חברת דלק רכב בע"מ פועלת באמצעות תאגידים אשר בבעלותה ביבוא של כלי ורכב וחלקי חילוף. החברה מייבאת את דגמי מאזדה ופורד בישראל. בשנת 2011 רכשה את החברה את קמור מוטורס יבואנית רכבי BMW בישראל. בעל השליטה בחברה הינו גיל אגמון מי שהיה מנכ"ל החברה והיום יו"ר הדירקטוריון הוא מחזיק כ 37.47% ממניות החברה, בעלת שליטה נוספת הינה דלק קבוצה אשר בשליטת איש העסקים יצחק תשובה. החברה נסחרת במדד ת”א 90 לפי שווי שוק של 2.83 מיליארד ₪.
ניתוח טכני
טכנית, ניתן לראות בגרף היומי המצורף לסקירה את החולשה אשר קיימת במניה בחודש וחצי האחרונים, המניה אבדה גובה מאזור של 3500 נקודות לאזור של 3030/50 בהן נסחרת נכון לכתיבת שורות אלה. הסיבות לחולשה רבות ועיקרה, איבוד הדומיננטיות של המותג מזדה אשר במשך שנים הוביל בדומיננטיות את שוק הרכב בישראל ונכון לשנת 2016, שנת שיא למסירות כלי רכב נמצאת רק במקום השישי מבחינת היבואנים הגדולים עם מסירות של 22 אלף כלי רכב בלבד.
יחד עם זאת המניה עדיין פרת דיבידנדים חזקה מאוד ורק לפני מספר ימים נכנס תשלום של דיב בגובה של 125 אגורות למניה כ 3.8%. החברה ידועה בחלוקת הדיב הנדיבה שלה ורק על שנת 2016 תשואת הדיב עומדת על כ 11.3% נכון לרמות המחיר הנוכחית, גם לפי הירידה האחרונה תשואת הדיב עומדת בטווח מאוד אטרקטיבי של 8-9 אחוזים.
הירידות האחרונות במניות החברה למרות צפי קר מהשוק מביאות להזדמנות, החברה אשר מייצרת תזרים עקבי לבעלי המניות במשך שנים ארוכות, ביחד עם הגעה לרמות טכניות נוחות על הגרף יכול להביא הזדמנות להמשך השנה.
אזור תמיכה טכנית קיימת סביב 2980/3000 נקודות ומעט מתחת לכך רמה של 2900 נקודות אשר החזיקה את המניה פעמים בדיוק בתקופה הזאת בשנה שעברה.
דלק רכב – גרף יומי

לסוחרים שבין הקוראים אני מציע לתת למניה להמשיך ולרדת ורק לאחר תמיכה ברורה ומעבר למבנה עולה שיכול לקחת מספר שבועות יביא לכניסה נוחה, משקיעי הערך אשר מחפשים תזרים יכול לדגום את המניה ברמות האלה כחלק מאסטרטגיית כניסה ברורה וסדורה.
בהצלחה לסוחרים.