הזהב עלה ב-0.36% ל-1,107.70 דולר לאונקיה הזהב עלה בפעם הריבית ברציפות הערב על רקע החולשה בשוק המניות לאחר שסין הודיעה על פיחות של 2% ביואן מערכת ספונסר 11.08.15 12:12 4 חוזים עתידיים על זהב נסגרו בעליות בפעם הרביעית, על רקע החולשה בשוק המניות לאחר שסין הודיעה על פיחות של 2% ביואן. הזהב עלה ב-3.60 דולר, או 0.36%, ונסגר במחיר של 1,107.70 דולר לאונקיה. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 4 טעות הקלדה..0.3% למעבר להודעה בפורום לחץ כאן trader44 11/08/2015 23:35 3 10 אחוז היו מוציאים אותך לפנסיה |30| אתה מסודר .... |13| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן GuyCom 11/08/2015 22:27 2 אני מחזיק NUGT , אם הזהב היה עולה הערב 3.3% הייתי יוצא לפנסיה . ואגב , לפי יאהו הזהב עולה 0.36% . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:20 1 3.3% ?? תבדקו את הנתונים האלו .... GLD עולה כרגע חצי אחוז , חוזה זהב עולה 0.4% , מאיפה הבאתם את הנתון הזה של 3.3% ?? לדעתי טעות . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:17
חוזים עתידיים על זהב נסגרו בעליות בפעם הרביעית, על רקע החולשה בשוק המניות לאחר שסין הודיעה על פיחות של 2% ביואן. הזהב עלה ב-3.60 דולר, או 0.36%, ונסגר במחיר של 1,107.70 דולר לאונקיה. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 4 טעות הקלדה..0.3% למעבר להודעה בפורום לחץ כאן trader44 11/08/2015 23:35 3 10 אחוז היו מוציאים אותך לפנסיה |30| אתה מסודר .... |13| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן GuyCom 11/08/2015 22:27 2 אני מחזיק NUGT , אם הזהב היה עולה הערב 3.3% הייתי יוצא לפנסיה . ואגב , לפי יאהו הזהב עולה 0.36% . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:20 1 3.3% ?? תבדקו את הנתונים האלו .... GLD עולה כרגע חצי אחוז , חוזה זהב עולה 0.4% , מאיפה הבאתם את הנתון הזה של 3.3% ?? לדעתי טעות . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:17
חוזים עתידיים על זהב נסגרו בעליות בפעם הרביעית, על רקע החולשה בשוק המניות לאחר שסין הודיעה על פיחות של 2% ביואן. הזהב עלה ב-3.60 דולר, או 0.36%, ונסגר במחיר של 1,107.70 דולר לאונקיה. הישארו מעודכנים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לקבלת עדכונים חמים מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל תגובות לכתבה הוסיפו תגובה 4 טעות הקלדה..0.3% למעבר להודעה בפורום לחץ כאן trader44 11/08/2015 23:35 3 10 אחוז היו מוציאים אותך לפנסיה |30| אתה מסודר .... |13| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן GuyCom 11/08/2015 22:27 2 אני מחזיק NUGT , אם הזהב היה עולה הערב 3.3% הייתי יוצא לפנסיה . ואגב , לפי יאהו הזהב עולה 0.36% . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:20 1 3.3% ?? תבדקו את הנתונים האלו .... GLD עולה כרגע חצי אחוז , חוזה זהב עולה 0.4% , מאיפה הבאתם את הנתון הזה של 3.3% ?? לדעתי טעות . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:17
חוזים עתידיים על זהב נסגרו בעליות בפעם הרביעית, על רקע החולשה בשוק המניות לאחר שסין הודיעה על פיחות של 2% ביואן. הזהב עלה ב-3.60 דולר, או 0.36%, ונסגר במחיר של 1,107.70 דולר לאונקיה.
הכתבות הנצפות המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל
3 10 אחוז היו מוציאים אותך לפנסיה |30| אתה מסודר .... |13| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן GuyCom 11/08/2015 22:27
10 אחוז היו מוציאים אותך לפנסיה |30| אתה מסודר .... |13| למעבר להודעה בפורום לחץ כאן GuyCom 11/08/2015 22:27
2 אני מחזיק NUGT , אם הזהב היה עולה הערב 3.3% הייתי יוצא לפנסיה . ואגב , לפי יאהו הזהב עולה 0.36% . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:20
אני מחזיק NUGT , אם הזהב היה עולה הערב 3.3% הייתי יוצא לפנסיה . ואגב , לפי יאהו הזהב עולה 0.36% . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:20
1 3.3% ?? תבדקו את הנתונים האלו .... GLD עולה כרגע חצי אחוז , חוזה זהב עולה 0.4% , מאיפה הבאתם את הנתון הזה של 3.3% ?? לדעתי טעות . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:17
3.3% ?? תבדקו את הנתונים האלו .... GLD עולה כרגע חצי אחוז , חוזה זהב עולה 0.4% , מאיפה הבאתם את הנתון הזה של 3.3% ?? לדעתי טעות . למעבר להודעה בפורום לחץ כאן חדש בפורום 11/08/2015 22:17