רמי לוי – חברת רמי לוי שיווק השקמה עוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון בישראל. הרשת הינה רשת דיסקאונט לצרכן הפרטי ומציעה מגוון מוצרים בתחום המזון, ניקוי וטואלטיקה, קוסמטיקה וטקסטיל. מניות החברה נסחרות בבורסה בת"א לפי שווי שוק של 1.94 מיליארד שקל.
מניית רמי לוי משלימה ירידה של כ- 20% מתחילת חודש אוקטובר ו- 30% מהגבוה השנתי שנרשם בתחילת השנה. תוצאות רבעון השלישי הציגו ירידה של כ- 50% ברווח הנקי ביחס לרבעון אשתקד. בנוסף, הירידה במניית שופרסל וחוק המזון העיבו על המניה והסקטור. כמו כן חששות לשחיקה ברווחיות על רקע עליית שכר המינימום העתידית.
מהזווית הטכנית, הירידות החדות נבלמו בתחילת החודש ובשבועיים האחרונים המניה מתבססת מעל 14,000-14,240 נקודות. מדובר בהתבססות נקודתית אשר אופיינית למצב בו מניה יורדת בחדות בפרק זמן קצר. ההתבססות הנוכחית עשויה להוציא תיקון קצר שלאחריו יהיה ניתן להסיק מסקנות לגבי המשך המגמה לטווח זמן הבינוני.
הנחת עבודה – המשך התבססות מעל הטווח 14,000-14,240 נקודות יחזק את ההנחה שהמניה לקראת תיקון עולה. הטריגר הראשוני יתקבל בסגירה מעל 14,570 נקודות. אזור 15,300 נקודות מהווה התנגדות נקודתית שפריצתה תסלול את הדרך להמשך התיקון העולה לאזור 16,000 שם תתמודד עם אזור התנגדות מהותי.
לסיכום – קיימת אפשרות סבירה לתחילת תיקון במחיר המניה, אולם יש לא מעט התנגדויות בדרך ולכן יש לעקוב מקרוב אחר התקדמות הנייר. אזור 14,000 סומן כרמת סטופלוס במידה ותישבר כלפי מטה.
רמי לוי - גרף תקופתי

* הגרף נוצר באמצעות תוכנת sponser charts