גבי ורון רוטר<br>קרדיט: Serban Lupu
גבי ורון רוטר קרדיט: serban lupu

גבי רוטר יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס הודיע היום (ד’) כי מועצת המנהלים של הקבוצה החליטה על שורת שינויים בתפקידי הנהלת הקבוצה הבכירה, בהמשך לסגירת חנויות בצל המלחמה. בתוך כך, קבוצת קסטרו הודיס קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק והפצה של מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת איב רושה  (YVES ROCHER) בארה"ב.

לראשונה, תפקיד הניהול הראשי יוצא מהמשפחה ורון רוטר, שכיהן כמנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס בין השנים 2020-2024, ימונה למנכ"ל זרוע פעילות חו"ל של קבוצת קסטרו-הודיס ולמנכ"ל מיזם איב רושה ארה"ב - מותג הקוסמטיקה הבוטני הצרפתי. רון רוטר יוביל את השקת פעילותו החדשה של המותג בארה"ב.

יאיר אוחיון, ימונה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, אחרי 5 שנים בהן כיהן כסמנכ"ל הכספים CFO של הקבוצה, ולפני כן כיהן במגוון תפקידים בכירים. איתמר בלום, ימונה לסמנכ"ל הכספים CFO של הקבוצה, עד לאחרונה שימש כמשנה לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. יוסי גביזון יכהן בתפקיד מנכ"ל מותגי הקבוצה. שי אופיר, ימונה למנכ"ל המותג קסטרו, לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל הקבוצה, ולאחר 18 שנים בקסטרו ויהיה אחראי על כל פעילות המותג בישראל. רועי קובליו, מנכ"ל מותגי הקוסמטיקה קיקו מילאנו ואיב רושה כיום, ימונה למנהל הפעילות הקמעונאית והסיטונאית של איב רושה בארה"ב.

מי שימשיכו בתפקידם, הם: יובל שני, מנכ"ל קרולינה למקה, ממותגי קבוצת קסטרו. ניצן ישראל, מנכ"ל הודיס, ממותגי קבוצת קסטרו. מריאנו קרפ, מנכ"ל אורבניקה, ממותגי קבוצת קסטרו. שי חכם, מנכ"ל טופ-טן.

קסטרו תזרים 22 מיליון שקל לחברה הבת בארה"ב

לגבי פעילות אי רושה, לפי ההסכם, תוקם חברת בת ייעודית בשם RADIXIS בארה"ב, כשבין בעלי מניותיה נמנים: קסטרו, שתחזיק מניות בכורה בשיעור של 80.2%, אבי גולדפינגר, שותף אסטרטגי - יזם שיווק דיגיטלי ותיק, שיחזיק מניות בכורה בשיעור של 9.9% ויוביל כמנהל דיגיטל וטכנולוגיה של מרכז הפיתוח ורון רוטר, שיוקצו לו מניות רגילות בשיעור של 9.9% כאשר על מניותיו יחול מנגנון Reverse Vesting למשך שלוש שנים.

לחברת הבת יוזרם בשלב הראשוני סך של כ-25 מיליון שקל (כ-7 מיליון דולר), כשחלקה של קסטרו בהשקעה מסתכם בכ-22 מיליון שקל (כ-6 מיליון דולר) עם אפשרות להגדלת ההשקעה לכ-50 מלש"ח, בכפוף לאישור דירקטוריון החברה. ההשקעה מיועדת להשקת אתר אונליין ייעודי מתקדם בארה"ב, פתיחת חנויות והקמת מרכז פיתוח טכנולוגי D CENTER &R RADIXIS בתל אביב, שיתמוך בהשקת המותג והתאמתו באופן מקסימלי לשוק האמריקאי.

 

מותג הקוסמטיקה איב רושה נוסד על יד היזם איב רושה בשנת 1959 ומחויב לטיפוח ויופי על בסיס רכיבים בוטניים בלבד (המתבססים על תמציות צמחים). המותג מבוסס על רכיבים מהטבע כשכל הצמחים גדלים בשדות שבבעלותה של חברת איב רושה. לאיב רושה מגוון רחב של מוצרים: מוצרי טיפוח פנים, טיפוח גוף, בישום, איפור, אמבט ורחצה ומארזים מיוחדים. המותג מפעיל כ-2,300 חנויות וכ-3,500 נקודות מכירה אשר מתפרסות ב-90 מדינות בחמש יבשות. מחזור המכירות של החברה מוערך בכ-1.5 מיליארד דולר ומספר המועסקים בה מסתכם ב-7,500 עובדים ברחבי העולם. חברת איב רושה החלה את פעילותה בישראל ביולי 2015 בשיתוף פעולה בלעדי עם קבוצת קסטרו וכיום יש בישראל 15 חנויות של המותג Yves Rocher.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש