הזהב ירד ב-0.3% לשפל של כחמש שנים גוברים החששות באשר להשפעות האפשריות של העלאת הריבית על הזהב שירד היום למחיר הסגירה הנמוך ביותר מאז תחילת 2010 מערכת ספונסר 11.11.15 12:12 1 חוזים עתידיים על זהב נסגרו בירידות הערב, בשפל של כחמש שנים. זאת, על רקע התגברות החשש באשר להשפעה של העלאת הריבית על המתכת היקרה. הזהב ירד ב-3.60 דולר, או 0.3%, ונסגר במחיר של 1,084.90 דולר לאונקיה בניו יורק - מחיר הסגירה, הנמוך ביותר מאז תחילת 2010. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 1 למה חשוב לכם לדווח כל ערב על הזהב? טוב , אם זה שפל של 5 שנים - שווה כותרת. אבל אם מחר יעלה חצי אחוז - גם תדווחו. להבנתי יש הבדל מהותי בין זהב לנפט. שניהם נותנים אינדיקציה למצב כלכלי - ריבית אפס ופחד מירידות בשווקים - שולח את האנשים לזהב. כשהפחד יורד או כשהריבית עולה - הזהב יורד. הנפט אינדיקציה לפעילות כלכלית בכל העולם. לציפיות לצמיחה. אבל לזהב אין שום השפעה מהותית על הכלכלה. בניגוד לנפט שמשפיע בגדול. ישראל מייבאת 100 מיליון חביות לשנה. אבל זהב במאות מיליונים. ירידת מחיר הנפט מעודדת צמיחה. חוסכת לחברות וגם לעובד שיוצא במכונית לעבודה. אל על המריאה ורוסיה התרסקה כשהנפט ירד. ומה הזהב? יש חברה אחת בארת שמושפעת מהמחיר שלו? משאבי טבע? למעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 11/11/2015 23:59
חוזים עתידיים על זהב נסגרו בירידות הערב, בשפל של כחמש שנים. זאת, על רקע התגברות החשש באשר להשפעה של העלאת הריבית על המתכת היקרה. הזהב ירד ב-3.60 דולר, או 0.3%, ונסגר במחיר של 1,084.90 דולר לאונקיה בניו יורק - מחיר הסגירה, הנמוך ביותר מאז תחילת 2010. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 1 למה חשוב לכם לדווח כל ערב על הזהב? טוב , אם זה שפל של 5 שנים - שווה כותרת. אבל אם מחר יעלה חצי אחוז - גם תדווחו. להבנתי יש הבדל מהותי בין זהב לנפט. שניהם נותנים אינדיקציה למצב כלכלי - ריבית אפס ופחד מירידות בשווקים - שולח את האנשים לזהב. כשהפחד יורד או כשהריבית עולה - הזהב יורד. הנפט אינדיקציה לפעילות כלכלית בכל העולם. לציפיות לצמיחה. אבל לזהב אין שום השפעה מהותית על הכלכלה. בניגוד לנפט שמשפיע בגדול. ישראל מייבאת 100 מיליון חביות לשנה. אבל זהב במאות מיליונים. ירידת מחיר הנפט מעודדת צמיחה. חוסכת לחברות וגם לעובד שיוצא במכונית לעבודה. אל על המריאה ורוסיה התרסקה כשהנפט ירד. ומה הזהב? יש חברה אחת בארת שמושפעת מהמחיר שלו? משאבי טבע? למעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 11/11/2015 23:59
חוזים עתידיים על זהב נסגרו בירידות הערב, בשפל של כחמש שנים. זאת, על רקע התגברות החשש באשר להשפעה של העלאת הריבית על המתכת היקרה. הזהב ירד ב-3.60 דולר, או 0.3%, ונסגר במחיר של 1,084.90 דולר לאונקיה בניו יורק - מחיר הסגירה, הנמוך ביותר מאז תחילת 2010. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 1 למה חשוב לכם לדווח כל ערב על הזהב? טוב , אם זה שפל של 5 שנים - שווה כותרת. אבל אם מחר יעלה חצי אחוז - גם תדווחו. להבנתי יש הבדל מהותי בין זהב לנפט. שניהם נותנים אינדיקציה למצב כלכלי - ריבית אפס ופחד מירידות בשווקים - שולח את האנשים לזהב. כשהפחד יורד או כשהריבית עולה - הזהב יורד. הנפט אינדיקציה לפעילות כלכלית בכל העולם. לציפיות לצמיחה. אבל לזהב אין שום השפעה מהותית על הכלכלה. בניגוד לנפט שמשפיע בגדול. ישראל מייבאת 100 מיליון חביות לשנה. אבל זהב במאות מיליונים. ירידת מחיר הנפט מעודדת צמיחה. חוסכת לחברות וגם לעובד שיוצא במכונית לעבודה. אל על המריאה ורוסיה התרסקה כשהנפט ירד. ומה הזהב? יש חברה אחת בארת שמושפעת מהמחיר שלו? משאבי טבע? למעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 11/11/2015 23:59
חוזים עתידיים על זהב נסגרו בירידות הערב, בשפל של כחמש שנים. זאת, על רקע התגברות החשש באשר להשפעה של העלאת הריבית על המתכת היקרה. הזהב ירד ב-3.60 דולר, או 0.3%, ונסגר במחיר של 1,084.90 דולר לאונקיה בניו יורק - מחיר הסגירה, הנמוך ביותר מאז תחילת 2010.
הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל
1 למה חשוב לכם לדווח כל ערב על הזהב? טוב , אם זה שפל של 5 שנים - שווה כותרת. אבל אם מחר יעלה חצי אחוז - גם תדווחו. להבנתי יש הבדל מהותי בין זהב לנפט. שניהם נותנים אינדיקציה למצב כלכלי - ריבית אפס ופחד מירידות בשווקים - שולח את האנשים לזהב. כשהפחד יורד או כשהריבית עולה - הזהב יורד. הנפט אינדיקציה לפעילות כלכלית בכל העולם. לציפיות לצמיחה. אבל לזהב אין שום השפעה מהותית על הכלכלה. בניגוד לנפט שמשפיע בגדול. ישראל מייבאת 100 מיליון חביות לשנה. אבל זהב במאות מיליונים. ירידת מחיר הנפט מעודדת צמיחה. חוסכת לחברות וגם לעובד שיוצא במכונית לעבודה. אל על המריאה ורוסיה התרסקה כשהנפט ירד. ומה הזהב? יש חברה אחת בארת שמושפעת מהמחיר שלו? משאבי טבע? למעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 11/11/2015 23:59
למה חשוב לכם לדווח כל ערב על הזהב? טוב , אם זה שפל של 5 שנים - שווה כותרת. אבל אם מחר יעלה חצי אחוז - גם תדווחו. להבנתי יש הבדל מהותי בין זהב לנפט. שניהם נותנים אינדיקציה למצב כלכלי - ריבית אפס ופחד מירידות בשווקים - שולח את האנשים לזהב. כשהפחד יורד או כשהריבית עולה - הזהב יורד. הנפט אינדיקציה לפעילות כלכלית בכל העולם. לציפיות לצמיחה. אבל לזהב אין שום השפעה מהותית על הכלכלה. בניגוד לנפט שמשפיע בגדול. ישראל מייבאת 100 מיליון חביות לשנה. אבל זהב במאות מיליונים. ירידת מחיר הנפט מעודדת צמיחה. חוסכת לחברות וגם לעובד שיוצא במכונית לעבודה. אל על המריאה ורוסיה התרסקה כשהנפט ירד. ומה הזהב? יש חברה אחת בארת שמושפעת מהמחיר שלו? משאבי טבע? למעבר להודעה בפורום לחץ כאן ATUK19 11/11/2015 23:59