נתוני מאקרו ארה”ב: התמ”ג עלה ברבעון הרביעי ב-0.7% וב-2015 ב-2.4% אומדן ראשון של ביצועי השוק האמריקאי ברבעון הרביעי מלמד על ירידה מהקצב של הרבעון השלישי שהיה 2% . העלייה בשנת 2015 דומה לזו של 2014 - 2.4% מערכת ספונסר 29.01.16 12:12 5 התמ"ג האמריקאי עלה בשנת 2015 ב-2.4% בדומה לצמיחה של שנת 2014. כך עולה מאומדן ראשון של נתוני הצמיחה של הרבעון הרביעי בארה"ב. האחרון עלה ב-0.7% לאחר עליה של 2% ברבעון השלישי. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 5 ירד לעומת הקודם והצפי למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:54 4 עלה 0.7 אם היה יורד היית רואה מספר שלילילמעבר להודעה בפורום לחץ כאן מנדינגו 29/01/2016 15:44 3 זה לרבעון 4 למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:42 2 זה במונחים שנתיים? בעיה גדולה. אלא אם הירידה נובעת בעיקר מירידה בסקטור הנפט. ואז ממש אין מה לדאוגלמעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 29/01/2016 15:40 1 ????????? באינווסטינג התמ"ג ירד |35| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:38
התמ"ג האמריקאי עלה בשנת 2015 ב-2.4% בדומה לצמיחה של שנת 2014. כך עולה מאומדן ראשון של נתוני הצמיחה של הרבעון הרביעי בארה"ב. האחרון עלה ב-0.7% לאחר עליה של 2% ברבעון השלישי. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 5 ירד לעומת הקודם והצפי למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:54 4 עלה 0.7 אם היה יורד היית רואה מספר שלילילמעבר להודעה בפורום לחץ כאן מנדינגו 29/01/2016 15:44 3 זה לרבעון 4 למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:42 2 זה במונחים שנתיים? בעיה גדולה. אלא אם הירידה נובעת בעיקר מירידה בסקטור הנפט. ואז ממש אין מה לדאוגלמעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 29/01/2016 15:40 1 ????????? באינווסטינג התמ"ג ירד |35| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:38
התמ"ג האמריקאי עלה בשנת 2015 ב-2.4% בדומה לצמיחה של שנת 2014. כך עולה מאומדן ראשון של נתוני הצמיחה של הרבעון הרביעי בארה"ב. האחרון עלה ב-0.7% לאחר עליה של 2% ברבעון השלישי. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 5 ירד לעומת הקודם והצפי למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:54 4 עלה 0.7 אם היה יורד היית רואה מספר שלילילמעבר להודעה בפורום לחץ כאן מנדינגו 29/01/2016 15:44 3 זה לרבעון 4 למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:42 2 זה במונחים שנתיים? בעיה גדולה. אלא אם הירידה נובעת בעיקר מירידה בסקטור הנפט. ואז ממש אין מה לדאוגלמעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 29/01/2016 15:40 1 ????????? באינווסטינג התמ"ג ירד |35| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן tsvika08 29/01/2016 15:38
התמ"ג האמריקאי עלה בשנת 2015 ב-2.4% בדומה לצמיחה של שנת 2014. כך עולה מאומדן ראשון של נתוני הצמיחה של הרבעון הרביעי בארה"ב. האחרון עלה ב-0.7% לאחר עליה של 2% ברבעון השלישי.
הכתבות הנצפות המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל נחיתה קשה: ספייס אקס מחקה 400 מיליארד דולר - וצנחה מתחת למחיר בהנפקה
2 זה במונחים שנתיים? בעיה גדולה. אלא אם הירידה נובעת בעיקר מירידה בסקטור הנפט. ואז ממש אין מה לדאוגלמעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 29/01/2016 15:40
זה במונחים שנתיים? בעיה גדולה. אלא אם הירידה נובעת בעיקר מירידה בסקטור הנפט. ואז ממש אין מה לדאוגלמעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 29/01/2016 15:40