החברה, אלקטרה מוצרי צריכה בע”מ, החברה מייבאת, משווקת וגם מייצרת מוצרי צריכה חשמליים. לחברה מגוון רחב של מותגים: מזגני אלקטרה, מילא, פיליפס, טושיבה ועוד. החברה משווקת את מוצריה הן בשיווק ישיר ע"י הפעלה של רשת שיווק קמעונאיות (מחסני חשמל ושקם אלקטריק) למכירת מוצרי חשמל תקשורת ומחשבים והן ע"י ספקי משנה. מניות החברה נסחרות במדד ת”א 90 לפי שווי שוק של 1.375 מיליארד ₪.
ניתוח טכני
לאחר ששנת 2018 לא האירה פנים למניות החברה בהן אבדה מעל 30% מערכת (בשיא היה הרבה יותר), שנת 2019 חזרה להאיר פנים למניות החברה כשהן גומעות מהלך עולה של מעל 50%, אך עדיין רחוקות 17% משיא כל הזמנים שנקבע ב 2017.
בטווח היותר קצר, מניות החברה התממשו מהשיא השנתי ברמה של 6,600 נקודות ונגעו בקו מגמה עולה שתוך במניה ב 4 החודשים האחרונים. העליה הנאה היום מסמנת את השפל של אתמול ברמה של 5,800 נקודות כשפל עולה לטווח הקצר וזה אומר שכניסה כעת למרות העליה החדה היא עם סטופ יחסית נח וחשוב מכך שההנחה הטכנית היא מבנה המחירים בטווח הקצר ימשיך להיות עולה כל עוד לא נאמר אחרת.

אלקטרה צריכה – גרף תקופתי
חשוב לציין שאין זה אומר שנראה גבוהים חדשים, אולם מי שחושב שמבנה המחירים והמגמה ימשכו בשבועות הקרובים בהחלט מקבל כניסה נוחה עם סיכון מול סיכוי נוחים יחסית ורק שבירה של השפל האחרון תהרוס את מבנה המחירים העולה. התנגדות קרובה נמצאת בשיא השנתי סביב 6,600 נקודות.
בהצלחה לסוחרים