הנפט ירד ב-2.5% למחיר של 42.64 דולר לחבית זאת, על רקע צפי לההתגברות בתפוקת הנפט מסביב לעולם; נפט מסוג ברנט ירד ב-1.4% ל-44.84 דולר לחבית מערכת ספונסר 25.04.16 12:12 הנפט נסגר בירידה של 1.09 דולר, או 2.5%, במחיר של 42.64 דולר לחבית בניו יורק. הברנט ירד ב-1.4% ל-44.48 דולר לחבית בלונדון. עיקר הגורם לירידה במחירים היו סימנים להתגברות בתפוקת הנפט העולמית, בין היתר על רקע סיום שביתת עובדי הנפט בכווית. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה תגובות לכתבה הוסיפו תגובה
הנפט נסגר בירידה של 1.09 דולר, או 2.5%, במחיר של 42.64 דולר לחבית בניו יורק. הברנט ירד ב-1.4% ל-44.48 דולר לחבית בלונדון. עיקר הגורם לירידה במחירים היו סימנים להתגברות בתפוקת הנפט העולמית, בין היתר על רקע סיום שביתת עובדי הנפט בכווית. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה תגובות לכתבה הוסיפו תגובה
הנפט נסגר בירידה של 1.09 דולר, או 2.5%, במחיר של 42.64 דולר לחבית בניו יורק. הברנט ירד ב-1.4% ל-44.48 דולר לחבית בלונדון. עיקר הגורם לירידה במחירים היו סימנים להתגברות בתפוקת הנפט העולמית, בין היתר על רקע סיום שביתת עובדי הנפט בכווית. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה תגובות לכתבה הוסיפו תגובה
הנפט נסגר בירידה של 1.09 דולר, או 2.5%, במחיר של 42.64 דולר לחבית בניו יורק. הברנט ירד ב-1.4% ל-44.48 דולר לחבית בלונדון. עיקר הגורם לירידה במחירים היו סימנים להתגברות בתפוקת הנפט העולמית, בין היתר על רקע סיום שביתת עובדי הנפט בכווית.
הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה