לובי פורומים

  1. שוק ההון הישראלי

    לכל ההודעות
  2. הנבלה הזה הצורר הבא של מדינת היהודים

    הדר
    10/06/26 13:34
  3. השקר הגדול מאחורי הפנסיה שלנושוק

    דגמלוח
    10/06/26 21:49
  4. שפל של 20 שנה בשוק הדיור...עוד מינוס 15-20

    הדר
    10/06/26 16:28
  5. תקיפה אמריקאית למראית עין

    Talush
    11/06/26 01:30
  6. נניח (חס וחלילה) אבל נניח ואנחנו קמים לידיעה ש...

    אביהו1245
    10/06/26 15:20
  1. שוק ההון האמריקאי

    לכל ההודעות
  2. אל תגידו שאין דמיוןחיוךליצן

    RMA
    10/06/26 23:05
  3. שמע אתה בחור לחוץ לאללה..אולי קח

    הדר
    10/06/26 23:11
  4. ORCL צונחתאוילא

    מחושב
    10/06/26 23:10
  5. אינבידיה 195 זה קו פרשת המים אוילא

    ישרא
    10/06/26 22:01
  6. אני מהמר על נר דומה לאתמול,

    RMA
    10/06/26 17:54
  1. בונוס הודעה מעניינת במאיה

    alfredmi
    11/06/26 10:20
  2. לגמרי השנה 😛

    tiesto
    10/06/26 19:33
  3. אכן צודק יש ל 3 פיתוחים מה עם הרוד שואו בנסדאק

    jota20
    11/06/26 10:39
  4. תחוקק אתה את החוק בבית שלך.

    ATUK19
    11/06/26 09:10
  5. אתה לא חייב להגיב על מה שאני חושב

    אור הים
    11/06/26 10:11
  1. גז ונפט

    לכל ההודעות
  2. אכן

    haimS
    10/06/26 14:43
  3. לא!

    lin
    10/06/26 13:09
  4. מחשבות דלק קבוצה ניו מד איתקה להשקה המשךחיפוש

    haimS
    11/06/26 09:44
  5. קמבו לא יותר גדול?

    קלינטט
    10/06/26 13:05
  6. אני מחכה למיזוג או מהלך טוב של איתקה

    קלינטט
    10/06/26 23:38
  1. אג"ח ופונד'

    לכל ההודעות
  2. בזן - תחזית EBITDA לשנת 2026

    yakov7
    10/06/26 13:51
  1. ניתוח טכני

    לכל ההודעות
  2. קח תמיכות

    הדר
    10/06/26 12:55
  3. מעוף יומי...שוב על תחתית התעלה שתמכה שלשום

    הדר
    10/06/26 14:57
  4. אלביט מערכות

    נמר
    11/06/26 07:09
  5. נופר פוטנציאל דגל דובי מתחת לאופקית

    הדר
    10/06/26 14:24
  6. אני מתחבט אם יש בסמארט שוטר דגל שורי

    הדר
    10/06/26 15:27
  1. גבעות עולם

    לכל ההודעות
  2. יושנים בעמידה

    emet
    11/06/26 09:02