בנק לאומי הודיע היום (ה’) על צעד נוסף ב"מהפכת השירות" שהוא מוביל. לקוחות הבנק, הפרטיים והעסקיים, יקבלו את מספר הטלפון האישי של מנהל או מנהלת הסניף שבו מנוהל חשבונם, ויוכלו לפנות אליהם ישירות בוואטסאפ לצורך קבלת שירות.
מלבד כאב הראש למנהלי הסניפים, המהלך נראה צולע לעומת הצעדים שנקטו המתחרים, כמו למשל בנק הפועלים שסייע למפונים בתשלומי המשכנתא. בזמן שבנק ישראל הורה למערכת הבנקאית לאפשר הקפאה של תשלומי המשכנתא למפונים שלא יכולים לגור בביתם, הפועלים לקח את זה צעד אחד קדימה וספג את העלויות לשלושה חודשים. בלאומי לעומתם לא נראה שבאו להטיב באמת עם מי שצריך, אלא יוצאים במהלך שמצטייר טוב בתקשורת. אלא שבימים אלו בהם הבנקאות ברובה דיגיטלית, מספר הטלפון של מנהל הסניף פחות מרשים.
בנוסף, לאומי יעלה אתר ייעודי שבו תהיה רשימת עשרות מנהלי ומנהלות הסניפים ברחבי הארץ עם מספר הוואטסאפ האישי שלהם השאלה אם אפשר לתת מענה לכולם בו זמנית בדרך הזו.
ראש החטיבה הבנקאית ב לאומי, אייל בן-חיים: "התחייבנו להיות הבנק הכי נוח בישראל בשירות – ואנו מממשים את ההבטחה הזו. בשנה החולפת אנחנו עושים עבודה מאומצת בבנק על מנת להנגיש ולפשט שירותים בנקאיים מורכבים, כדי שכל לקוח יקבל שירות אישי בערוץ התקשורת שנוח לו. לאחרונה פרסם בנק ישראל דוח מיוחד שממנו עלו נתונים שמוכיחים שמהפכת השירות שלנו מניבה את הפירות הרצויים. לצד השירות הייחודי שאותו אנחנו משיקים היום, נמשיך ליזום עוד ועוד יוזמות שירות פורצות דרך למען לקוחותינו".