גרינקורן: פייסבוק עדיין אטרקטיבית - יש אפסייד של עוד 30%

מנכ"ל מוריס גרופ סבור כי "המשקיעים עדיין לא פספסו את הרכבת עם פייסבוק", וחוזר על המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 100 דולר למניה

מערכת ספונסר 24/07/2014 12:12

א+א-

ג’וזף גרינקורן, מומחה להשקעות בתחום המדיה החברתית ומנכ"ל מוריס גרופ, חוזר על המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 100 דולר למניית פייסבוק. גרינקורן פרסם המלצה דומה על המנייה לפני כחודשיים, אז נסחרה המנייה במחיר של כ-58 דולר למניה לעומת כ-75 דולר – עלייה של כ-30% עד היום. בשנה וחצי האחרונות הניבה פייסבוק תשואה של 300% למשקיעים בה.

 

גרינקורן, שהיה מעורב במסחר במניות פייסבוק גם בשלבים שלפני הנפקת החברה, העריך נכון בעת הנפקת החברה כי שווי המנייה שהונפקה במחיר גבוה ירד עד לרמה של כ-20 דולר למניה ויעלה בחזרה לאחר תקופה לרמה של כ-50 דולר למניה.כיום הוא ממליץ למשקיעים להחזיק בפייסבוק לפחות עד תחילת שנת 2015 אז תגיע המנייה למחיר היעד של 100 דולר.

 

לדברי גרינקורן, הזינוק של 61% בהכנסות ל-2.91 מיליארד דולר מצטרף לשאר הנתונים החיוביים ולרבעון חמישי ברציפות שפייסבוק מפתיעה לטובה ועוקפת את צפיות האנליסטים ממנה. היקף החדירה של הפרסום במכשירים ניידים מהווה כעת כ-62% מהכנסות החברה – נתון חשוב וחיובי בגלל שתחום המובייל הוא התחום שצומח בקצב המהיר ביותר בכל החברות הקשורות בתחום המדיה החברתית.

 

גרינקורן מציין לחיוב עוד כי מעבר לשורות ההכנסות והרווח, פייסבוק הוכיחה כי היא ממשיכה לצמוח ולפנות לקהל גדול יותר. מספר המשתמשים הפעילים של פייסבוק עלה ב-14% לעומת השנה שעברה ל-1.32 מיליארד משתמשים. מתוכם 829 מיליון משתמשים ברשת החברתית לפחות אחת ליום – עלייה של 19% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה הזו במספר המשתמשים ועלייה בשימוש ברשת צפויה להימשך ולהמשיך ולתרום להכנסות פייסבוק בעתיד – עולם הפרסום הדיגיטאלי מחפש בדיוק את הנתונים האלה של מספר משתמשים גבוה ופעיל.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה