנחנו זוכרים לומר אותה.
אז הנה אני אומר. הרווחתם את זה בענק. תמשיכו ככה, עודד”


”ספונסר היקר, כמי שרשומה לאתר שלך מזה זמן מה, הייתי רוצה לברך אותך על היוזמה שבהקמת האתר ועל עבודת הקודש שאתם עושים סביב השעון. אני נהנית לקרוא את ההודעות בפורום שוק ההון הישראלי למרות שאני לא משתתפת בדו שיח אך בהחלט נהנית מההמלצות והניתוחים שלך ושל החברים. כמי שפועלת בשוק ההון מזה כ- 10 שנים, אני מרשה לעצמי להעיד שהאתר הוא פנינה אמיתית. מאחלת לך המון בריאות והמון שנים של עשייה. יישר כוח, סילבי”


”הצטרפתי לאתר לפני כשנה וברצוני לומר לכם שאתם צוות לעניין, המשיכו כך, אין לי הרבה זמן במהלך יום המסחר ולכן אני מנוי לשרות האיתותים ומאוד מרוצה ממנו ולכן רציתי לומר לכם המון תודה על העזרה, אני חייב לציין שהשירות שלכם מעולה ומקצועי. המיילים שנשלחים זוכים לתשובות מהירות ומקצועיות, באמת שהוא שווה כל אגורה. יש לציין במיוחד את דורון משרות האיתותים שמתייחס ועונה לשאלותיי בצורה מקצועית ומהירה. שוב תודה... דוד”


”ספונסר ערב טוב,
קודם כל למרות שכבר כתבתי בפורום אני רוצה לברך אותך ואת משפטן אז שיהיה במזל ורק טוב. הצטרפתי לפורום לפני כחצי שנה וגיליתי פה סוג של משפחה , משהו שונה שקשה לי לתאר במילים.
לא רק היכולת אלא גם הרצון הטוב של כולם לעזור ולסייע בכל שאלה ותמיד עם חיוך הם שתורמים לנו המתחילים להרגיש בטוחים .
אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לך ולמשפטן וכמובן דרכך לכל הצוות על הזמן הרב שאתם משקיעים מזמנכם הפרטי בניתוח המניות ובמתן התשובות לקושיות שלנו.
כולי תקווה שכבר בזמן הקרוב גם אני אוכל לתרום לפורום חזרה, אפילו במעט, נועם”.


”ספונסר והמשפטן שלום רב,
חשוב לי להגיד לכם באופן אישי שאתם עושים עבודת קודש. ההשקעה, המקצועיות הרצון הטוב וכל סופרלטיב שתחשבו עליו מקובל עליי. הפורום שהצלחתם להרים פשוט מדהים, וזאת אני אומר מבלי לזלזל בפורומים האחרים אבל באמת שאי אפשר להשוות בין הפורומים המוצעים ברשת לפורום שהצלחתם להרים. באופן אישי אני עובד ממש לבד ומנסה כמה שפחות להיעזר בגורמים חיצוניים כיוון שזו לדעתי הדרך הטובה ביותר אבל במקרה הנ’’ל לא פעם לא פעמיים וגם לא 100 פעמים נעזרתי בכם ובדעותיהם של חברי הפורום. הלוואי שרק תמשיכו כך. במאמר מוסגר אני אציין שלא לזכותכם שהפכתם אותי ל’’מכור’’, ובימים שאני עובד ולא יכול להנות מהפורום אני משתגע! בום”


”ספונסר מה המצב?
אני חייב לשתף אותך במשהו.
1.לפני יומיים יצאתי עם חברתי לפאב בת”א. בשולחן לידי ישבו שני זוגות. בשלב מסוים שמעתי את הגברים מתחילים לדבר על שווקים מתעוררים, קרנות וכו’. בשביל הקטע המשכתי להקשיב בחצי אוזן. בשלב מסוים בשיחה אחד מהגברים שאל את חבר שלו איפה כדאי לו להשקיע, ומה אותו חבר ענה לו? ”שלחתי מייל לספונסר והוא אמר לי ככה וככה (לא שמעתי בדיוק מה...)”. במילים האלה.
2. חברתי עובדת ברשת ”סטימצקי”. מן הסתם היא כבר מכירה את האתר (לדעתי היא מצטערת שאני מכיר אותו... אתה יודע, תשומת הלב מתחלקת וכו’). משום מה, ללא כל בקשה מצדי היא החליטה לקדם את האתר. איך היא עושה את זה? כל פעם שנכנס מישהו שמחפש ספרים על שוק ההון/בורסה/השקעות וכו’, היא מציעה לאותו אדם חוץ מלקנות את הספר, להיכנס לאתר, תוך הרעפת שבחים עליו. ומה היא מספרת לי? שהיא כבר הפסיקה לספור את האנשים שתשובתם היא ”אני כבר שם ממזמן” או ”אני גולש קבוע לשם” ועוד... עודד”


”שלום וברכה,
ברצוני לציין כי השירות לו אני זוכה האיתותים, הסקירה יומית והשבועית בעצם מסכמים את הנעשה בבורסה וכן למי שעוקב ומצליח גם ליישם את המלצות השרות מוכיח כי הוא גם מרוויח. אני באופן אישי ממש רחוק מלהיות מקצועי ולכן התמורה בעד רכישת המנוי הוכחה כהשקעה נבונה. לסיכום תמשיכו להגדיל לנו את התשואות, אתם בהחלט בכיוון הנכון.
כל טוב וברכות, עוזי”


”היי. מה נשמע?
כזכור לך אני מנוי בשרות האתותים. תקופה ארוכה ונהנה מכל רגע. התשואה יפה והשרות מצויין מהיר ונמרץ. מקבל איתותים בזמן אמת. לאנשים כמוני שאין להם זמן שרות כזה ממש כיף מה עוד שהוא פוגע. אני מתכוון להמשיך בשרות עוד שנים רבות. רק שנהיה בריאים. אנא הזכירו לי כשיפוג המנוי לחדשו ובאמת כל הכבוד. דרישת שלום חמה לאנרג’י שהוא עלם חמד כיף מוי כיף. מ.”.


”אין מילים, פשוט תיק מנצח! כל הכבוד, תשואה כזאת עושים רק מקצוענים. אני שואל את עצמי כל פעם מחדש, למה לכל הרוחות אני לא עוזב את כל התוכנות והשטויות ופשוט נצמד לאיתותים שלכם? מה אני צריך את כל הכאב ראש הזה שלא מביא תשואה כזו יפה. אם הייתי עושה קרוב ל 30% על הסכום שלי מתחילת השנה הייתי פשוט מאושר. גיא”


”ערב טוב,
רק רציתי לציין כי אני מאד מעריך ומוקיר את העבודה וההשקעה הרבה שמושקעת באתר. מעריך את דרך ניהולו והמקצועיות של הכותבים השונים. (תשמרו על הטובים שבהם - הם נכס אמיתי!!)
המשיכו כך, טל”.


”למיטב המנתחים וכל החברים כמה מילים
לספונסר ודלטוט ואביב ויניב ודניאל ויגאל ועופר ואבי ודובי ואורי קורדיל וגרגמל ואדידס ואש פרא וחבר חדש ו eli-nk ומשפטן היקר.
וכל שאר המנתחים למינהם ששכחתי להזכיר עמם הסליחה.
תתגמדנה המילים ותקצר היריעה
להביע לכם מילות הערכה
על תשומת הלב האישית והחמה
על ההתחשבות בכל פרט
על המעקב והטיפול
אשר כפי שידענו היה כפול
על המסירות בה השקעתם בנו כל העת.
אם הייתי רוצה להדגים מידות לחליפה
הייתי אומרת שאתם:
מתאימים לנו כאן בפורום המקסים,כמו יד לכפפה
עם היחס האישי וסבלנות האין קץ
יש בכם מכל המידות והתכונות
אשר בגללן אוהבים כולם איתכם להיות
לא חסכתם במאמץ ועבודה הראויה למחמאה!
ואנו מרגישים היטב את התוצאה
אם נביע לכם תודה וברכה
היא ודאי לא תקיף את מלוא ההערכה
אבל דעו לכם כי כך אנו מרגישים איתכם בכנות.
יישר כח וגמר חתימה טובה
בהמון הערכה, אדוה”


“בתור אחד שבעיקר קורא בפורום רציתי להביע את תודתי העמוקה למנהלי הפורום הזה ולאנשים שכותבים פה. הידע שרץ כאן הוא ענק ומדהים. אני נהנה מאוד ונעזר רבות. עד לפני שנה הייתי ”מזלזל ידוע” בטכני אך מה שקורה כאן שינה את דעתי לחלוטין. במיוחד בשבועות האחרונים ... נכון שיותר קל להביע דעה כזאת כשאני מרוויח אבל אני לא שוכח שהכל יכול להשתנות ... רק רציתי להגיד למריצים למיניהם: חבל על הזמן שלכם. רוב הכותבים והקוראים כבר מכירים אתכם ויודעים את פועלכם שמבייש בעיקר אתכם. כל הכבוד למנהלי הפורום שממשיכים להתריע בפנינו ותפסיקו להיתמם... ושוב תודה לכל החבר’ה הטובים שתורמים מזמנם ומרצם. ספונסר , דלטוט ושות’ תמשיכו ככה ... יאיר”


”מהיום שנכנסתי לפורום והכרתי אתכם, חיי השתנו :)). למדתי המון, גם בהיבט הפסיכולוגי של המסחר - שזה בעיניי חשוב ביותר.
אמשיך ללמוד ממך , ואני מודה כל יום ליד הגורל שהביאה אותי אל האתר:) יאנה”


”קבל ישר כח ממני על האתר הנפלא...ועל הניהול ביד רמה (כך צריך) שלך ושל דלטוט.אני פעיל מאוד גם בפורומים אחרים ואני אומר לך בכנות שההתעלמות והסובלנות יתר של ההנהלה שם נגד תופעות שליליות באתרים יצרה בפועל פורום של ריב ומדוןוהרבה ליכלוך מסתובב בין השורות ... המשיכו כך כי אתם בדרך הנכונה ......שלך בידידות ...צ’יקו”


”אין על הפורום הזה, הכי אבל הכי טוב שיש!!!!!!!!!!!!! מכל מבחינות יש פה משהו מיוחד שלא תראה בשום פורום אחר גם אם זה לא קשור לשוק ההון, תודה לכולם אתם גדולים מהחיים, מרין”
מפת אתר
developed by Smart  designed by odedLAB
כל הזכויות שמורות לספונסר © 2016
  •  אין בסקירה זו משום המלצה לקנות את הנייר או למוכרו והעושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
  •  אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
  •  האתר מתאים לצפיה ברזולוציה 1024x768
  •  נתונים בורסאיים מסופקים ע"י גלובס